Huylar

22 2 0
                                    

Merhaba aşklar:))
Çok uzun süredir bölüm falan gelmiyordu,çok yoğundum eğer okuyan ve merakla bekleyen vardıysa çok özür dilerim geç geldiği için.Ama vakit bulduğum gibi düzenleyip attım.İyi okumalar bebeklerim^^

Huylar fazladır insanlarda.Bu da Çağanın huyuydu işte.Ama böyle utanırsa ne yapacaktık video işini bilmiyordum.
"Çağan iyi misin?"
"İyiyim iyiyim"
"Ee hani heyecanlıydın?"
"Heyecanlıyım zaten Tuana,görmüyor musun?"
"Bu mu heyecan Allah aşkına? Neyse hadi kalkta ceza belirlediğin şey neymiş öğrenelim"
"Peki o zaman,hadi içeri gidelim"
Çekimlerin olduğu okulun içine gittik,Çağan ceza her neyse orda hazırlayacaktı.
"Şimdi" dedi sesini uzatarak "hazır mısın?"
"Evet Çağan hadi söylesene artık cezanın ne olduğunu"
"İşte bunları karıştıracağız" dedi elindeki poşetin içindekileri sallayarak.
"Ayran mı o?"
"Sadece ayran değil, cola ve fanta da var"
"Karıştırınca iğrenç bir şey olur ama o
..."
"Ee amaç o zaten,ceza ya hani bu"
"Off tamam bu olsun cezamız,zaten sen içeceksin"
"Ona bu kadar erken karar verme bence,seni kolaylıkla yeneceğimden şüphem yok"
"Öyle olsun bakalım"
"Bir dakika,bir dakika senin sesinde beni rakip gördüğünün tınısı mı vardı?"dedi alayla.
"Ne rakip mi?ben hiç kimseyi kendime rakip görmem bebeğim"
"..."
"Ne oldu?"üzüme bakmaya devam ediyordu,"yanlış bir şey mi söyledim?"
Tekrardan ve tekrardan yüzümü tarıyordu.
"Çağann"diye bağırdım sonunda,ve sonunda kendine geldi.
"Ne oldu?"Bir de ne oldu diyor Allahım.
"Ne ne oldu Çağan?!
 bir şey söylüyorum birden sanki set gitti sende"
"Kusura bakma dalmışım heralde"
"Tamam sorun değil sen başla istersen"telefonumu almak için karavana gidecekken
"Gidecek misin ?" dedi.
"Hayır sadece telefonumu alıp geleceğim"
"Ne yapacaksın şimdi telefonu,burda kal"
"Seni çekeceğim"
"Hayır ya,çekip ne yapacağını bilmiyoruz sanki."

"Off Çağan zaten videoyu senle çekiyorum,her şekilde sosyal medyada olacaksın,ne farkeder?"
"İtibarım yerlerde"
"İtibarını yesinler"
"..."yine sessizlik. Alıştık artık değil mi? Neden böyle yaptığını çözemiyordum ama zamanla anlarım deyip,üzerinde de çok durmuyordum.
 
ÇAĞAN EFE AK
O bir az evvel bana 'bebeğim' mi demişti?
Hayır heralde bu kulaklar yanlış duydu.Neden bana 'bebeğim' desin ki?
Ama bana 'bebeğim' dese çok tatlı olmazmıydı?
Ne zırvalıyorum yine ben?,bir de kafamda saçma sapan senaryolar döndüğünden haberi olmayan Tuana da onu dinlemediğimi zannediyor.Bir tık deli olduğum tartışılmaz.
"Geldin mi?"yok daha yolda,sus artık salak,geldi işte daha ne istiyorsun?
"Evvett.."dedi heyecanlı bir şekilde,"başla bakalım kral".

