özel bölüm

133 16 16
                                    

Yoongi ile su altında yaşamaya başladık, aslında kışın yukarıda,yazın ise aşşağıdaydık.

Yuan koşturunca arkasından gittim.

"Yuan, hayır babacım"

Vazoyu düşürdüğünde gözlerimi kapattım, yanıma gelerek bacağıma sarıldı.

"Özür dilerim baba"

Eğilerek kucağıma aldım minik bebeğimizi, melez ve terk edilmiş çocuklardan biriydi, gülerek saçlarını öptüm.

"Sorun değil, hadi temizleyelim"

Gülerek yanağımı öptüğünde küçük süpürgeyi aldım, toprağı ayrı kaba koyarak vazo parçalarını topladım ve süpürdüm.

Çiçeği yeni çıkardığım saksıya ektik ve diğer parçaları çöpe attık, kapı çaldığında koşarak gitti, gülerek arkasından gittim.

Gülüşme sesleri geldiğinde kapıda onlara baktım, yoongi gülerek yuan'ı havaya kaldırıp boynunu öptü.

"Oğlum"

"Baba, ben bu gün hoseok babamı istemeden yordum"

"Neden bebeğim"

"Vazoyu düşürdüm"

"Hmm hoba baban sorun etmeyecektir"

Gülerek yanıma geldiklerinde yoongi' nin yanağını öptüm.

"Hoşgeldin"

"Hoşbuldum, yorulmuşsun diye duydum"

"Yuan ile oynadık, yorulmadım"

Gülerek kollarını uzattığında kucağıma aldım, boynuma sarılıp kafasını omuzuma koydu.

"Baba,uykum var"

"Hadi seni uyutalım"

Yoongi'nin elini tutarak odasına gittik, yatağına uzandırıp iki yanına oturduk, ellerimizi tuttuğunda gülerek yanaklarını öptük.

Gözlerini kapatarak uyumaya başladığında saçlarını okşadım, yoongi gülerek yanağımı öptüğünde gülerek ona baktım.

Yuan iyice uykuya daldığında yavaşça geri çekilip, odadan çıktık.

Odamıza girdiğimizde yoongi gömleğini çıkarmaya başladı.

"Jungkook ve jimin pastayı getiricek"

"İlk defa kutluycaz, umarım beğenir"

Kafamı göğüsüne yaslayıp sarıldığımda saçlarımı öperek güldü.

"Eminim beğenicektir"

Gözlerine baktığımda dudaklarımı öptü, karşılık verdiğimde yanağımı okşadı, telefon çaldığında ayrıldık, taehyung yazısını görünce açtı.

"Efendim tae"

"Pasta yı aldık, geliyoruz"

"Zili çalmayın, uyuyor"

"Tamaam"

Telefon kapandığında gülerek yoongi' nin boynunu öptüm.

"Bekliyorum"

Odadan çıkarak aşşağı indim, malzeme kutusunu çıkartarak salonu hazırlamaya başladım, yoongi'de geldiğinde hemen bitirdik.

Mesaj geldiğinde kapıyı açtık, içeri girdiklerinde lion gülerek etrafa baktı.

"Baba bende böyle istiyorum"

Jimin'in boynuna sarıldığında güldük, jungkook sarı saçları okşadı.

"Nasıl istersen prensimiz"

Güldüğünde biz de güldük, jimin lion'u kucağından indirdi.

"Yuan'ın yanına git, sarıl da uyansın"

Jin ve namjoon pastayı hazırladıkları nda lion yukarı gitti, beş dakika sonra yuan ile indiğinde uyku sersemi yoongi' ye gitti, yoongi gülerek kucağına aldı.

"Bak amcaların ne hazırlamışlar"

Minik ellerini gözlerine getirip ovdu, kendine geldiğinde etrafa ve jin'in elinde olan pastaya baktı, gözleri doldu.

"Benim için mi"

Ağladığında gülerek kahve saçları öptüm.

"Yeni yaşın kutlu olsun bebeğim"

Yanaklarını sildiğimde namjoon kucağına aldı.

"Çabuk üfle, ama dilek tut"

Yuan gülerek gözlerini kapattı.

"Ailem ile büyü yeyim"

Gözlerim dolduğunda yoongi sarıldı, mumları üflediğinde jungkook şarkı açtı, gülerek lion ile oynadıklarında onları izledim, ailem ile olduğum için çok mutluydum.

/

Eh iştelik LJŞCUŞCOYXOYDYPF

sope : ryuuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin