2

173 22 12
                                    

2 sene sonra

Chifuyu ile çıkıyorlardı.

Beni ise sadece sikişmek istediğinde arıyordu artık. Başka hiçbir tarafım kalmamıştı gözünde. Sadece beni sikip atıyordu sonra birkaç gün geçiyor ve yine arıyordu.

Bu döngüye alışmıştım artık... Kullanılmaya alışmıştım...

Ne kadar onu sevsem de onunla beraber olamayacağımı biliyordum. Ne de olsa Chifuyu'su vardı onun değil mi?

Üzüldüğünde, canı sıkıldığında, stresli olduğunda onun yanına gidiyordu artık.

Benim değil.

Onun sesini özlüyordum..

Onu aramaya karar verdim. Telefonumu açtım ve numarasını tuşlayacakken sayıları hatırlamakta zorlandım.

Telefonu açtığı gibi söylenmeye başladı.

-Bugün gelemem işim var!

-Onun için aramadım ve hiçbir zaman aramam biliyorsun...

-Ne var o zaman!?

-Nasılsın diye sormak için aramıştım...

-İyi!

Benim konuşmadığım sürece konuşmaya zahmet bile etmemişti.

-Benim nasıl olduğumu sormayacak mısın?

-Chifuyu arıyor kapatıyorum sonra ararım!

Telefonu kapatmıştı...

Yaptığım şey çok saçmaydı zaten... Neden benimle konuşmak istesin ki...?

Birden başıma bir ağrı saplanmıştı... Etrafımdaki görüntü bulanıklaşmıştı... elimi su bardağıma götürüp büyük bir yudum almıştım...

Berbat hissediyordum...

Doktora gitsem mi diye düşünürken yatağıma oturup biraz soluklandım... İlk defa böyle bir şey oluyordu ve ne yapacağımı bilemiyordum...

Sanırım doktora görünsem iyi olacaktı.







Friends with Benefits -Bajitora-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin