İlk tanışma

1.9K 17 3
                                    

Yurt dışından kesin dönüş yapmış. Evde dinlenmeye geçmiştim. Mecburi ihtiyaçlar haricinde dışarı çıkmıyor, kafamı dinliyordum. İnternet üzerinden kurulan Arkadaşlıklara pek inanmıyor, sahte buluyordum o zamanlar. İnterneti açmış boş boş bakıyordum ki birden aklıma forum siteleri geldi. Fetiş forum yazdım ve ilk çıkan siteye girip üyelik yaptım. Geziniyor İnsanların yazdıklarına paylaştıklarına bakıyordum. Sitenin chat uygulaması vardı ve İnsanlarla yazışmaya anlık sohbetlere katılmaya başladım yavaş yavaş. Üyeler arasında arama yapıp kendime partner aramaya başladım. Bir iki kişi cevap verdi ama Onlarda bu işi parayla yapan meslek haline getirmiş kişilerdi. Para değildi sorun ama böyle bir ilişki içine girmek istemiyordum. Sonra bu arayışın bir yere varmayacağına karar vererek sadece günde bir iki saat chat uygulamasında takılıyor çıkıyordum. Epey bir süre sonra epey bir süre önce yazdığım biri cevap vermişti. İlk tanışma faslından sonra konuşmaya başladık. Telefonlarımızı verdik birbirimize. Sitede pek görünmeyen pasif bir kullanıcıydı. Mühendislik okuyan güzel yüzlü hafif kilolu sevimli bir kızdı. Haftalarca sohbet muhabbet edip hatta artık fanteziler kurmaya başlamıştık. Bir Ben bir O bu şekilde her gün saatlerce ya yazışıyor ya da konuşuyorduk. Artık yüz yüze konuşmaya karar verdik. Daha önce hiç tecrübe yaşamamıştı, Ben de sordum nereden esti böyle bir şey diye. Hani içinde vardı da bastırılmış mıydı, sadist eğilimleri var mıydı vs. Cevaben öyle gezinirken buldum nasıl bir şey olduğu hakkında hiçbir fikrim olduğunu söyleyemem ama bir erkeğin ayaklarımla ilgilenmesi hoş olur diye düşündüm. Siteden bir sürü yazan oldu köle olmak isteyen ezilmek isteyen teknelenmek aşağılanmak isteyen bir tek Sana cevap verdim. Çünkü sadece ayak fetişi diğer hiçbir şey Bana uymaz yazmışsın. Benim de aradığım bu zaten. Bunu da öğrendikten sonra buluşup sinemaya gitmeyi teklif ettim. Partnerden çok bir Arkadaş ilişkisi doğmuştu. Beraber sinemaya gittik kahve keyfi muhabbet vs. ayrıldık. Akşam mesajı geldi. Bugün çok keyifliydi ama bişey dikkatimi çekti hiç ayaklarıma bakmadın nasıl oldu bu biraz hayal kırıklığına uğradım demişti. Ben de İnsan içindeyken öyle şeyler yapmadığımı, fetiş ile sosyal ilişkiyi ayırabildiğimi ama ayaklarına da birkaç kez göz ucuyla baktığımı söyleyip giymiş olduğu botunu tarif edince oleeeeyyy diye bir cevap geldi. Her zaman ki gibi geç saatlere kadar önce havadan sudan muhabbet sonra ayak fetişi fantezisi paylaşarak ardından uykuya daldık. Günler günleri kovaladı ve yine sinemaya gitmeye karar verdik. Buluşup önce bir şeyler atıştırıp sinema salonuna geçtik en arka koltuktan almıştım yerimizi. Salon küçük olduğu için oradan daha rahat izleriz diyerek. Salonda öğle seansı ve hafta içi olduğundan, Bizden başka iki kişi vardı Onlar da en önlerden bir yere oturmuşlardı. Film başladı ilk yarının sonlarına doğru bacak bacak üstüne attı ve ayağı önüme doğru geldi. Yine aynı siyah botları vardı ayağında.. Etrafı kontrol edip botun fermuarını açtım. Gülümseyerek botuna doğru baktı yüzüme bakmadan Sen ciddi misin dedi sadece.. Hiç cevap vermeden botunu çıkardım ve içini kokladım hafif bir koku vardı ayakları tertemiz ve bakımlıydı herhalde diye düşündüm. Önde ki çifti kontrol ettim ve eğilip burnumu tabanına değdirerek kokladım. Sonra doğrulup yüzüne baktım şaşkın bir gülümseme vardı yüzünde. Eğilip birkaç defa daha kokladım ve kısa bir süre sonra film arası geldi, botunu giydirdim ve dışarı çıktık mısır cola alıp yerimize döndük. Bu zaman zarfında kıpkırmızı olmuş hiç konuşmuyordu. Sonra film başlamadan hemen önce Sen kendine niçin mısır ve cola almadın diye sordu, yüzüne bakıp gülümsedim sadece. Film başladı 5-10 dakika sonra hazır mısın dedim. Yine ayak ayaküstüne attı. Bende öyle olmaz dedim, şaşırdı. Biraz öne doğru kayıp dizlerini ön koltuğa dayayıp ayaklarını kaldırmasını istedim. İlk şaşkınlığını atlatıp ne yapacaksın ki diyebildi. Görürsün deyip yapmasını ima eder bir şekilde baktım. Yaptı biraz daha yukarı dedim kaldırabildiği kadar kaldırınca altına girdim epey bir zorlanarak, bu sırada dur ya bir gören olursa, Sen deli misin? Rezil oluruz yakalanırsak falan diyordu fısıldayarak ama yatmıştım. Yüzümün hizasında ki botunu çıkardım. Diğerinde ki botu duruyordu. Botlu ayağını indirdim göğsüme ve ondan güç alarak rahat oturmasını istedim. Siyah pamuklu çorabı vardı. Çoraplı ayağını yavaş yavaş burnumun üzerine yaklaştırıyordu Bende kokluyordum.

Bir süre  sonra burnuma hafifçe değdirerek parmaklarını tabanını sürtmeye başladı

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Bir süre sonra burnuma hafifçe değdirerek parmaklarını tabanını sürtmeye başladı. Sonra bacağım yoruldu ağrımaya başladı dedi. Bende bırak o zaman dedim ve yavaşça indirdi. Ağzımın üzerinde duruyordu. Ben de koklamaya devam ediyordum. Elimle de göğsümde ki ayağını botunun üzerinden okşuyordum. Baya bir süre basarak tuttu öylece sonra hafifçe aralandığı sırada baktım ki çekecek tabanını güçlü bir şekilde öptüm. Öylece kaldı Ben de her yerini öptüm. Hiç sesini çıkarmıyordu ama her halinden belliydi nefes alışından vs. heyecan ve hazzı bir arada yaşadığı.. Bir anda ayağını alnıma çekip film bitmek üzere diye fısıldadı. Kalktım yerime oturdum. Hiç konuşmadan filmi bitene dek izledik. Çıktık taxi ye bindirdim. Yürürken yanağımı öpüp inanılmaz bir tecrübeydi, heyecanlı bir maceraydı deyip teşekkür etti. Tekrarlamak ister misin dediğimde ise daha güvenli bir yerde her zaman dedi utanmayla karışık bir gülümsemeyle. Evlere dağıldık o gece sadece bir birimize iyi geceler dedik başka diyalog olmadı.

İnternet üzerinden başlayan fetiş ilişkisiWhere stories live. Discover now