Ayarlamalar....

1.1K 12 0
                                    

Günler günleri kovaladı. Tekrar görüşmek istiyordum ama son sınıf öğrencisi ve finalleri vardı. Kendisi de çok istediğini özlediğini ama ders çalışmak zorunda olduğunu söylemişti. Ben de tamam finallerin bitene dek Seni aramayacağım bile dedim. Bu şekilde anlaştık ve araya epey bir vakit iletişisizimlik girdi. Artık herhalde vazgeçti daha aramaz diyordum ki. Sabah uyandığımda 6 cevapsız vardı hepsi Oydu. Toparlanıp aradım meşgule attı ve müsait değilim arayacağım mesajı geldi. Öğleden sonra arayıp Annesinin memlekete gittiğini,Onun gidişini beklediğini, finalleri biteli birkaç gün olduğunu ve Annesini yeni uğurladığını söyledi. Aradığımda Annesini yolcu ediyormuş. Tamam o zaman ne yapalım dedim. Evde 2 hafta yalnız kalacağını söyleyince, geleyim mi dedim. Buraya mı ooo asla olmaz Beni karşı komşuya emanet etti ve komşularının çok pimpirikli bir Kadın olduğunu söyledi. O zaman Ben bir ayarlama yapacağım deyip kapattım. O da en son Senden haber bekliyorum o zaman dedi. Yanımızda çalışan bekar biri vardı. Oturduğum mahallenin diğer ucunda gecekondu gibi müstakil bir ev kiralamıştık Ona. Bana hep söylerdi bir işin falan olursa ev Senin diye. Onu aradım iki gün sonraya müsait anahtarı getiririm dedi. Anlaştık ve hemen Onu arayıp haber verdim. Tamam o zaman Bende Sana hazırlık yapacağım yarın dedi ve iki gün sonrasına kadar sadece kısa mesajlaşmalar şeklinde geçti. Gün geldiğinde sabahtan adam Beni arayıp iki üç gün eve gelmeyeceğini ve anahtarı bahçede sakladığı yeri söyledi. Hemen eve gittim sabahın çok erken saatleriydi kimseler görünmüyordu ortada. Anahtarı aldım. Telefon edip akşamüstü buluşalım gece geç saatte kimse görmeden eve girmemiz gerektiğini söyledim. Birkaç gün ev Bizim dedim. Aaaa birkaç gün müüü ama dur o zaman Ben de ayarlama yapmalıyım hadi kapatıyorum deyip kapattı telefonu. Akşamı beklemeye başladım geç saatlerde kar tipiye dönmüş sokaklar boşalmıştı. Hemen gidip alışveriş yaptığım poşetleri evden alıp oraya götürüp yerleştirdim ve tekrar eve döndüm. Saat 23;00 gibi arayıp tamam ayarladım birkaç gün Arkadaşımda kalacağımı bitirme tezi üzerinde çalışacağımı söyledim Annem izin verdi, komşuyu da bilgilendirdim. Kalacağını söylediği Arkadaşı yalnız yaşıyordu Onu da ayarlamıştı. Ama her gün değişik saatlerde Ona gidip oradan Annesini araması gerektiğini söyledi. Çok uzak değildi Ben de her gün götürür getiririm önemli değil dedim. Ardından da normalde böyle bir şeyi asla yapmayacağını ama Bana çok güvendiğini de ekledi. Buluştuk ve eve geçtik. Kapının ağzında hazırladığım havluyla ıslanmış botlarını temizledim. Bu sırada dur Ben yaparım ne yapıyorsun vs diyordu. Kuruladıktan sonra sırt üstü yere uzandım. Kafam bacaklarının arasındaydı. Yukarıdan şaşkın şaşkın bakıp ne yapacağını bilemez bir halde Bana bakıyordu. Elimle göğsümü işaret edip diğer elimle de sağ bacağına dokundum. Ya ama bir dakika falan desede ısrar ettim. Ve ayağını göğsüme koydu. Yavaşça fermuarını açarak botunu çok nazikçe çıkarttım ve çıkan siyah çoraplı ayağını burnumun üzerine getirip bıraktım. Derince bir nefes çektim kikirdeyerek güldü birkaç nefes daha çekip ayağını indirttim. Diğerini de aynı şekilde yaptık ve kalktım, içeri salona geçtik. Abur cubur vs. hazırladık. Cola falan alıp oturduk. Finallerden Benim işlerimden vs. konuştuk. Baya bir film getirmiştim. Onlardan birini seçtik ve izlemeye başladık ki bu sırada kanepede yan yana oturmuştuk. Komedi filmiydi gülüşüp duruyorduk. Sonra bir ara kanepenin diğer ucuna sırtını verip bir ayağını kucağıma diğerini ise yanağıma değecek şekilde omzuma attı. Ayağıyla yanağımı okşar gibi yapıyordu. Bu şekilde filmi izlemeye devam ediyorduk, ara sıra dönüp öpüyorum kokluyorum vs. Film bitince çok yorgun olduğunu söyledi. Biraz moralim bozuldu ama bozuntuya vermeden tamam deyip yatak odasını gösterdim. İçeri girerken yanağımdan öpüp özür dilerim hevesini yarına sakla dedi. Kapısını kapatıp salonda ki kanepede uyumaya gittim. Önce biraz botlarını kokladım tabii. Sonra da uyudum.

İnternet üzerinden başlayan fetiş ilişkisiWhere stories live. Discover now