Bu gün yoongi, jin, taehyung ve jimin yukarı gelmişlerdi.
Namjoon, taehyung ve jin'i aynı anda getirdiğinde şaşkınca baktım, ben yoongi'yi zor tutuyordum.
(Namjintae😆 shiplemiyorum ama çok tatlılar🥺)
Evimin önünde indik, kendimi çimene atarak oturdum.
"ayh yoongi çok ağırsın"
"Farkındayım"
Ellerimi uzattığımda tutarak kaldırdı, elimi öperek güldüğünde yanaklarım kızarmıştı.
Taehyung "ama siz çok romantiksiniz, çekilmezsiniz siz be"
Göz devirdim ve yoongi'ye sarılarak onu görmezden geldim, yoongi'de bana sarılınca boynunu öptüm.
"Boynundaki yarıklar çok güzel"
Takmıştım kafayı, ne yapayım, sizinde deniz erkeği, sexy, tatlı ve kedi suratlı bir Min Yoongi niniz olsa sizde kafaya takardınız ama ağlayın olmayacak.
(Hoseok ağlatma beni uruzbu😭😭)
Kafasını salladı, diğerleri içeri girdiğinde yoongi boynuma eğilerek öptü
"Senin de olabilir bebeğim"
Dilini boynumda sürterek çeneme getirdiğinde kalp krizinden ölücektim, ellerimi omuzlarına koyarak derstek aldım, bacaklarım titriyordu.
"İçeri geçelim"
Beni kucağına alarak ilerlediğinde sıkıca sarıldım, salona geçerek oturdu.
Taehyung "açım ben, aç" hayıflandığında göz devirdim, jimin "git yemek ye o zaman" diyerek geri yaslandı, jungkook "bende acıktım, bir şeyler yiyelim" dediğinde kalktılar.
Yoongi ve ben sarılarak gözlerimizi kapattık, bir anlık cesaret ile
"Seni seviyorum" dedim.
Bir birimizin yanında rahattık, her şeyi konuşurduk ama seni seviyorum demek benim için çok ayrıldı ve anlamlıydı.
Yoongi gülerek elini yanağıma getirdi, geri çekilerek gözlerine baktığımda
"Seni sevmiyorum, sana aşığım hoseok, çok aşığım"
Gözlerim dolduğunda belim deki elini de yanağıma koydu, okşayarak
"Ağlayacak mısın, minik bebek"
Kafamı salladığımda anlımı öptü, sonra burnumu ve en son dudaklarımı öptüğünde boynuna sarıldım, geri çekildik
"Duydulandım bir an"
"Hoseok o kadar kırılgan ve naifsin ki, seni çok seviyorum, benim güzel eşim"
"Yaa yoongi"
"Hmm"
Burunlarımızı sürttü, elimi saçlarına koyarak okşadım, dudak bitimimi öptüğünde boynuna sarıldım, jin ve namjoon sessizce konuşup yukarı çıktılar ki namjoon "ama aşkım ne zaman açıklayacağız?" sorduğunda jin "açıklarız biraz dan namu" şaşkınca baktım arkalarından.
"Lan bunlar sevgili ya"
"Fark ettim"
Gülerek kalktık ve mutfağa girdik, taehyung konuşuyor jimin ve jungkook'da onu takmayarak yemek yapıyorlardı.
Aile ortamında gibi hissediyordum.
_Çünki siz bir ailesiniz🥺