A trecut ceva timp de când stam toți în aceiași casa iar recent sau făcut cunoscuți criminali maro... Ceva care sa imite criminali albi? Nu... Țintele lor sunt criminali albi au scăzut numerele criminalilor albi foarte repede dar nu înțelege nimeni cum cineva ar putea face asta, cum niște imitati au început sa fie asa de puternice.
-Trebuie sa facem ceva sau găsim și sai eliminam pe toți, și viata noastră e în pericol. Spusese Antonio... Revoltat, speriat? Rânjeam fără să-mi dau seama
-Poate trebuie sa așteptăm să vedem ce se intampla... Spusese Mizuki
-Nu putem aștepta atât de mult, vom fi luati prin surprindere Ace continua discuția
Eu eram pe alta planeta îmi plăcea acest joc în care ne dădeam cu părerea în loc sa luam masuri cât timp cineva era pe urmele noastre totuși un glas minunat ma adus la realitate... O silueta de nota 10 care nu îmi dădusem seama ca era în fata mea.
- Tu ce părere ai Luna? Acum ca ești în consiliu trebuie sa iei o hotărâre și tu...
Se uita la rânjetul meu totuși ochii lui erau calzi și vocea calma, știa ce face. Normal ca știa. Karma nu era o persoana oarecare nu?
- Oh Karma... Nu cred ca e locul meu sa spun ceva în aceasta situație.
-Luna. Ce crezi? Antonio îmi dăduse cuvântul normal ca eu trebuia sa iau decizia asta. Eram cea mai buna persoana la deciziile calculate la planuri și toate cele... La identități.... La antrenamente...
-Am putea sta împreună sa fim pregătiți cand ataca ori am putea sa ne despărțim sa fugim din tara asta și sa ne întâlnim în câțiva ani după ce antrenam alți criminali ca sai facem sa dispară... Este o școală care sa deschis recent pentru noi criminali... Mi sa părut o idee buna sa fac asta.
Avusem deja tot planul în cap totul era făcut la perfecție. Știam ca o sa supraviețuiesc ori ce sar intampla.
- A doua varianta ar putea fi riscanta, dacă ne vânează unul câte unul, nu vreau sa fim despărțiți... Am putea face perechi. Spusese Karma deja știam ce sa intamplat cu el... Era îndrăgostit... Monstrul care a apărut în camera lui eram eu, de aceea nu a putut trece de a treia proba... Am aflat asta de la Ace. Care îmi era alături...
-Totuși nu putem sta toți aici ca să le oferim satisfacția sa nu ne caute... Spusese Antonio și Mizuki aprobase
Un zgomot mic se auzise ca un foșnet.
-ați auzit și voi? Ma uitasem în jur ca să vad ce se întâmplase toți eram acolo asa ca nimeni nu era alt undeva ca să creeze zgomotul.
CITEȘTI
Criminalii albi
FantasyCriminalii albi sunt criminali imbracati in costume albe de gala (sacou si pantaloni clasici indiferent de sex) care se cred superiori fata de criminali normali si vor sa se faca cunoscuti dupa stilul lor . De asemenea cei mai multi criminali sunt n...