Öncelikle merhaba.Bu benim wattpadda yazdığım ilk hikaye o yüzden yazım hataları yapmış ola bilirim kusura bakmayın lütfen:)Hemde Azeri olduğum için bazı yazım kurallarını bilmiyorum.Neyse biraz hikayeden bahsedeyim.Bu hikaye aslında Tuananın dilinden yazılmış bir hikaye olacak.Onu çok iyi tanıyorum ve onun hislerini yansıta bileceğimi düşünüyorum.Ama bazı sahneleri ilerlete bilmek için kurgu olan sahneler de yazacağım.Ama çok alakasız sahneler olmayacak.Neyse bence çok uzatmayayım okuyunca ne demek istediğimi bence anlarsınız.Okuyan her kese şimdiden teşekkür ederim.
O zaman iyi okumalar kurabilerim:)Bu arada adım Sara...TUANA NAZ TİRYAKİ
Ay merhaba,heyecanlandım bir az neyse,neye heyecanlandığımı da bilmiyorum şu an ama neyse.Burda hikayeni anlatmak youtube videosu çekmeye benzemiyormuş di mi Tuana?Neyse.Ben Tuana Naz Tiryaki.14 yaşındayım.Oyuncuyum.İnşallah instagramda ki takipçilerim okuyordur şu an.Aslında bir az evvel çok güzel bir haber aldım,o kadar sevindim ki şu an anlatamaya bilirim.Çok güzel...Biliyorsunuz ben dört yıl Tozkoparanda oynadım.Ve ne yazık ki final bölümüyle sizlerden ayrıldık.Buna gerçekten çok üzülmüştüm.Ve biraz evvel yapımcımızdan telefon aldım,diziye 'Tozkoparan İskender' adı altında devam edeceğimizi söyledi.Ah birde bazı değişikliklerin olacağından bahsetdi.İnşallah bu değişiklikler dediği şey Mavi ay ve Karayeli dağıtmak değildir.
Senaryo daha gelmedi.İnanın bana bende çok merak ediyorum.Tozkoparan İskender adlı bir grup açıldığını gördüm ve evet çoğusu eskiden grupta olduğum kişilerdi. Leya,Yağız,Deniz,Burak abi,Gökhan abi,ama tanımadığım numaralar daha çoktu. Beni tanırsınız gerçekten umursamadığım şeyleri çok merak ederim.Ah hemen keşke çekimler başlasa.Ama şaşırdığım şeyler çoktu.Bizim Mavi aydan ve Karayelden bazı isimler yoktu grupta,galiba sonra ekleyeceklerdi gruba.Ben en esasta arkadaşlarımı çok özlemiştim.Leyayı,Burağı,Doruğu,Özgürü...Yani dizi başlasın diye sabırsızlanan tek sizler değilsiniz.Dizide oynamama rağmen ben bile çok merak ediyorum yeni sezonu.En çokta Leyayı özlemişim,onunla çektiğimiz videoları,ah güzel kızım ne yapıyor şu an acaba.
Grupta olan yeni numaraların hepsinin profillerine bakmıştım.Bir tane çocuk vardı 2018 de hesabımda Beşiktaş ile ilgili olan videomda paylaşmıştım,evet galiba onu tanıdım.Bizim evin yakınında bir yerlerde yaşıyorlardı.Annem onun annesini tanıyordu bildiğim kadarıyla.Ama o dizide ne tür bir karakter ola bilirdi ki?Herhalde konuk oyuncuydu.Ama grupta olmasına anlam verememiştim.Onun dışında diğer hiç bir numarayı tanımıyordum.Galiba bizi bu yıl çok şey bekliyor.Umarım güzel şeyler bizi bulur...
Daha başına neler geleceğinden habersiz Tunişim hahahbdjjhkoctzr
En çokta Çağana heralde konuk oyuncu dediyi yerde koptum ben..
İnşallah sevmişsinizdir aslında bu bölümde çok az şey yazdım çünki girişi çok uzun yazmak istemedim:) merak etdiyiniz her hangi bir şey varsa sorun ballı kurabiyelerim♡
Bu arada instagram hesabım bu 'edits.sara14'bu hesaptan kitab hakkında şeyler paylaşacağım o yüzden habardar olmak için takip edin.Güle güle okurlarım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Başka bir Aşkta
Подростковая литератураBu hikaye aslında gerçeklik içeriyor.Bazı sahneler dışında kurgu değildir.Efe ve Nazın gerçek hayatda yaşatdığı ilişkiyi Tuananaz iyi tanıyan biri olarak onun dilinden yansıtmaya çalıştım.Umarım beğenirsiniz kurabiyelerim♡