Asta Sa Fie Tot? ~13~

10 1 0
                                    

Totul se făcuse negru în fata mea am simțit cum am căzut jos.... Asta nu trebuia sa se întâmple... Nu... Auzeam țipetele lui Antonio Ace și Mizuki... Urmate de niște zgomote.. Zgomotele alea... Ca și cum ai scăpa ceva pe jos... Ceva greu... Cel mai tare ma durut când Karma... El... El a țipăt cel mai tare urmat de o căzătură... Nu poate fi adevărat nu? Încercăm să-mi deschid ochii sai opresc dar nu am putut... Am auzit pași care se depărtează de mine și o ușă deschisa urmata de pași și apoi liniște.... Criminali maro plecaseră... Si eu rămăsesem acolo inconștiență pe jos mult timp pana am reușit să-mi deschid ochi... Era un dezastru... Toată lumea era pe jos fără suflare ma uitasem la ei.... Regretam totul...mam uitat la Antonio care avea un cutit în mana probabil pregătit sa atace, Mizuki... Se uita în direcția lui Ace și Ace în a lui... Ma uitam la Karma și iam văzut mana care era întinsă înspre mine... Încerca... Sa ma salveze?... Trupurile lor neînsuflețite erau pe jos... Iar eu simțeam cum vederea mi se incetoseaza iar... Asta sa fie finalul?
Regretam ce am făcut.... Regret... Regret ca am antrenat criminali maro... Am luat o gura de aer adâncă.... Nu trebuia sa ii creez... Iam creat... Iam creat pentru ca criminali albi deveniseră prea puternici.... Nu... Pentru ca cineva trebuia sa ii oprească... Mască... Era primul pas pentru a ii omora... O otrava atât de puternica încât sa ii omoare pe toți după ce țipau... Eu... Eu trebuia sa trăiesc... Eu sunt un liderul criminalilor maro... Nu trebuiau sa ma atace.... Trebuiau sa urmeze planul... Trebuiau sa omoare doar criminalii albi... Toți... Nu pe mine.... Ei au fost antrenați să-și murdărească mâinile în locul celorlalți.... Imi pusesem mana pe rana sa încerc măcar sa opresc sângerarea...

Criminalii albi Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum