"Merhaba çocuklar. Ben İngilizce Öğretmeni Hazal Tunç sizin sınıf öğretmeninizim." Hazal Hoca çok güzeldi erkeklerin ona arka sıradan "taşşş" dediklerini duyuyordum. "Çocuklar 2. ders yoklamayı alacağım ve sizinle o zaman tanışacağız şuan serbestsiniz!" sevinç çığlıkları yükselirken bende o gizemli çocuğa doğru bakıyordum. Bana çok tanıdık gelmişti. Sanki onunla daha önceden karşılaşmıştık. Ve bir anda bana döndü. Saçlarının arkasındaki gözleri korkunç bakıyordu. Seri katile benziyordu. Belki ondan uzak durmalıydım ama çok ilginçti. "İlginç şeyler beni kendine çeker" dedim hafif bir sesle bunu duyan arka sıramdaki kısa boylu kız söze girdi. "Çok yakışıklı değil mi?" dedi. Bunu söylemekten nefret etsemde: "Kız mı erkek mi olduğunu nerden biliyorsun yüzünü görmedin bile?" dedim. O ise bana döndü ve: "Yüzünü maske ile örten koreli erkeklere benziyor çok yakışıklııııı!" Bunu söylediği sırada çocuk duymuş olacak ki bize döndü ama sustu. Ders bitimine 10dk kalmıştı. o sırada sınıfa kısa boylu, saçları açık kahverengi ve kısa olan (boynuna kadar gelen) bir kız geldi. İçeri girdi ve şu garip çocuğu gördüğü gibi yanına oturdu çocukta onu görünce hemen başını kaldırmıştı. Sohbet etmeye başladılar. Arka sıramdaki kız kuduruyordu sinirden. Ders bitti ve sınıftan çıkmadım. Bizim şu garip çocuğa Kırmızı diyelim yanındaki kızada kahverengi diyelim. Siyah ve kahverengi sınıftan el ele öğretmen bakarken çıktılar. Sessiz bir sesle "Öğretmenin gözünün önünde utanmıyorlar mı gidin aşkınızı başka yerde yaşayın" dedim. Kırmızı bir anda bana baktı ve kahverengiyle dışarı çıktılar. Onları takip etmeliydim. Sol tarafa diğer sınıfların ve mescidin olduğu tarafa dönmüşlerdi. Bir hışınla sınıftan çıktım ve...
Umarım Beğenmişsinizdir Beğendiyseniz Yorumlarınızı Ve Düşüncelerinizi Bekliyorum!!
-Kara Kedi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Onun Kırmızı Işığı
Novela JuvenilEslem lisesinin ilk gününde: Giyinir, hazırlanır, süslenir ve makyajını yapar. Formasının üstüne en güzel kazağını giyip okula gider. Yoklama sırasında arka sıralarda oturan bir öğrenci dikkatini çeker.Soğuk seri katil bakışları onu çok şüphelendirm...