2

61 11 3
                                    

Nasıl olduğunu anlamadığım bir şekilde filmin içine girdiğimi anlamanın üzerinden 2 saat annemin?beni okula bırakmasının üzerinden yarım saat geçmişti.Hala okulun önünde bekliyordum bu okul benim normal dünyamda gittiğim okulun aynısıydı ama okula girsem nereye gideceğim hakkında bir fikrim dahi yoktu.

Hala okulun önünde dururken üstüme birinin atlamasıyla arkamı döndüm.Gördüğüm kişi beni şoka uğratırken bir şey dememe fırsat bırakmadan hemen konuşmaya başladı

"Heyecanlı mısın? sonunda şu geziye gidiyoruz ya ne kadar mutluyum bilemezsin."diyip şirince gülümsemeye başladı.Ne yani Jimin de mi buraya gelmişti aklım almıyordu Jimin benim en yakın arkadaşımdı normalde ama burada onu görmek en son beklediğim şeylerden biriydi.

"Jimin senin burada ne işin var yoksa sende mi-" cümlemi tamamlayamadan hemen lafımı kesti

"Nasıl ne işim var okuluma gelmeyeyim mi Jungoo iyi misin sen?"ne demek okuluma gelmeyeyim mi aklıma yatmayan onca şeye rağmen iyi olduğuma dair birkaç şey söyledikten sonra okula doğru yürümeye başladık.

Anladığım kadarıyla normal hayatımda düzen nasılsa burada da aynıydı Jimin'le yine aynı bölümdeydik ve neredeyse her şey aynı gibiydi.Jimin önde ben arkada amfinin orta kısmına ilerleyip yan yana oturduk aklımda çok soru vardı belki bunları Jimin'e anlatsam bana yardımcı olurdu bunu aklıma not edip giren profesöre baktım.Bu adam normal hayatta bizim derslere giren profesörlerden birisi değildi demekki farklı olan şeyler de vardı.

Jimin'in dediğine göre sadece bu profesörün dersine girecektik sonra da sabah annem olan kadının bahsettiği geziye gidecektik.


















Hepinize iyi akşamlar öncelikle bölümleri kısa tutma nedenim ben uzun bir yazı yazınca aklım kayıp gidiyor.Hem bu şekilde daha hızlı bölüm atarım diye düşündüm olaylara girmemize az kaldı onu söylimde

Neyse bölüm hakkında görüşleriniz nelerdi?

Ve bu bölümü yazmama heves olan a78901013z tesekkur ederimm

Killer VHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin