Η ξενάγηση άρχισε , το σχολείο με κέρδισε δεν θα μου θύμιζε ούτε την απαίσια ζωή μου ούτε τον πατέρα μου. Ήταν όμορφο με κακομαθημένα παιδιά και μερικά ήσυχα αλά καλά στην ψυχή. Ένα από αυτά ήμουν και εγώ καλό στην ψυχή αλά απέξω σαν όρνιο έτοιμο να σε κατασπαράξει άμα χρειαστεί. Ή διευθύντρια με πήγε στο δωμάτιο που θα γνώριζα τις κοπέλες που θα μένουμε μαζί χτύπησέ τρεις φορές την μαύρη ξύλινη και βαριά πόρτα και ύστερα μπήκε με άφησε να περάσω πρώτη και το πρώτο που έπιασε το μάτι μου ήταν μια παρέα με τέσσερα κορίτσια όλες μαζεμένες σε ένα κρεβάτι. Μόλις είδαν την διευθύντρια τα γέλια τους και τα χαμόγελα τους κόπηκαν απότομα. Σηκώθηκαν όλες μαζί και μπήκαν σε μια σειρά. Μίλησε πρώτη ή κύρια."Κορίτσια από εδώ ή Καρμίλια. Καρμίλια να σου συστήσω την Valeria την Alexandria την Christine και την Angela. Κορίτσια θέλω να φερθείτε με ευγένεια στην καινούργια σας συγκάτοικο δεν θέλω να την πιέσετε και να την ζορίσετε. Σας αφήνω να τα πείτε και σε μισή ώτα θα έρθω να σε πάρω. Εντάξει κορίτσι μου.?"
Με ένα καταφατικό νεύμα έδωσα την απάντηση μου στην κύρια και αποχώρησε μαζί με τον πατέρα μου. Μόλις έφυγε έβαλα τα ακουστικά σας αυτιά μου και έβαλα μουσική και έκατσα σε ένα ίδιο κρεβάτι απείραχτο. Τα λεπτά πέρναγαν βασανιστικά κάποια στιγμή ενώ έχω σκυμμένο το κεφάλι βλέπω μια σκιά να έρχεται προς το μέρος μου. Σηκώνω το κεφάλι μου και αντικρίζω μια κοπέλα με μαύρα μαλλιά κάστανα μάτια και μαύρα ρούχα μπήκε στην καρδιά μου με το όμορφο χαμόγελο τις. Μου άπλωσε το χέρι τις χαμήλωσα την ένταση και μου είπε.
"Με λένε Angela εσύ πρέπει να είσαι ή Καρμίλια χαίρομαι για την γνωριμία."
Τίποτα απόλυτος δεν ήθελα ούτε να μιλήσω ούτε καν να ανασαίνω ντρεπόμουν και φοβόμουν. Χωρίς να σηκώσω το κεφάλι μου άπλωσα το χέρι μου και ανταπέδωσα την χειραψία. Από την αντανάκλαση του κινητού μου την παρατηρώ να χαμογελάει. Σηκώνω το κεφάλι μου και τα κενά μου μάτια συναντούν τα δυναμικά, και γαλήνια δικά τις. Αφήνουμε τα χέρια και κάθεται δίπλα μου. Γυρνάω και την κοιτάω μου χαμογελάει.
"Είμαι αγενής συγνώμη ξέχασα να σου γνωρίσω τα κορίτσια. Ή Christine είναι ή αδερφή μου ένα χρόνο μικρότερη από εμένα. Ή Alexandria ή αλλιώς Alexa είναι ή ξαδέρφη μου και ή κολλητή τις ή Valeria."
Ή κάθε κοπέλα με το άκουσμα του ονόματος τις έκανε μια μικρή υπόκλιση λέγοντας "Χάρηκα". Έγειρα το κεφάλι μου προς τις κοπέλες και χαμογέλασα λέγοντας "Χάρηκα πάρα πολύ για τι γνωριμία"
"Εφόσον θα μείνεις μαζί μας Καρμίλια θες να γίνεις φίλη μας?"
Με ρώτησε πρώτη ή Angela. Τα μάτια μου γούρλωσαν και τον στόμα μου άνοιξε σε ένα όμικρον. Μόλις αντιλήφθηκα την κίνηση μου έκλεισα το στόμα μου και τις χαμογέλασα
"Αυτό θα το λάβω ως ναι είσαι εφροσδεχτη στην παρέα μας έλα μαζί μου"
Σηκώθηκε από το κρεβάτι και άπλωσε το χέρι τις και ανταπέδωσα περπατήσαμε και πήγανε στο κρεβάτι με τα άλλα κορίτσια και καθίσαμε σε έναν κύκλο. Όλες ήταν απλά ντυμένες μποτάκια σορτσάκια και κοντομάνικες μπλούζες. Τα κορίτσια μου είπαν τα επίθετα τους και κάτι για αυτές Μα όταν ήρθε η στιγμή για να μιλήσω εγώ άπλα έσκυψα και δεν είπα τίποτα σιωπή απλώθηκε Εγώ καθόμουν ανάμεσά στις αδερφές Tziakov. Και η Christine που καθόταν από τα αριστερά μου με ρώτησε....
"Karmilia θες να σου πω τα χαρτιά πριν τα έριχνα στην Valeria, και είπα εφόσον είσαι τώρα στην παρέα μας να δούμε τι λένε τα χαρτιά για σένα τι λες.?"
Κούνησα τους ωμούς μου αδιάφορα και ξεκίνησε να ανακατεύει να χωρίζει και να ξανά ανακατεύει την τράπουλα. Τραβάει πέντε κλειστά χαρτιά και τα αφήνει σε μια σειρά μπροστά μου. Ανοίγει το πρώτο χαρτί που έλεγε οικογένεια
"Θα γνωρίσεις κάποιον που θα σου αλλάξει τα όνειρα για το μέλλον και θα είναι πολύ κοντινό σου άτομο. Εκτός από αυτό το αύριο θα το καθορίζουν οι άλλοι για σένα και το άτομο που θα το κάνει αυτό είναι ο πατέρας σου."
Γυρίζει το επόμενο και ένα "Ωχ"
βγαίνει από τα σαρκώδη χείλια τις και από περιέργεια ρώτησα." Τι έγινε ?"
Άνοιξε το στόμα τις να απαντήσει.........Χαχαχα καθόλου σασπένς αυτό το παρτ. Ξέρω οτι είναι μικρο αλά υπόσχομαι το επόμενο να είναι μεγάλο. Συγνώμη που άργησα να ανεβάσω κοράκια μου αλλά το wattpad έχει κάποια θεματα και που διέγραφε το παρτ. Μέχρι που διέγραψε την εφαρμογή και την ξανά κατέβασα να ξέρετε ότι γράφω πάντα από κινητό. Επάνω στην φωτογραφία είναι η Karmilia τα κορίτσια ο μπαμπάς τις και η διευθύντρια. Μάλλον θα ανεβάσω πάλη σε καμιά εβδομάδα. Μέχρι τότε περιμένω σχόλια και ψήφους
Ματωμένα φιλία μέχρι τότε
ESTÁS LEYENDO
Καρμίλια{GW15}
ParanormalΉ Καρμίλια είναι μια κοπέλα που ο πατέρας τις την αγαπάει και τις μαθαίνει πράγματα με το λάθος τρόπο. Από την άλλη έχει μάθει να παίζει ωραίο θέατρο με την ζωή τις και τον πατέρα τις. Ή μάσκα που φοράει δεν θα κρατήσει για πολύ όμως. Θα πάρει αποφά...