3

37 7 7
                                    

Okulun toplanma alanında karmaşa hakimdi öğrencilerin fazla olmasından kaynaklı çok fazla ses vardı bu durumdan rahatsız olsam da yapacak bişey yoktu.Sonunda profesör olduğunu öğrendiğim orta yaşlı bi adam konuşmaya başladı

"Gençler siz ilkokul çocuğu olmadığınız için size kuralları anlatacak değiliz tabi ama yine de size verilen broşürdeki bilgilere bakmanız sizin için faydalı olur.Gezi otobüslerine binmeye başlayabilirsiniz iyi geziler." adamın konuşması üzerine bi yandan otobüse doğru ilerlerken bı yandan da broşürdeki yazan şeylere bakıyordum gereksiz olduğunu düşündüğüm bilgilerdi bunlar bunları düşünerek yürüken birine çarpıp geriye doğru sendelemem bir olmuştu burnumdaki ağrıyla karşımdaki kişiye bakmadan direkt çıkışmaya başladım"Kardeşim önüne baksana burnum kırıldı." boğaz temizleme sesiyle karşımdaki adama baktım öğrenci olamayacak kadar büyük ve olgun duruyordu ama diğer profesörler gibi de gözükmüyordu yine de önemli birisi olduğunu düşünüp bişey demesine fırsat bırakmadan oradan hızlıca uzaklaştım.

Uzun bir yolculuktan sonra nihayet bahsedilen kampa gelmiştik.Kamp cidden bahsettikleri kadar güzeldi kocaman görünüyordu.Çadır kurma gibi bir olay yoktu ahşap olduğunu düşündüğüm orta boylu evleri çadır gibi kullanıcaktık.Kimlerin nerede kalıcağı belirlenince herkes evlere çekilmişti.

Bir süre kadar bize yerleşme süresi verilmişti Adının Eunwoo olduğunu öğrendiğim oda arkadaşımla cidden çok iyi anlaşmıştık,kafa dengi bir çocuktu.

Tanımadığım bir çocuğun yemek vakti diye herkese haber vermeye başlamasıyla ortak alana gidip yerlerimize oturmuştuk.Hızlı bir şekilde yemekler yenilip çöpler toplanılıp tekrar yerlerimize oturmuştuk.Gruplar halinde sohbetler dönerken ben sadece oturup buradan nasıl çıkacağımı düşünüyordum eğer tam olarak filmin içine geldiysem V'nin ortaya çıkması çok yakındı ve benim ne yapacağım hakkında hiçbir fikrim yoktu.









Selam kızlarr bilin bakalım kim uzun bölüm yazamıyor..evet doğru tahmin daha önce hiç yazma deneyimim olmadığı için anca bu kadar oluyor yazdığım şeyin güzel olduğundan da emin olamıyorum ama olsun yine de çok bekletmemek için yazayım dedim(aylardır bekletiyor..)

Neyse bölüm hakkında düşünceleriniz??
  

Öpüldünüz 😘🥳

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 23, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Killer VHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin