Jealous-Pt2

86 8 0
                                    

$~ önceki bölümün pt2 si

€~kelime sayısı:  404


~-Bir dakika ne?

-onlar-

-Bunlar!

Yeşil saçlı çocukla el ele yürürken sınıf arkadaşlarının cümlelerini zar zor seçiyordun.Birbirinizin elini tuttuğunuz için değil, herkes bunu konuştuğu için ikiniz de kızarmıştınız. bu kadar ilgi toplayacaktı ama görünüşe göre herkes yeni görünen çiftle ilgilendi. Mina, kimse fark etmeden ikinize göz kırparken rolünü oynuyordu.

-Peki şimdi çıkıyor musunuz?Bu çok heyecan verici!Nasıl oldu?Bize her şeyi anlatın!

Sen ve Midoriya birbirinize nasıl itiraf edip barıştığınızı anlatmaya başlarken -dün gece bütün gece buna çalıştınız- sınıfın kapısı açıldı. Sesi duyunca dönüp kim olduğuna baktınız. bakugo _

Her zamanki gibi kızgın görünüyordu ki bu senin onu sevmeye başladığın gibi, yüzünde bir asık suratla. Yüzündeki ifade ve ardından ellerinize iç içe geçti. Hafifçe aralanmış ağzıyla birlikte gözleri genişledi ve maskelemeden önce 2 saniye boyunca kesinlikle şok olmuş göründü. herkesin Izuku ile yeni ilişkin hakkında konuşmak için toplandığı masasına kadar gitti.

Seninle aynı şeyleri fark eden Mina sırıttı ve planına devam etti.

- Hep birlikte şirin olacağınızı düşünmüştüm.

Bakugo buna kaşlarını çattı ve kıskandığı için olduğuna kendini inandırmak istedin, ama büyük olasılıkla onun masasını işgal ettiğin içindi.

-Kaldırabilir misin? Masama gitmeye çalışıyorum!

- Tabii Bakugo, sohbetimize başka bir yerden devam ederiz!

Mina herkesi masasına doğru işaret edip ilişkiniz hakkında daha fazla soru sorduğunda, bazılarını Izuku bazılarını cevapladınız, sınıfa başka biri geldi, Uraraka.

Hala izuku ile el ele tutuştuğunuzu fark etmediniz ve birden hem Uraraka'nın hem de Bakugo'nun ellerinize baktığını fark ettiniz.

-U-Uhm günaydın! Herkes neden bahsediyor?

Uraraka konuşurken ikinizin arasına bakıp durdu.

-Bu iki muhabbet kuşu bize anlatıyordu-

Aizawa sınıfa geldi ve tüm konuşmayı kesti. Bakugo'nun size baktığını hissedebiliyordunuz ama onunla göz göze gelmeye cesaret edemiyordunuz.

——————————————————————————

Öğle yemeğinde Mina ve İzuku ile oturuyordun.

- Bakugo'nun ne kadar kızdığını gördünüz mü? Size zaten sizi sevdiğini söyledim Y/N!

-Bunun hakkında emin değilim...

-Ve Uraraka-Chan gözlerini senden alamadı Deku!

-Y-Gerçekten öyle mi düşünüyorsun?

Onlar sohbet ederken gözlerin Bakugo ve arkadaşlarının oturduğu yere kaydı. Sen ve Mina genellikle orada otururdunuz ama bugün farklıydı. Planın önerdiği gibi bir süre İzuku ile yalnız kalacaktınız. Bakugo'nun masası, Uraraka seninkine geldi.

-Hey, bölmüyorum değil mi?

Çıktığınızı düşündüyse, ki yaptı, bilerek araya giriyordu . Buna neredeyse sırıtacaktınız ama bunu kendinize sakladınız. Rolünüzü oynama zamanınız gelmişti.

-Hayır hiç değil, neden oturmuyorsun?

Izuku ve Uraraka derslerden falan konuşmaya başladıklarında, Mina'ya herhangi bir nedenle bağıran bir sarışına dikkat ediyordun. O seni fark etmeden önce ona uzunca bir dakika baktın ve o seni fark ettiğinde sen de bir şey gördüğüne yemin edebilirdin. yanaklarında kızarıklık.

-Y/N, ne düşünüyorsun?

-Ne?

Uraraka'nın sorusu sizi ürküttü ve dikkatinizi Bakugo'dan başka yöne çevirdiniz. Göz ucuyla sizi izlediğini hissedebiliyordunuz. Belki de sadece bir şeyler hayal ediyordun

Bakugo Reader & TepkimeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin