31 Aralık 2015

47 3 3
                                    

Elis o gün kalktığınde çok mutluydu çünkü bugünun tarihi 31 Aralık 2015'di bu gece yılbaşıydı. Gözlerini açar açmaz eslem'in melek'in ve sare'nin uyanmasını umut etmişti. Kalktı tek tek odalarına gitti ama hiçbiri uyanmamıştı ve tek tek hepsini uyandırdı kalktılar kahvaltı yaptılar ve etrafı öyle bırakıp evden çıktılar ortak arabaları olan Micra'ya binip Varlılar holding'e - çalıştıkları şirkete - gittiler. Bu gece Mehmet'i umut'u ilker'i ve doğan'ı davet etmişlerdi. Zaten bugün yılbaşı olduğu için patronları öğleden sonrasının paydos olduğunu belirtmişti. Öğlene kadar full çalışan elis yorulunca saat'in 12:30 olduğunu gördü ve işini bıraktı. Diğer kız arkadaşlarının yanına gitti onları da alıp Metroport Avm'ye gittiler önce Burger king'de yemek yediler ardından Migros'a gidip yılbaşı alışverişi yaptılar ve bolca alkol almışlardı aslında içki almak çok adetleri değildi ancak bugün yılbaşıydı ve arada böyle istisnalar yapabilirlerdi. Alışverişi bitirdiler Micra'ya dönüp eve gittiler tek kelimeyle ev birbirine girmişti Eslem ve esra evi temizlerken Elis ve sare yemek yapıyorlardı. Akşama hepsinin erkek arkadaşı gelecekti ne de olsa. Her şey hazır olmuştu müthiş kekler pastalar yemekler hazırlanmış ev mis gibi olmuştu saat 18:00'dı. Artık hepsi odasına gidip hazırlandılar Elis kot pantolon kazak ve üstüne Adidas polar geçirdi. Bugün hem rahat olmalı hemde Mehmet'e güzel görünmeliydi. Salona gittiğinde diğer kızların koltuklarda oturduğunu gördü saat 18:32'ydi ve erkekler 19:00 gibi geliriz demişlerdi. Eslem odaya girdiğinde zaten kızların Mehmet Ali Erbil'in sunduğu bir talk show izliyorlardı. Zil çaldı kapıyı açtılar ve erkekler gelmişti herkes salona geçtiler ve herkes kendi erkek arkadaşının yanına gitti. Sonra hep birlikte sohbete başladılar bu gece ne yapacaklarını konuştuklarında Mehmet gece 00:00 gibi dışarıya çıkmayı sahilde falan takılmayı önerdi ama Elis sevgilisinin aksine böyle düşünmüyordu çünkü büyük ihtimalle alkollü olacaklardı ve araba kullanmak veya dışarıya çıkmak sekizi için de tehlike demekti. Her kafadan bir ses çıktığı anda eslem ayağa kalktı ve "Tamam gece 22:00 gibi bakarız eğer çok sarhoş değilsek çıkarız" dedi. Herkes onayladı saat 20:00 gibi masaya oturdular yemek yemeye , alkol almaya , espri yapmaya ve kahkaha atmaya başlamışlardı elis çok az içiyordu çünkü dışarı çıkacaksa en az 1 kişi ayakta kalmalıydı yanlız bunu kendi düşünmüş ve kendi uygulamaya koymuştu gerçekten hepsi şuurunu kaybetmeyecek kadar sağlamdı ama bu şekilde dışarıya çıkmaları biraz tehlikeliydi. İlker "Gençler gerçekten dışarıya çıkmayacağız değil mi ? " dedi. Umut atıldı "Oğlum işin heyecanı orada " dedi. Eslem yine ara bulucu olmak için tamam o zaman oylama yapalım ve eğer gideceksek tam 23:30'da evden çıkacağız dedi hepsi tamam diyip onayladı. Eslem "evet arkadaşlar gitmeyelim diyenler el kaldırsın" dedi sadece Elis İlker ve kendisi el kaldırdı. Yani bu beş'e üç demekti ve tam saat 23:30'da evden çıkıp sahile gideceklerdi. Ama bu çok tehlikeli olacaktı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 02, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bir Noel CinayetiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin