€~ konu : nasıl bir kişiye ve neden aşık olurlar (shiftingler toplanın script kagıda yazcak yazı cıktı)
$~ kelime sayısı : 316
~• Hepimiz bu çocuğun ne kadar agresif olduğunu biliyoruz. Ancak Bakugo'nun saldırganlığının tek nedeni, etrafındaki herkesin onun her şey için gösterdiği çabayı göstermesini istemesidir.
• IMO, Katsuki onun kadar tutkulu birine aşık olur. Bir kahraman kursunda olmanıza gerek yok, bu adam kendisi kadar tutkulu bir kızla tanıştığında ilgilenecektir.
• Yaptığı her şeyde tutkulu olan biriyle ilgilenecektir, ancak bu adam, bir kız onu kapatıp sarsıntılı davranışı için ona seslendiğinde çok derinden düşecektir.
• Sonuç olarak, bu adam ona Annesi gibi seslenen birine aşık olur. Ona seslendiğinde onun kadar agresif olabilirsin ya da o kadar nazik olabilirsin ki, onu azarladığında kendi ağzına fermuar çeker.
• Herkesin yapmaya cesaret edemediği bir şey. Bazıları onu o kadar uzun süredir tanıyor ki ona seslenmek için herhangi bir çaba göstermiyorlar çünkü bu onlar için sadece Bakugo Katsuki.
• İlk başta ona kızmaya hakkınız olmadığını düşünerek size kızacak ama zaman geçtikçe siz ona seslenmek her gün sabırsızlıkla beklediği kısım olacaktır.
• İnkar edecek. Bunun sadece bir aşama olduğunu, geçeceğini, sadece seninle ve maskaralıklarınla eğlendiğini ve başka birinin sana saldırmaya çalıştığını gördüğünde mi düşünecek? Oğlum her şeyi riske atacak.
• Duygularını kabul etse bile kaba kişiliğinden vazgeçmez. Bunun yerine, sizi samimiyetiyle kazanacak: kötü bir gün geçirdiğiniz belli olduğunda, size sevdiğiniz bir çikolatayı sessizce uzatacak. Öğle yemeğini yemediğinizi fark ettiğinde, bazılarını teslim ettirir ve bazen sizin için bir öğle yemeği hazırlar, üzerine "Yiyin" notu yapıştırılmış bir not yapıştırarak size verirdi.
• Elbette, kalbinizi çarpmaya başladığında, yaptığı küçük şeyler hakkında onunla yüzleşeceksiniz, buna alışmaktan korkuyorsunuz, ona âşık olacağınızdan ve onun orada olmayacağından korkuyorsunuz. seni yakaladım.
• Onunla bu konuda yüzleştiğinizde, sizi öpmekle veya kafanıza hafifçe vurmakla ilgili sorunlar yaşayacaktır. Bunu senden hoşlandığı için yapıyor! Neden ipucunu alamıyorsun?
• Senin için bir itiraf hazırlıyordu ama sonunda senden hoşlandığını ağzından kaçıracak çünkü yaptığı şeyleri neden yapmaya devam ettiğini onun gündemini bilmediğini söylemeye devam edeceksin