"Jungkook uyan artık okula geç kalacaksın hadi." tanımadığım bu sesle anında uyanmıştım.Yatağın yanında duran daha önce hiç görmediğim orta yaşlı kadına şaşıracak baktım.
"Siz kimsiniz?" kadın gülerek yavaş bir şekilde kafama vurdu.
"Ne demek kimsiniz sen daha uyanamadın mı oğlum hadi çabuk geç kalıyorsun." diyip odadan çıktı.Kadının dediği şeyi idrak etmeye çalışıyordum bana oğlum demişti.
Etrafımı bakınca benim odam olmadığını anladım.Kafam çok karışıktı belki bir şeyler öğrenirim umuduyla deminki kadını bulmak için odadan çıktım.Seslerin geldiği yere doğru ilerledim.Mutfakta kahvaltı hazırlıyordu.Tam ağzımı açıp bir şey diyeceğim sırada hemen konuşmaya başladı
"Kahvaltını yap geç kalma kaç gündür gezi için heyecanlısın kaçırmak istemezsin heralde demi yavrum?"
Ne gezisinden bahsettiği hakkında gram fikrim yoktu
"Ne gezisi anlamadım?" bunu dememle birlikte aniden dönüp şaşırdığını belli eden sesler çıkardı.
"Oğlum sen iyi misin ne demek ne gezisi sen kaç gündür geziye gitmek için yapmadık şey bırakmadın mı kafan yerinde mi senin?" hiçbir şey anlamıyordum tam konuşacakken televizyondan gelen sesle durdum bu imkansızdı demi"Kimsenin yıllardır yakalayamadığı V nin cinayet ayı yaklaşırken bütün halk çok tedirgin."
Bidakka neler oluyordu V sürekli izlediğim o filmdeki seri katil olan karakterdi ve cinayet ayı da filmin en büyük merak konusu olan şeylerden biriydi ama bunun neden haberlere çıktığını anlayamamış bi şekilde yanımdaki kadına döndüm
"V yi neden haberlerde gösteriyorlar?" bana şok olmuş şekilde bakmaya başladı.
"Oğlum nasıl V yi neden haberlerde gösteriyorlar sen iyi misin? V halkın en büyük korkusu cinayet ayı gelince insanların ne kadar tedirgin olduğunu biliyorsun tabiki V yi haberlerde gösterirler."
V gerçekten var mıydı o film karakteriydi sadece bu kadın ne diyordu diye düşünürken aklıma gelen düşünceyle yavaşça kadına döndüm
"V cinayet ayında kaç cinayet işliyor?"
"22,neden soruyorsun bunu?" bu cevaba şaşırarak emin olmak için bir soru daha sordum
"V ye neden V diyorlar?"
"Kurbanlarının sağ koluna bıçakla hep V yazdığı için oğlum iyi misin neden bunları soruyorsun?"
O an her şey yerine oturdu ben anlamadığım bir şekilde izlediğim filmin içine girmiştim...
Selam herkese yazım hataları,noktalama yanlışları varsa kusura bakmayın bu benim ilk ficim olduğundan hatalar olabilir.
Neyse nasıldı bölüm umarım beklentilerinizi karşılayabilmişimdir..
Ayy neyse kendinize dikkat edin bebisler💞💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Killer V
Mystery / ThrillerSürekli izlediği filmde aklını kurcalayan detaylar olan Jungkook birgün uyandığında kendisini o filmin evreninde bulur.