∆MinSung∆

654 12 9
                                    

!Uyarı! Shot: angst, içinde fiziksel ve psikolojik şiddet, intihar, argo ve küfür unsurları içermektedir.

Kelime sayısı; 1473

Şarkı: Dolu Kadehi Ters Tut-Anamız Babamız Yok Deriz, Klip ilhamıdır. Klipi YouTube'dan izleyebilirsiniz. İyi okumalar...

.

.

.

Bazı insanlar aşkı sadece bir kadın ve bir erkekten ibaret sanırlar. Eğer bazıları böyle düşünmüyorsa, hastadır. Bu hastalığın tedavisi zordur onlara göre. Hep küçümsenir ve eleştirilir onlar "normal" insanlar tarafından.

.

.

.

Elinde taşıdığı anahtarla kapıyı açtı Minho

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Elinde taşıdığı anahtarla kapıyı açtı Minho. Yüzündeki gülücükler biran olsun eksilmiyordu. Kapıdan yavaş adımlarla içeri girdi. Babası iğneleyici bakışlarıyla süzüyordu. Kaşları çatıldı, istemeden.

"Buraya gel." dedi adam gür sesiyle.

Titredi, şefkatli gülümsemesi eksik olmayan babasını böyle görmek onu kötü hissettirmişti. Emirin karşısında boyun eğdi. Salona titreyen bacaklarıyla girdi.

"Otur."

Oturmaya güç bulamadı.

"Otur!" dedi daha gür bir sesle.

Hızlıca koltuğa bıraktı kendini. Neden böyle davrandığını idrak etmeye çalışıyordu. Delirecek gibi oluyordu.

"Senin hakkında ne söylediklerini biliyor musun?!" odanın içinde bir ileri bir geri yürüyordu adam. "Kulağını kabartıp dinledin mi? Yaptığın bu iğrençliği kulakların duymak istedi mi?"

Başını öne eğdi refleksle. "Ben bir şey yapmadım."

"Ben seni elin adamıyla sevgili ol diye mi büyüttüm, okuttum bugüne kadar!" sinirle soludu. "Bugüne kadar neyini eksilttim önünden! Bana cevap ver!"

"Ben sadece aşık oldum baba..." sertçe yutkundu. "Bunun beni büyütmen ve okutmanla alakası yok."

Yakalarından tuttu oğlunu. "Aşık olacak kimseyi bulamadın mı!?"

"Bana bildiğim masalları anlatma baba!" yakasındaki güçlü ellerden kurtuldu ve ayağa kalktı. "Sen annemden başka aşık olacak kadın bulamadın mı? Sağlıklı bir kadın bulamadın mı!?" dolmuş gözleriyle çerçeveye döndü. Sesini düzenledi. "Ya da o bahsettiğin kadından başka..." titreyen sesi onu daha güçsüz kıldı.

Yüzünde hissettiği yumrukla sendeledi. Elini kanayan burnuna götürdü.

"Çeneni kapa ve odana git!"

SKZ oneshotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin