•Matt•
Elment. Összesen két hetet tudtunk együtt tölteni. Miatta maradtunk itt két hetet, de most ő elment.
Én is már visszajöttem a hotelba. A fiúknak szóltam, hogy jöjjenek át és oda is adtam nekik a levelet.
- Ezt nektek küldi Ali.
- Amikor ti ezt olvassátok addigra én már úton leszek haza. Sajnálom amiért nem tudtam személyesen elköszönni és azt is, hogy csak ilyen kevés időt lehettem veletek. És bár tudtam, hamar el fog telni ez a 2 hét, mégsem tudom elhinni, hogy tényleg mennem kell haza.
Nick, te maradj az, aki vagy és ne félj az emberek véleményeitől. Te adtál erőt és bátorságot a bátyámnak, hogy elmondja anyának, hogy meleg. Nagy példaképe vagy és ő maga megmondta, hogy halála napjáig Nick boy lesz.
Chris, remélem ügyesen bánsz majd Mandyvel, hiszen én most egy jó ideig nem leszek vele. Szörnyű, amiért nem lehetek veletek, nem láthatom ahogy Mandy boldog veled..
Egymásra fogtok vigyázni. Engem pedig majd szép lassan elfelejtetek, amivel nincs gond, mert hozzátok képest én senki vagyok.
A találkozásunk volt a legjobb dolog, ami valaha történt velem. A veletek való beszélgetések megmosolyogtatott, a találkozások pedig felszabadítottak. Nem hiszem el, hogy a sors szétszakít minket. Iszonyat hálás vagyok anyukátoknak amiért ilyen csodálatos fiúkat hozott a világra! Nagyon büszke vagyok rátok, nyilván más-más okokból.
A videókat gyártsátok ezerrel, hogy legalább a tv-n keresztül láthassalak titeket. Hiányozni fogtok! - olvasta fel Nick majd a végén rám nézett. - A többi neked szól..Vissza adta a levelet és olvasni kezdtem.
———
Mattnek.
Tőled már elbúcsúztam (valószínűleg), de úgy érzem az kevés volt. Fényt hoztál be az életembe. Ebben a két hétben több szeretet kaptam, mint egész eddigi életemben. Persze, anyum és a bátyám mindent megtesznek, de ők a családom.
Másoknak eddig csak megbántani, hátbaszúrni és ott hagyni a szarban sikerült.
Aztán jöttél te, aki elfogadott úgy ahogy voltam és szeretett velem lenni. A mosolyod és a szemed, hogy láthattam élőben, még szebb volt. Imádtam a közös pillanatokat veled.
Én nem egy hírességgel voltam, hanem egy legjobb baráttal.
Emlékeimben örökké élni fognak az együtt töltött pillanatok. Tudd, hogy szívemben hatalmas és egyben különleges helyet foglalsz el.
Nagyon nehéz szavakba foglalni, hogy mennyire hálás vagyok neked amiért megmutattad milyen szeretve lenni..Szeretlek Matty és mindig is foglak!
———
Ültem az ágyon és próbáltam felfogni, amit írt. Könnyeim folytak le az arcomon. Tesóim álltak nem messze tőlem és, bár nem néztem fel rájuk, tudtam, hogy ők is szomorúak.
Megismertem egy olyan lányt, aki azért szeretett, aki vagyok. Nem érdekelte, hogy híres vagyok, ő nem csak azért akart velem lenni, hogy utána ezzel menőzhessen. Nem használta ki, hogy van pénzem, mindig, ami az övé volt, ő akarta fizetni és, ha én fizettem ki akkor visszaakarta adni azt a pénzt.
Mellette megtanultam nem félni, mert tudtam, hogy ő mellette nem kell. Önfeledten tudtam nevetni mellette, mikor vele voltam minden probléma megszűnt körülöttem.
Úgy érzem egymásnak segítettünk..
•Nick•
A levél meghatott. Én már az elejétől kezdve kedveltem Alinat. A kisugárzása, a kedvessége, a segítőkészsége.. Egy nagyon aranyos lány és nekem is a szívembe kúszott úgy ahogy Chrisnek és Mattnek is.
Amikor bementem reggel Matthez és láttam, hogy hívásba alszanak, az volt szerintem a legaranyosabb dolog, amit láttam.
Ali az, akiről soha nem tudnám elképzelni azt, hogy kihasznál bárkit is ezért úgy gondoltam, hogy mellette jó kezekbe lenne Matt. Hiszen a vak is látja, hogy 2 hét alatt Matty szerelmes lett belé, ami bár tudom, hogy nem igazán tetszik neki, mert Alina fiatalabb, de szerintem a kor csak egy szám.
Őszinte leszek amikor találkoztunk, én azt hittem, hogy 18-19 éves lehet.Matt akárhányszor elment találkozni Alival mindig mosolyogva tért vissza és olyan vidáman mesélte a dolgokat, hogy rendesen meglepődtem először.
Nem is tudom mikor hallottam utoljára ilyen sokat beszélni olyan önfeledten ahogy mostanság.Örültem, hogy találkoztunk vele.
Rajongó, de mégsem az az őrült fajta, mert hát volt már olyannal is találkozásunk. Konkrétan egyszer egy lány le akarta rángatni Chrisrol a pulcsiját.
Volt, aki el akarta lopni a telefonom.
És olyan is volt, aki Matt füléből akarta kiszedni a fülbevalóját.Összességében nagyon hiányozni fog nekem is..
•Chris•
A levél meglepett. Nyilván volt, hogy négyen találkoztunk, de legtöbbet Mattel volt. Viszont örültem neki, hogy megismerhettük őt és Mandyt is. Mind ketten aranyosak és kissé szeretet hiányosak, mind a két lányt sokszor bántották meg, rengeteg rossz dolgon mentek keresztül már és szinte csak egymásra tudtak támaszkodni úgy, hogy egy óceán választotta el őket egymástól.
Én és Matt is próbáltunk megtenni mindent annak érdekében, hogy a két lány minden szeretet megkapjanak, amit megérdemelnek. De most, hogy Alina elment, lassan mi is megyünk haza Bostonba.Láttam, hogy Alina és Matt között kialakult ebben a 2 hétben valami különleges kapcsolat..
~Ez most ilyen fiús szemszögből látós rész. Ha tetszett akkor jelezd és maradj velem a továbbiakban!<3
ESTÁS LEYENDO
Those ocean blue eyes || Matt Sturniolo
FanficAlinanak végre lehetősége adódik arra, hogy találkozzon a Sturniolo hármassal.. csak hogy nem úgy sikerült, mint ahogy azt egy normális ember gondolná.. Matt Sturniolo x oc Social media & irl ~Kezdés: 03/06/2023