Uni✔
အေးစက်စက်ရာသီဥတုဟာ အမှောင်ညကိုပို၍အထီးကျန်အောင်ဆောင်ရွက်နေသလို
လေတစ်ချက်တိုက်လိုက်တိုင်းမှာလည်း အခန်းရဲ့ခန်းစီးဟာ တစ်လှုပ်လှုပ်။တောက်ပနေတဲ့လမင်းကြီးဟာ အမှောင်ညကိုတော့ ထိုးဖောက်နိုင်စွမ်းမရှိခဲ့ပါ.....ဆေးလိပ်ငွေ့ကိုတစ်ချက်မှုတ်ထုတ်လိုက်တိုင်းမှာလည်း လေယူရာနှင့်အတူ ဆေးလိပ်ငွေ့တွေဟာလှပစွာ ပါသွားခဲ့သည်။သိသိသာသာပိုလာခဲ့တဲ့ ညရဲ့အအေးဒဏ်ကို ထိုလူငယ်လေးဟာ ဂရုမစိုက်စွာဆေးလိပ်ဆက်သောက်နေဆဲ....
"အဆိုတော်တစ်ယောက်က ဒီလိုမျိုးအသဲကွဲနေတာကိုfanတွေမြင်ရင် ရင်ကျိုးကုန်တော့မှာဘဲ"
"Hyung? ဘယ်လိုလုပ်ရောက်လာတာလည်း"
"မနက်ဖြန်အတွက်ပြင်ဆင်စရာရှိတာပြင်ဆင်ရမယ်လေ"
"မနက်မှလာလည်း ရတာဘဲမဟုတ်လား"
အလိုမကျသလိုခပ်တိုးတိုးဆိုလိုက်တဲ့စကားအဆုံးမှာ တစ်ဖက်လူဟာအလိုမကျသလိုမျက်ခုံးတွေကို တွန့်ချိုးသည်။
"မင်းက စောစောအိပ်မှာမဟုတ်ဘူးဆိုတာငါသိတယ်လေ မနက်ဖြန်ကျရင်လည်း မင်းအားရှိနေမှဖြစ်မှာ"
"အင်း"
"မင်းဆေးလိပ်သောက်တာလျှော့သင့်တယ် ထယ်ဟျွန်း"
"အင်း"
"သွားအိပ်တော့"
"အိပ်လို့မရဘူး"
"ထယ်ဟျွန်း"
".........."
"သုံးနှစ်! သုံးနှစ်တောင်ရှိပြီ မင်းသူ့ကိုအခုထိမေ့လို့မရသေးဘူးလား"
"အင်း"
"မေ့လိုက်ပါတော့လား"
စကားအဆုံးတွင်တော့ တစ်ဖက်လူဟာ ဟားတိုက်ရယ်မောသည်။လှောင်ပြောင် သရော်သံတွေပါနေတဲ့ သူရဲ့ရယ်သံကြောင့်တစ်ဖက်လူဟာလည်း အနည်းငယ်စိတ်ရှုပ်နေသည်မှာ မလွှဲဧကန်။
"မေ့ရမယ်တဲ့လား"
"........."
"ရူးမတတ်ချစ်ခဲ့တာ ဒီလိုမေ့ပစ်ဖို့မှမဟုတ်ဘဲ"
"........."
"ကျွန်တော်သူ့ကိုမေ့ပစ်မှာလည်းမဟုတ်သလို မေ့ပစ်ဖို့လည်းကြိုးစားမှာမဟုတ်ဘူး"
"........."
"အဲ့ဒါကြောင့် နောက်ဆိုသူ့ကိုမေ့ပစ်ဖို့မပြောပါနဲ့"
"........."
