Sabah uyandığımda yerde yarım metre kar vardı. Ev sobalıydı sobayı yaktım iyice harladım. Onun yattığı odada ufo vardı ama Ben salonda yattığımdan epey soğukta uyanmıştım. Biraz oyalandım baktım ki kalkacak gibi değil, tekrar uzandım sobanın yanması ile zaten küçük olan ev iyice ısınmıştı. Yaklaşık 11 gibi uyanmış bir ayağını kanepede yüzümün dönük olduğu yere iyice burnumun ucuna gelecek şekilde basmış gülümseyerek Beni izliyordu. Kokusunu almış ama gözlerimi çok az aralayıp gördüğüm halde kalkmıyordum. Başparmakla burnuma dokundu birkaç kez ve öperek uyandım. Hadi uykucu kahvaltı hazır çayda demlenmek üzere dedi. Kalkıp yanağından öptüm elimi yüzümü yıkadım ve kahvaltıya oturduk. Müzik eşliğinde kahvaltımızı edip sobanın yanında ki koltuklara elimizde kahvelerimizle oturduk. Biraz sohbetten sonra bu saatlerde eski bir dizinin tekrar yayınlandığını ilk yayınlandığında kaçırdığını şimdi takip ettiğini söyledi. Tamam dedim açtık o kanepeye oturdu Ben de önüne yattım. Ayaklarını üzerime aldım ve birini ovmaya başladım. Gülerek bak buna alışabilirim işte dedi. Sobayı tekrar harlamıştım bunu yapmadan evvel. Dışarıda lapa lapa kar yağıyordu. İki ayağına da epey bir süre masaj yaptım sonra Bende yattığım yerden diziye takıldım. Bu sırada ayaklarını göğsümün iyice üst tarafına getirip ayak ayak üzerine attı. Üstteki ayağı burnuma doğruydu. Bana hiç bakmıyor diziyi izliyor, ara sıra çenemi parmaklarıyla okşuyordu. Çoraplarını yatarkende çıkarmamıştı kokusu yoğunlaşmış ama kötü kokmuyordu. Bir ara reklam girdiğinde, baya sıcak oldu deyip ayağını kaldırdı ve çıkarır mısın dedi. Beklediğim anın bu olduğunu biliyordu. Çünkü Benim çıplak ayak tabanına tutkun olduğumu çok iyi biliyordu. Çıkarttım ve yine aynı pozisyonda izlemeye devam ettik. Çorabın çıktığı anda ki o kokuyu tarif edemem. Dizi bitti. Başka bir kanalda ki kadın proğramını açtı ve bu anda yüzüm tv ye dönükken ayağını yanağıma koydu diğerini de onun üzerine attı. İlk temas çok cesur bir hamleyle gelmişti. Tabanını iyice yerleştirip rahat mısın Canım dediğinde hiç kıpırdamadan evet dedim. Kıpırdarsam rahatsız olduğumu düşünüp çekebilirdi çünkü. Hareketsiz yatıyordum. Bir süre böyle durduk. Üstteki ayağını çekip boğazıma koydu. Kadın programı reklama girince yanaktaki ayağını kaldırıp boyundakini de hafif göğsüme doğru çekti. Ayağını yaklaştırıp öpebilirsin istersen dedi titrek bir ses tonuyla.. Küçük küçük öpücüklerle tabanını birkaç tur atınca onu alnıma koyup diğerini getirdi onu da uzun süre öptürdü. Sonra ikisini de göğsüme basarak hafifçe öne eğilip gülümseyerek, nasıl sevdin mi ayaklarımı dedi. Şahane dediğimde güldü. Tadını almaya hazır mısın peki, bakalım tadını beğenecek misin? Araştırmalarıma göre ayak fetişi olan birinin partnerinin ayaklarının dilinde bıraktığı o tat daha doğrusu aroma alacağı haz için çok önemliymiş deyip ayağa kalktı. Sandalyeyi alıp sandalyenin bacaklarının arasında kalacağım şekilde yerleştirdi. Oturup ayağını yalatacak diye düşündüğüm anda baş ucuma gelip ayağıyla yüzümü yan çevirdi ve yanağıma bastı yavaşça. Biraz yüklendi, baskıyı azalttı bunu bir kaç kez tekrarladı ve birden baya bir baskı