atari salonu

32 6 73
                                    

Karşı çeteyi kapı dışarı ettikten sonra herkes her zamanki gibi odalarına dağılmıştı fakat farklı olan bir şey vardı. Felix susadığı için odasından çıkıp mutfağa yönelirken yan odadan sesler duymaya başladı. Bu tam olarak çete liderlerinin inleme sesiydi.

Felix başta yine bir suikast girişimi olabilir diye düşünüp odaya daldı. Tabii odada Hongjoong hyungunun üzerinde Seonghwa hyungunu görmeyi beklemiyordu.

"Hyung ben..."

Üçlü şokla birbirlerine bakakaldılar.

"Ben gideyim siz devam edin!"

Felix utançla odadan çıkıp su içmeyi de unutarak odasına döndü. Bunu hafızasından nasıl sileceğini düşünürken kapısı çalındı. Hongjoong ve Seonghwa utana sıkıla odaya girdi. Felix gözleriyle uyuyan Seungmin'i gösterdi. Hongjoong da dışarıyı işaret ederek odadan çıktı.

Felix uyuyan Seungmin'in üstünü örtüp odadan çıktı. Üçlü aşağı salona indiler. Hepsi farklı koltuklara yayıldılar.

"Felix yanlış anladın falan demeyeceğim, gayet düzgün anladın. Seonghwa ile bir süredir ilişkimiz var, size söyleyecektik ama cesaret edemedik. Garip karşılarsınız diye korktuk."

Felix usulca kafasını salladı, zaten çetedeki en anlayışlı insan Felix'ti.

"Sorun değil, aşık olmak sizin suçunuz değil. Sizi suçlamıyorum, kimse suçlayamaz. Ne olursa olsun yanınızda olacağım."

Hongjoong'un gözleri doldu. Duygusuz gibi görünse de bu tarz şeylerde ilk ağlayan o olurdu. Burnunu çeke çeke Felix'e sarıldı.

"İyi ki varsın sarı civciv!"

Felix kıkırdayarak hyunguna sarıldı. Seonghwa da gelerek ikisine birden kollarını açtı.

"Yarın uyanır uyanmaz acil toplantıyla herkese açılacağız. Artık gizli yaşamak istemiyoruz."

Hongjoong gülerek sevgilisini onayladı. Felix ikisinden de ayrılarak ayağa kalktı.

"Ben artık gidiyorum, uyuyacağım. Siz de yarım kalan işinize devam edersiniz artık."

Son cümleyi kurarken sırıtıp göz kırpmıştı. Hongjoong ayağındaki terliği Felix'e fırlatırken Felix çoktan yukarı çıkmaya başlamıştı ve evet yine su içmeyi unuttu.

Hongjoong ve Seonghwa da gülüşerek odalarına geri döndüler.

***

"Ya Hyunjin! yine mi çoraplarımı çaldın?"

Jisung ve Hyunjin böylesine kavga ederken uyumak mümkün müydü? Tabii ki hayır!

"Azıcık susun yalvarırım!"

Seungmin ağlamaklı ifadesiyle kafasını yastığa gömdü fakat kafasını kaldırması yine uzun sürmemişti. Felix başında dikilip kolunu dürterek adını sesleniyordu çünkü.

"Hadi Seung acil toplantı diyorum ya!"

"Uff! Kalktım tamam git artık!"

Seung sinirle kalkıp banyoya ilerledi. Elini yüzünü yıkayıp toplantı odasına gitti.

"Evet herkes burada olduğuna göre konumuzu söylüyorum."

Herkes merakla Hongjoong'a bakarken Hongjoong sinsice sırıttı.

"Söylüyorum..."

Bir yandan da eliyle masaya vurmaya başlamıştı.

"Söylüyorum..."

Wo Wo I think we should run!/ATEEZ × STRAY KİDSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin