Vocea lui Mizuki sa auzit din difuzoarele din colturile încăperi...
Prima proba... Spusese el înainte sa continue ceea ce avea de spus. Toată lumea era atenta... Eram vreo 6 indivizi... Singura fata. Totuși tăcerea a fost rupta când a continuat... Trebuie sa treceți de obstacole sa depășiți camera cu foc și ultima proba E camera cu "monstrul". Spusese Mizuki.... Monstru?... Acel cuvânt ma facut sa ma gândesc... O fi vorba de persoanele care leam "antrenat"? Sau cele pe care am făcut experimente?
Nu... Era alt ceva? Poate unul dintre criminali cei mai buni? Eram prea prinsa în ceea ce am spus încât nici nu am realizat... Testul începuse.
Am trecut de obstacole ușor uitanduma cum 2 dintre persoane rămăsese blocate și una cauzand dezastru... Ii impinsese pe cei doi direct în capcane. Era un oponent în sfârșit? Nu... Știu ce e sigur e sigur. Trebuia sa ma grăbesc asa ca am trecut de a doua proba... Camera cu foc... Sunt sigura ca 2 sau 3 au ars de vii... Țipetele care leam auzit fuseseră de ajuns sa știu asta.
Ajunsesem la ultima proba monstrul... Totuși ceva ma oprit sa intru. Mam uitat în spate și am văzut in sfârșit ceea ce ma deranja. Un supraviețuitor. Nu unul oare care, cel care a împins cele doua persoane în prima proba. Acum ca iam văzut fata mai bine lam recunoscut... Era... KARMA? Da...
Karma... Era și el în a cea casa... Știam de atunci cât de bine i se potrivește numele. Dacă era vorba de o lupta dădea înapoi tot ce ai dat tu de 10 ori mai rău. Nu era destul de puternic sa spun asa dar era... Era încât sa știu ca trebuie sa iau testul în serios măcar puțin. Am întrat în a treia camera în stânga mea era o coasa... Nu era ori ce coasa era o replica a coasei mele. Am pus mana pe ea și mam uitat la monstru... Era un copil... Era... Noah? Se auzise...imi scăpase.... Nu are cum a murit.... Lam omorât...
CITEȘTI
Criminalii albi
FantasyCriminalii albi sunt criminali imbracati in costume albe de gala (sacou si pantaloni clasici indiferent de sex) care se cred superiori fata de criminali normali si vor sa se faca cunoscuti dupa stilul lor . De asemenea cei mai multi criminali sunt n...