hissettim yüzüme basıp göğsüme geçmişti. Göğsümde durup Bana baktı ve suratıma koydu bir ayağını onu çekti diğerini koydu bunu birkaç kez tekrarladı. Ardından geri giderek sandalyeye oturdu. Sandalye eski tip ahşap sandalyelerdendi bu yüzden sandalyenin bacakları arasına rahat sığabiliyordum genişti çünkü. Otururken sandalyenin üzerindeki minderi bana doğru atmıştı alıp kafamın altına yerleştirdim. Sağ ayağını boynumla göğsümün birleştiği yere topuğunu dayayarak yerleştirdi ve parmaklarının altını yalatmaya başladı. Bir süre ikisini de yalattıktan sonra sandalyeyi biraz daha ileri çekti ve oturup dilini iyice çıkarır mısın dedi. Yaptım topuktan parmak uçlarına kadar yalatıp sonra tekrarlıyordu. İkisini de aynı şekilde uzun süre devam ettirerek sürdürdü bunu. Sonra yüzümün yarısına sağ gözümü kapatıp diğerini açıkta bırakacak şekilde ayağı yerleşti diğerinide onun üzerine attı. Bu şekilde hiç konuşmadan gülümseyerek Beni izliyordu. Bir süre sonra parmak altı bunuma ayası ağzıma gelecek şekilde yerleştirip diğerini göğsüme aldı. Telefonunu çıkarıp onunla ilgileniyor bana hiç bakmıyordu. Ona baktığımda o sevimli kızın yüzünde ki o umursamaz gibi görünen ama gayet net bir şekilde ki dominant ifadeyi gördüm. Bir süre sonra ayakların yeri değişti ama ifade ve tavır aynıydı. Kalktı ve bir minder daha alıp kafamın arkasından tutup kaldırdı daha önce koyduğum minderi iyice boynumun arkasına ittirdi ve diğerini de onun üzerine yerleştirdi, sağa sola bakıp bir minder daha buldu ve onunlada kafamın arkasını destekledi. Hem Benim hem de kendisinin konforunu ayarlıyordu. Bunu yaparken hiç göz teması kurmuyordu ama gözlerinin içi gülüyordu.. Ancak yüzünde ki o dominant ifade aynıydı. Pozisyonu itinayla ayarladıktan sonra üzerime basıp koltuğa oturdu ve sağ ayağını yüzüme koydu yalamaya başladım. Başını onaylar şekilde salladı. Duraksadığımda göğüsteki ayak baskı uyguluyordu. Değişe değişe belki bir saat yalandı ayaklar,sonra yüze biri diğeri de onun üzerine atılıp dinlenme zamanı dedi. 15-20 dakika kadar böylece durduk o Arkadaşıyla konuştu. Benimle ilgilenmiyor sağa sola bakıyordu. Ara sıra ayaklar yer değişiyor her seferinde farklı yerlere basılıyor ama bunlar yapılırken hiç Bana bakılmıyordu. Bazen küçük dil darbeleri atıyordum bazen öpücükler. En sonunda Ben de hareketsiz durdum. İkisini de güzelce yerleştirdi artık hiçbir şey göremiyor sadece tabanını görüyordum. Bir süre de böyle beklendikten sonra çekildi ve kalktı. Sandalyeyi alıp kenara çekti üzerime oturup yanaklarımdan öptü ve başımı okşadı. Nasıl dersimi iyi çalışmış mıyım dedi gülerek. O sevimli kız geri dönmüştü. Sana Bana bunları yaşattığın için çok teşekkür ederim dedi, kalkıp ellerimden tutarak Benimde kalkmama yardım etti ve sımsıkı sarıldı. Şimdi Sen dinlen Ben de yemek hazırlayacağım dedi. Banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım ve mutfağa yanına gittim. Hayır Sen uzan dinlen Ben yemeği hazır edip kaldırırım Seni dedi. Yemek yedik hava kararıyordu ki dışarı çıkıp yakında ki parkta yürüdük, kartopu oynadık, yorgun argın eve gelip odalarımıza çekilip uyuduk. Sabah kaldığımız yerden devam etmek üzere..