Zaw✔
ေအးစက္စက္ရာသီဥတုဟာ အေမွာင္ညကိုပို၍အထီးက်န္ေအာင္ေဆာင္႐ြက္ေနသလို
ေလတစ္ခ်က္တိုက္လိုက္တိုင္းမွာလည္း အခန္းရဲ႕ခန္းစီးဟာ တစ္လႈပ္လႈပ္။ေတာက္ပေနတဲ့လမင္းႀကီးဟာ အေမွာင္ညကိုေတာ့ ထိုးေဖာက္နိုင္စြမ္းမရွိခဲ့ပါ.....ေဆးလိပ္ေငြ႕ကိုတစ္ခ်က္မႈတ္ထုတ္လိုက္တိုင္းမွာလည္း ေလယူရာႏွင့္အတူ ေဆးလိပ္ေငြ႕ေတြဟာလွပစြာ ပါသြားခဲ့သည္။သိသိသာသာပိုလာခဲ့တဲ့ ညရဲ႕အေအးဒဏ္ကို ထိုလူငယ္ေလးဟာ ဂ႐ုမစိုက္စြာေဆးလိပ္ဆက္ေသာက္ေနဆဲ....
"အဆိုေတာ္တစ္ေယာက္က ဒီလိုမ်ိဳးအသဲကြဲေနတာကိုfanေတြျမင္ရင္ ရင္က်ိဳးကုန္ေတာ့မွာဘဲ"
"Hyung? ဘယ္လိုလုပ္ေရာက္လာတာလည္း"
"မနက္ျဖန္အတြက္ျပင္ဆင္စရာရွိတာျပင္ဆင္ရမယ္ေလ"
"မနက္မွလာလည္း ရတာဘဲမဟုတ္လား"
အလိုမက်သလိုခပ္တိုးတိုးဆိုလိုက္တဲ့စကားအဆုံးမွာ တစ္ဖက္လူဟာအလိုမက်သလိုမ်က္ခုံးေတြကို တြန့္ခ်ိဳးသည္။
"မင္းက ေစာေစာအိပ္မွာမဟုတ္ဘူးဆိုတာငါသိတယ္ေလ မနက္ျဖန္က်ရင္လည္း မင္းအားရွိေနမွျဖစ္မွာ"
"အင္း"
"မင္းေဆးလိပ္ေသာက္တာေလွ်ာ့သင့္တယ္ ထယ္ဟြၽန္း"
"အင္း"
"သြားအိပ္ေတာ့"
"အိပ္လို႔မရဘူး"
"ထယ္ဟြၽန္း"
".........."
"သုံးႏွစ္! သုံးႏွစ္ေတာင္ရွိၿပီ မင္းသူ႕ကိုအခုထိေမ့လို႔မရေသးဘူးလား"
"အင္း"
"ေမ့လိုက္ပါေတာ့လား"
စကားအဆုံးတြင္ေတာ့ တစ္ဖက္လူဟာ ဟားတိုက္ရယ္ေမာသည္။ေလွာင္ေျပာင္ သေရာ္သံေတြပါေနတဲ့ သူရဲ႕ရယ္သံေၾကာင့္တစ္ဖက္လူဟာလည္း အနည္းငယ္စိတ္ရႈပ္ေနသည္မွာ မလႊဲဧကန္။
"ေမ့ရမယ္တဲ့လား"
"........."
"႐ူးမတတ္ခ်စ္ခဲ့တာ ဒီလိုေမ့ပစ္ဖို႔မွမဟုတ္ဘဲ"
"........."
"ကြၽန္ေတာ္သူ႕ကိုေမ့ပစ္မွာလည္းမဟုတ္သလို ေမ့ပစ္ဖို႔လည္းႀကိဳးစားမွာမဟုတ္ဘူး"
"........."
"အဲ့ဒါေၾကာင့္ ေနာက္ဆိုသူ႕ကိုေမ့ပစ္ဖို႔မေျပာပါနဲ႕"
"........."
YOU ARE READING
Opening Sequence
FanficKang Taehyun X Choi Beomgyu လူတွေကဘဲ အချစ်ကိုရူးသွပ်နေကြတာလား ဒါမှမဟုတ် အချစ်ကဘဲ လူတွေကိုရူးသွပ်အောင်လုပ်နေတာလား?