Videoyu çektik,sonra baya bir aradan sonra yeniden karavana girdik.
"Tuana..."
"Efendim"
"Beni seve bildin mi?"
"Değer vermediğim insanlarla vakit geçirmem."
"Her kese bu kadar çabuk alışır mısın? Yoksa bana mı özel?"
"Gerçeği söylemek gerekirse seninle bir yolumuz olduğunu hissetdim seni ilk gördüğümde"
"Nasıl bir yol?"
"Çiçeklerin olduğu,mis gibi kokan bir yol"
"Garipsin"
"Biliyorum"
"Peki sen beni ilk gördüğünde ne hissetdin?"diye sordu sormasına da nasıl anlatayım ki şimdi
"Seni ilk defa görmeme rağmen yıllardır tanıyormuşum gibi geldi.."
"Huzur buldum" ,
 "bana güzel bir arkadaş verdin"yüzü bir az düştü mü yoksa bu beynimin oynadığı bir oyun mu?
"Ne mutlu"
Baya baya sinir olmuş gibi davranıyordu.
Ahh hayır Tuana ona 'arkadaşım' dediğim için bozulmuş olamazdı değil mi?
Hayır bu sadece görmek istediğimdi.
Aşk bu kadar garipmiydi? Dışarıdan bakıldığında hiç öyle görünmüyordu ama,fena yandım ben galiba,hem de çok fena.Ne gerek vardı şimdi duygularını dinlemeye.
Off Çağan sana da hak veriyorum aslında,onun gülüşü karşısında hayran kalmamak elde değil,sen de baş edemedin işte.Haklısın evet haklısın.
O çok farklı,nasıl anlatsam,hiç kimse için kendini değiştirmeye çalışmıyor neyse o gibi davranıyor.Hiç bir zaman farklı kişiliğini görmedim,o hep o mükemmel ötesi karakteriyle yoluna devam ediyor,onu tanıdığım ilk günden beri içimden hep şu geçiyordu,bu proje bir gün elbet bitecek belki biz bir daha hiç görüşmeyeceğiz,ama o dünyanın tanıdığı birisi olacak,çünki eğer bir kişi onun karakterini anlayıp onu desteklerse ve Tuanayı gerçekten tanırsa,asla bırakmak istemez.
Dediğim gibi o rengarenk gökkuşağı kadar saf ve güzel biri.
Ben ise dışarıdan hiç böyle şeyleri düşüne bilecek birine benzemiyorum.Ama her şey her zaman göründüğü gibi değildir.
                          ***
"Editledim videoyu Çağan,atarım sana da izle de,sonra yayınlayalım"dedi.
"Ooo bu ne hız,sen normalde en çok videoyu editlemeye üşenirsin.Ne oldu birden bu ne çalışkanlık Tuana hanım"
"Ayy ne bileyim sen ilk defa video çekmeyi kabul etdin ya hemen olsun da insanlar hemen izlesin istedim"
"Peki öyle olsun"
"YouTube kanalı açsan çok iyi olur Çağan,hem bak söylüyorum çok güzel bir hiss"
"Tuana ya,ne demek istediğimi anlamıyorsun,sen zaten çok güzel birisin,her kesin seve bileceği bir isimsin, ve 3 yıla yakındır tanıyor bu kitle,ama ben sanki saçma sapan kalıyorum videolarda"
"Sen hiç yorumları okumuyor musun?"
"Ne var ki ?"
"Off Çağan zaten okumadığın çok belli,al bak" dedi ve telefonundan videoların yorumlarını açtı"

Galiba bende Yağız gibi tek tek okumaya başladım,
"《ÇAĞANIN KARİZMA ŞAKA MI?》,《TUANA KAPMIŞ GÜZEL ÇOÇUĞUMU》,biri yanıt vermiş 《AMA ÇOK YAKIŞMIYORLAR MIII?》
《ORASI TARTIŞILMAZ》
《ÇOK İYİLER ŞAKA MI?》
《SHİP DAMARLARIM》
《 HAYIR BU NE UYUMM BÖYLE》
《ESKİDEN BURAKLA SHİPLİYORDUM AMA KABUL EDELİM KIZLAR,BU UYUMUN ÜSTÜ YOK》"

"Yeterli bence,çok derine inmeye ne gerek var Çağancığım?"
 "O zaman madem bu kadar seviyorlar bizde açarız kanal"
"Ayy çok şükür,yani artık video çekerken 'kapatın artık şu kameraları demeyeceksin'"
"Ona pek söz veremiyorum"aslında kapatın kameraları dememin sebebi biraz başkaydı:')
Neyse.

Umarım beğenmişsinizdir bölümü,lütfen oy atmayı ve yorumlarınızı belirtmeyi unutmayın okurlar,şimdiden teşekkür ederim,
İyi geceler

Başka bir AşktaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin