Αλλά για καλή μου τύχη κάνει τον γύρω μπαίνει μέσα και κάθεται δίπλα μου. Γυρνάει προς τα εμένα και του χαρίζω ένα χαμόγελο τα χαρακτηριστικά του αμέσως μαλακώνουν. Και μου χαμογελάει ψεύτικα και αυτό φαίνεται στα μάτια του και με κάνει να τον νοιάζομαι ποιο πολύ. Γυρίζει το κεφάλι του και κοιτάει μπροστά παίρνει την ζώνη και την δένει βάζει το κλειδί στην μίζα και γυρνάει το κλειδί. Νια συκοφαντική μουσική αντηχεί σε όλο το αυτοκίνητο υπέροχα ντραμς με συνοδεία κιθάρας μπάσου και μιας τρομαχτικής και βραχνής φωνής ακούγεται. Μου αρέσει ο ρυθμός τις και κουνάω ρυθμικά το κεφάλι μου με τα χέρια μου κάνω πως παίζω κιθάρα ενώ με το πόδι ντραμς. Ο πατέρας μου γυρνάει και με κοιτάει σκάει στα γέλια και εγώ μαζί του. Μόλις τελειώνει το τραγούδι μειώνω την ένταση για να του μιλήσω σπάω πρώτη την σιωπή μου λέγοντας του."Μπαμπά πως λέγεται αυτό το είδος τις μουσικής γιατί μου άρεσε πολύ."
Χαμογελάει ελάχιστα και κοιτώντας τον δρόμο μου απαντάει.
"Αυτό το είδος κοπέλα μου λέγετε metal και και χωρίζεται σε κατηγορίες. Το black metal, death metal, heavy metal, epic metal, thras metal, melontic metal, semfonic metal,και αλλά δυο τρία ομορφιά μου που δεν τα θυμάμαι"
Κουνάω το κεφάλι καταφατικά και ρωτάω.
"Μπαμπά αυτό το είδος μουσικής μου άρεσε μπορείς να βάλεις τραγούδια από κάθε κατηγορία για να ακούσω και να σου πω τι μου αρέσει.?"
Κατεβάζει το κεφάλι κλείνει τα μάτια και μου απαντάει
"Βεβαίως γλυκιά μου και εσύ με την σειρά σου θα μου απαντήσεις σε μερικές ερωτήσεις που θα σου κάνω."
Χλόμιασα, κρύος ιδρώτας έτρεχε στο πρόσωπο μου με έπιασε ταχυπαλμία και έντονο τρέμουλο στα χέρια. Άπλωσα δειλά το χέρι μου για να ανοίξω την ένταση τις μουσικής αλλά έκλεισε εντελώς το ραδιόφωνο. Τράβηξα το χέρι μου ίσιωσα την πλάτη μου στην καρέκλα χαμογέλασα με το ποιο υποκριτικό χαμόγελο μου Και του απάντησα
"Βεβαίως μπαμπά συνέχισε "
"Κάπνισες πριν που ήσουν σπίτι ? Είναι ή πρώτη σου φορά? Σου άρεσε? Θα το συνεχίσεις? "
Στραβό κατάπια επειδή ήξερα τις συνέπειες των ψεμάτων μου. Καλύτερα να του πω την αλήθεια
"Ναι κάπνισμα πριν. Είναι πρώτη μου φορά. Και μουυ άρεσε. Δεν έχω θέμα όσο αφορά το να το συνεχίσω και τώρα οι δικές μου ερωτήσεις. Γιατί με κακομεταχειρίζεσαι και θες να παίρνεσαι και για άνθρωπος? γιατί με άλλαξες σχολείο? που είναι αυτό το σχολείο? πως είναι? πως ονομάζεται?."
ESTÁS LEYENDO
Καρμίλια{GW15}
ParanormalΉ Καρμίλια είναι μια κοπέλα που ο πατέρας τις την αγαπάει και τις μαθαίνει πράγματα με το λάθος τρόπο. Από την άλλη έχει μάθει να παίζει ωραίο θέατρο με την ζωή τις και τον πατέρα τις. Ή μάσκα που φοράει δεν θα κρατήσει για πολύ όμως. Θα πάρει αποφά...