In sfarsit am terminat pe ziua de azi, ma frusteaza ca nu gasesc cum sa fac otrava mai puternica si mai dureroasa cateodata, e mult de lucru dar totul e bine daca termini ziua cu ceva de baut, cum ar fi tequila sau vin, eu sincer prefer ceva mai tare dar cand vreau doar sa ma relaxez prefer vinul sau cocteilurile unul din preveratele mele fiind pinia colada.
Cateodata ma intreb cum am ajuns asa, avand in vedere faptul ca nu proveneam dintro famile saraca ba din potriva... Si atunci ma lovit realizarea, poate nu e vina mea ca in loc sa merg la facultate sau sa lucru ca ori ce persoana de 21 de ani eu stau in laborator, inchiei vietile persoanelor nevinovate si sunt cautata de politie vanata de alti criminali urâtă de persoanele la care tineam si multe altele ... Poate e vina lor...
Dintro data toate gandurile au disparut cand am ajuns in sufragerie si pe masa langa o scrumiera amplasata in mijocul mesei era un plic, nu era unul oarecare ci unul negru sigilat ca pe vremuri cu ceara rosie, stiam ce era..., totusi mam apropiat am luat plicul si lam deschis, citind printe randuri urmatoarele :
" Tadotoki Luna, criminal alb de aproximativ 10 ani. Aici e invitatia ta in consiliu, probele vor fi grele si nimeni nu iti ureaza noroc pentru ca nu ai nevoie, dar nu uita esecul pentru tine nu e o varianta.
I hope you die trying "Cea ce mia atras atentia a fost ultima propzite, stiam de cine era scrisa... Antonio.... Stiam ca ma uraste dar nu ma asteptam sa spuna asta intun moment ca asta. E inregula.
Miam spus in timp ce ma indreptam sa imi iau ceva de baut... Stiam ca in seara ata nu voi mai fi constienta si maine sar putea sa ma doara capul daca beau prea mult, dar cand stii ca o data omul care il considerai ca un tata iti spune ca vrea sa mori, ei bine asta e alt nivel! Stiam ca numi face bine dar alta solutie nu aveam alcolul si tigarile sunt ca un medicament care nu il poti descrie dar ajuta pe moment.
CITEȘTI
Criminalii albi
FantasyCriminalii albi sunt criminali imbracati in costume albe de gala (sacou si pantaloni clasici indiferent de sex) care se cred superiori fata de criminali normali si vor sa se faca cunoscuti dupa stilul lor . De asemenea cei mai multi criminali sunt n...