Ayak sehpası modu

779 12 0
                                    

Sabah erkenden uyanmış spor yapmış en son mekik çekmiştim yerde uyuyakalmıştım. Uyandığımda nasıl Beni uyandırmadan becerdi bilmiyorum ayağı göğsümde ayak ayak üstüne atmış bişey okur vaziyette buldum kendisini. Sen Beni uyandırmadan nasıl yaptın bunu dediğimde ohooo ayağımı burnuna mı sürmedim ağzına mı sürmedim uyanmadın. Sen neden burada uyudun kuzum dedi okuduğu şeyden gözünü almadan. Ben de spor yaptım kalmışım burada böyle dedim. Çay demlenir birazdan al Sen biraz kokla Bende şu bitirme tezi için bişeye bakıyorum zaten deyip ayağını burnuma koydu. Usul usul kokladım. Birkaç dakika sonra üzerime basıp kalktı hadi kahvaltıya dedi. Tuhaftı sanki yıllardır zaten böyle yaşıyormuşuz gibi rahattı. Kalkıp elimi yüzümü yıkadım kahvaltıya otururken öptü ve hazırladıklarından tabağıma koydu çayı doldurdu. Bugün bi okula gidip gelmem lazım dedi. Arkadaşı ile okulda tez için bir şeyler bazı bilgileri alacaklardı. Tamam anahtarı kabanın cebinden alırsın dedim. Gerçekten mi aaa teşekkür ederim deyip bir daha öptü. Kahvaltıdan sonra girişte yere yattım çorabını yüzümde giydi botlarını giyip hadi çabuk gelmeye çalışırım deyip gitti. Ben de markete gidip bişeyler alıp eve döndüm. 3-4 saat sonra kapı çaldı. Açtım yukarı çıktığında kapının gözünden yalnız olduğunu görünce kapıyı aralık bırakarak yere uzandım. Kapıyı açtığında Beni görünce tebessüm ederek ayağını üzerime doğru uzattı botunu çıkarır çıkarmaz burnuma koydu terlemiş çoraplı ayağını. Uzun uzun koklayıp diğer botunu da çıkarttım ve onu da aynı şekilde koklattı sonra üzerime basıp atladı ve geri bakarak üzerimi değiştirip geliyorum masanın altında yerini ayarlar mısın? dedi. Kalkıp masanın altında minderleri vs ayarlayıp yattım bacaklarım sandalyenin arasında kalacak şekilde. Kısa sürede geldi çantadan bir dolu belge vs çıkardı masaya bilgisayarı koydu. Bunları bilgisayara girmem gerek sıkılmazsın değil mi dedi masanın altına eğilerek. Gülümsedim O da Ben de öyle tahmin etmiştim dedi. Oturup birini göğsüme diğerini de suratıma yerleştirdi. Biraz yalayıp öptükten sonra aç aç dedi ağzımı açtım tüm parmaklarını sokuverdi ve baya ittirdi. Böylece epey durduk bir ara öğürecek gibi oldum çekti sonra yine soktu. Ama bu sefer çok itmedi. Emmeye başladım. Diğer ayağıylada yanağımı okşuyordu. Bu sırada klavye seslerinden sürekli yazdığı da anlaşılıyordu. Becerikliydi belli ki. 1 saat kadar bazen emdirdi bazen yalattı bazense suratıma dayayıp koklattı. Suratım bildiğin ayak sehpası gibi olmuştu. Hadi çık oradan dediğinde işi bitti sandım ama mola vermişti. Bitti mi deyince hayır şuraya yatar mısın dedi. Biraz düşünmem lazım deyip üstüme çıktı Bana bakmıyordu bile geziniyor yüzüme basıp duruyor inip çıkıyordu. Arkadaşına danışmaya karar verince içerden telefonunu alıp başucuma geldi ve şaap diye suratıma bastı. Telefonla konuşmaya başladı. Ayağını kaldırıp ağzını kocaman açarak Bana baktı Ben de açtım parmaklarını sokup öyle konuşmaya devam etti. 10 dakika kadar bir sağı bir solu emdirip durdu en son teli kapatmadan evvel çekip sertçe bastı ve göğsüme geçip yürüyerek sandalyeye oturdu. Birkaç bişeyler daha yazıp geri geldi. Bugünlük bu kadar çalışmak yeter deyip oüzerime çıkıp gezinmeye başladı. Ara sıra yüzümde tek ayak koyup bekliyor sonra aralıyor yala ya da öp diyor sonra yine gezinip diğer ayağını aynı şekilde yapıyordu. Bir süre devam edip indi ve elini uzatıp kalkmama yardım etti. Kanepeye oturup önünü gösterdi ve oturunca bir ayağını ağzıma sokup diğerine masaj yaptırdı. Sonra ayak değişti aynı tarife uygulandı. Bittiğinde ise yere uzandırıp ayağının birini alnıma diğerini ise ağzıma bastı. Ve hafifçe eğilerek biraz dinlenelim dedi ve geriye yaslanıp telefonla oyalanmaya başladı. Ayakları harika kokuyordu o kadar yalamama emmeme rağmen o koku kaybolmamıştı. Ayak tabanları o kadar biçimli ve yumuşacıktı ki bayılıyordum tabanlarına..

Yüzümün üzerinde ki ayaklarına bakıyordum sadece

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Yüzümün üzerinde ki ayaklarına bakıyordum sadece. Her kıvrımını ezberliyordum, haritasını çıkarıyordum bir nevi.. Telefondan gözünü ayırmadan dilini çıkar lütfen dedi. Çıkardım tabanını ileri geri sağa sola hareket ettirerek dilimin değmediği yer bırakmayınca diğer ayağına geçiyordu böyle birkaç tur attıktan sonra ayaklarını kanepeye doğru çekti. Kalkıp yanına oturunca başını kucağıma koyup kedi gibi kıvrıldı. İyi ki varsın deyip gözlerini kapattı kısa bir süre sonra uyudu. Yarım saat kadar sonra nazikçe kucaklayıp odasına götürdüm yatağı açıp üzerine bıraktım ve yorganı da örttükten sonra duşa girdim ve Bende yattım, hemen uyumuşum.

İnternet üzerinden başlayan fetiş ilişkisiWhere stories live. Discover now