9

172 20 32
                                    

Okul yolunda su olan yerde durmuştuk, onlar dolaşırken buraya geldiklerini söylemişlerdi.

Biz çimenlerde otururken yoongi hariç diğerleri de oturmuştu, bacaklarıma kafasını koymuş dururken yanaklarını tutarak sıktım.

"neden sudan çıkmıyorsun?"

Merak etmiştim,güldü.

"bilmiyorum, senin ile suda olmayı seviyorum"

Elim tuttuğunda güldüm, kayarak suya girdiğimde beni kendisi ile beraber aşşağı çekti, dudaklarını öptüm, hava üflendiğinde geri çekildim.

"bu solungaçlardan bende istiyorum" 

Boynundaki yarıklara baktım.

Parmağını anlımdan başlayarak çeneme kadar sürttü, çenemi tutarak okşadı.

"sadece eşler buna sahip olabilir" 

Dudaklarımızı birleştirdiğinde  yanaklarını tutarak kendime çektim.

Ayrıldığımızda yutkundum "eşinizi nasıl buluyorsunuz?"

"Eşimizi renk değişiminde buluyoruz"

"O ne?"

"Sen beni hep mavi renginde gördün değil mi?"

Kafamı onaylayarak salladım, güldü.

"Aslında sarı rengini taşıyorum, eşimizin varlığını ne zaman hissetsek ve ya hissetmesek dahi, o bize yaklaştığında rengimiz değişiyor"

"Senin eşin kim?"

"Hoseok ne anlatıyorum burada, eşim sensin işte"

"B-ben mi? Ah benim bu güzel"

"Evet, güzel"

Dudaklarımızı birleştirdiğinde güldüm.

Jimin "hey gelsenize"

Çağırdığında ayrıldık, yoongi.

"seni kaçırsam ne olur?"

Dudaklarını sarkıtarak söylediğinde yanağını öptüm.

"bir şey olmaz"

Boynuna sıkıca sarılarak konuştum, "seni kaçırıyorum"

Evine geldiğimizde salona geçtik "geliyorum"

merdivenlere yönelerek konuştuğunda onaylayarak oturdum.

Adım sesi ile gülerek arkama baktım, güldü.

"alışmaya çalışıyorum"

Yanıma oturduğunda kucağına oturarak kafamı omuzun yasladım, belime sarılarak saçlarımı öptüğünde gözlerimi kapatarak durdum.

Ellerimizi kenetledi, sıkıca tutarak güldüm.

Biraz öylece durduk, kolumda ki saatin alarmı çalınca yoongi kaşlarını çattı.

"Neden alarmın var?"

"Bir saat'e ayarlı,  bir saat dolduğunda çalıyor, nefesim için"

"Ciddi olamazsın"

Güldüğünde kaşlarımı çattım, komikmiydi şimdi bu, dudaklarını öptüm, geri çekildiğimde.

"Komik mi yoongi"

"Hayır ama bir an komik geldi, tabi istersen sorunsuz nefes almanı sağlayabilirim bebeğim"

Elini bacağıma koyarak okşadığında güldüm, elimi omuzuna koyarak yaklaştım.

"evlenmeden olmaz"

"Evleniriz güzelim, zamanı söyle yeter"

"Şapşal, mezun olmama 2 yıl kaldı ki ben senin ne okuduğunu bile bilmiyorum"

"Ben bilgisayar mühendisliği okuyorum ama babamın otelleri olduğu için 10 yıl sonra falan ben başa geçicem, çocuklarımız istediği gibi eğlenir"

"Ben hamile kalamam biliyorsun değil mi?"

"Biliyorum hoseok, evlad ediniriz"

"Evet, küçük bir sürü çocuğumuz olsun"

Gözlerimi kapattım ve onun kokusunu soluyarak güzel bir gelecek hayal ettim.

O ise saçlarımı öperek elimi tutarak okşamaya başladı.

/

Bu aralar iyi değil gibiyim, biraz ara vermeyi düşünüyorum ama belli değil, aktif olduğumu görmez iseniz bilin ki üç - dört gün ara vermişimdir

sope : ryuuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin