Öğlene doğru uyanıp kahvaltı hazırladık. Kahvaltının ortasında telefonu çaldı. Birden telaşlı bir şekilde hemen kalktı ve acilen Arkadaşına gitmesi gerektiğini söyledi. Dün gece Annesi Arkadaşını aramış O da uyuyor çok yorulduk tez beynimizi pişirdi vs. yalan söylemişti. Az evvel yine aranmıştı lavaboda deyince Annesi çıkınca görüntülü arıyorsunuz Beni demişti. Kalktık eşofman vs arabaya atladık 10 dakikaya vardık. Kapıdan girdiği anda telefon çalmıştı zamanlama mükemmeldi. 20 dakika kadar konuşulduktan sonra Arkadaşı kendi Annesini de görüntülü aramış Onu da rahatlatmışlardı. Ancak Arkadaşının Annesi Teyzesinin gelip Onlara yemek yapacağını söylemişti. Arabada bekleyen Ben arandım ve durum anlatıldı. Arabayı daha geride bir yere yolun karşısına parkedip koltuğu yatırdım ve göz ucuyla binayı takibe koyulmuştum. Yarım saat kadar sonra bir araç geldi içinden bir kadın indi binaya girdi. Teyzesi yemekleri yapıp birer kahve içmiş araç tekrar gelip Onu almış gitmişti. Arayıp Teyzesinin eşinin erzak bırakacağını o yüzden biraz daha beklemeleri gerektiğini söyledi. 1 saati aşkın bir süre sonra aynı araç geldi, içinden inen adam bagajdan epey bir poşet alıp binaya girdi. Bir süre sonra O da gitti ve ardından da Benim ki gelip arabaya bindi. Çok bekledin biliyorum afedersin falan deyip öptü. Hadi gidelim Sana bir sürprizim var dedi. Annesi geri gelişini 2 aya uzatmıştı. Arkadaşlarıyla Karadeniz ve Gürcistan turu yapacaklar ardından da memlekete gidecekti. Süper dedim ama içimden de iyi süper süper dee iki ay nasıl olacak ki diye düşünürken birden yakın Arkadaşımın yurt dışına dil kursuna gideceği aklıma geldi. Üstelik bu Arkadaşına Benim mahalleden daha yakın bir yerde oturuyordu, üç dört sokak vardı arada. Kaldığımız eve gelince Sen pek sevinmedin galiba gelirken doğru dürüst konuşmadın bile söylediklerime kısa cevaplar verdin dedi. Gelene kadar kafamda neler olduğunu anlattım. Oooo Sen bunları düşünüyordun yani Ben de hoşuna gitmedi sandım. Hadi hadi toparlan dedim. Aa e hani aramadın ki nereden biliyorsun belki vermeyecek belki başkasına verdi anahtarı dedi. O bunları söylerken Ben Arkadaşla yazışmış 2 saate evden çıkacağını öğrenmiştim, evi de Bana tabii ki Kanka diyerek teslim edeceğini söylemişti. Mesajı gösterdim. Pes ne ara yaaa dedi gülerek. Taşınıyoruz yani dedi, evet dedim eşyalarımızı topladık. Evi biraz derleyip toparladık. Ayrılırken aldığım yere anahtarı bıraktım ve elemana fotoğraflayıp teşekkür ederek gönderdim. Kankamın evi teras katıydı şahane döşenmiş hatta evi aldığında beraber döşemiştik. Eve girdik waoooww burası harika Kankan çok zevkliymiş dedi. Salonun dış yüzeyinin neredeyse tamamı camdı ve daha da güzeli dışarıdan içerisi görünmüyordu. Bu kadar koşuşturunca yorulmuş dinlenelim dedik, o köşe takımına uzandı. Köşe takımı epey büyüktü Ben de ayak ucuna uzanınca ayağını üzerime attı. Ona doğru döndüm diğer ayağını da burnuma dayadı ve bu şekilde uyuyakaldık. Uyandığımda iki ayağını da suratıma uzatıp öyle uyuduğunu gördüm. Kalkıp bir şeyler hazırlamaya koyuldum. Sofrayı ayarladım uyandırmaya gittiğimde kandırdım kii çoktan uyandım yemeklerin kokusu burnuma geldi ama tembellik etmek istedim dedi kalkıp yanaklarımı öptü, kızma ne olur yaa deyip bir daha öptü sonra da sofraya kuruldu. Oturup yedik. Dev ekran tv yi görünce ufff bu baya iyiyimiş dedi. Ben de burada hard disk dolusu film olduğunu söyledim. Zaten bağlıydı. Tv yi açıp ayarladım Sen seç Ben geliyorum dedim ve şort ve askılı tişört giyerek geri geldim. Yanına çağırdı önünü işaret etti ve ayağını kaldırdı.
Tabanını sömüre sömüre öptüm. Parmak aralarına dilimi sokmaya başlayınca irkilerek titriyordu. Birkaç tur attıktan sonra önce baş parmağını sonra diğer dört parmağını ağzımın içinde emmeye en son da tüm parmaklarını ağzıma soktum biraz zorlanarakta olsa ve emmeye devam ettim. Gözleri fal taşı gibi açılmış şaşkın bir ifadeyle Beni izliyordu. Ayağını çıkarıp tabanını boydan boya yalayıp bıraktım. Sonra hangi filmi seçtin dedim kekeleyerek Sen ne yaptın diyebildi. Bu nirvana, bu ayak fetişinin doruğu, bu başka bir boyut, başka bir aşama dedi. Oturdum diğer ayak filmden sonra, yoruldum dudaklarım genişledi, esnedi bildiğin dedim. Gülerek dudaklarımı öptü, yanaklarımı hatta ellerimi öptü. Başını omzuma dayadı filmi açtık yine komediydi kahkahalarla izledik. Film bitince diğer ayağını uzatıp sözünü tut lütfen dedi. Aynı tarifeyi onada uyguladım hatta onu daha derine ittirmesine izin verdim. Ayağını çekince onuda baştan aşağı sırılsıklam oluncaya kadar yaladım. Arkadaşı aradı oturduğumuz yerde ayağa kalkıp telefonu açtı. Beni ayağıyla yavaş yavaş iterek uzanmamı sağladı ve üzerime basıp başucuma geldi. Ayağıyla çenemi bastırarak ağzımı açtırdı ve parmaklarını tekrar soktu. Aşağı yukarı hafifçe hareket ettiriyor emdiriyor çıkarıp tabanını yalatıyor bu sırada da Arkadaşıyla normal muhabbet ediyordu. Bir süre devam ettikten sonra köşe takımının arkalığına oturup yüzümü yan çevirip yanağıma bastı diğer ayağını da göğsüme koydu. 4-5 dakika daha konuşup teli kapattı ve üzerime yatıp başını göğsüme koydu. Uyukladık biraz. Kalktık dolaptan dondurma bulup onları yedik. Suyumuzu içtik ve iyi geceler faslından sonra odalarımıza çekildik.