3.Bölüm

979 36 7
                                    

Merhabalar yeni bölümle geldimmm okunmam az olsa bile devam edeceğim okuyanlardan bol bol yorum bekliyorum beni çok mutlu edersiniz bu benim ilk kurgum hatalarım olabilir bu yüzden kusura bakmayın oylamayı unutmayın şimdiden teşekkür ederim

O kadar stresliydim ki elim klavyeye bile gitmiyordu.Ne yapacağımı bilmiyordum 1 hafta olmuştu ve artık bı açıklama yapmak zorundaydım ama bir yandanda deli gibi korkuyordum ne yapacağımı, ne söyleyeceğimi bilmiyordum bu yüzden sakin kalmam gerekiyordur sandelyenin üzerinde biraz doğrulum ve canlı yayını başlata tıklattım.

Aksel beyle en son 1 hafta önce konuşmuştum açıklama yapmasını istemiştim ama beyefendi hazretleri yapmamıştı ve beni yapmak zorunda bırakmıştı uğraşamam deyip geçiştirmişti.

Yayına başlamamla beraber insanların akın etmesi bir olmuştu küçük bir şok yaşadıktan sonra hemen kendimi düzelttim ve konuşmaya başladım.

"Merhabalar nasılsınız" pekala bu giriş güzel oldu gibi rahatlamam için uzatmam gerekiyor ve saçmalıyordum.

Gelen yorumları görünce göz devirmemek için zor tuttum kendimi "aksalle prim içinmi birlikte siniz"pat diye bu yorumu okudum yaoacak bişey yoktu biryerden başlamak gerekiyordu.

"Öncelikle akselle birlikte değiliz buna bir açıklık getireyim partide sarhoşken olmuş bir olay abartmaya gerek yok bence degilmi"

Gelen yorumları görmezden gelerek konuşmaya devam ettim "ayrıca Aksel benim tipim değil arkadaşlar ve artık kötü hakaret yorumlarınızı kendimize saklayın çünkü bu yorumlar başka bir boyutta taşınacaktır sizde uğraşmayın bende uğraşmayım değilmi"

Pekala birazcık göz korkutabiliriz degilmi böyle şeylerle uğraşacak değildim savcıydi şikayetti polisti çok kafa yoruyor.

"Umarım anlaşılmışımdır diye düşünüyorum eğer benim açıklamam yetmediyse Aksel abiniz size yakın zamanda açıklama yapar diye düşünüyorum"bence gayet güzel gittim stresliyken ancak bu kadar topluyorum kelimeleri.

"Bana güzel yorumlar yapanlar çok teşekkür ediyorum desteğiniz benim için önemli şimdilik kısa tutuyorum yayını yakında uzun bir yapmak dileğiyle hoşçakalın"deyip el sallayıp kapattım ve içime derin bir nefes çektim sonunda bitmiştu umarım tatmin olmuşlardır olmadılarsa yapacak bişey yoktu bu saatten sonra geriye yaşlandım ve biraz rahatlama çalıştım derken telefonumu bir bildirim geldi

@akselroben:Demek tipin değiliz öylemi küçük hanım biz öpüşürken öyle demiyordun  bu arada ismimi ne güzelde inliyordun :)))

Evet biraz kısa bir bölüm oldu ama diğer bölümü daha uzun yazacağımı emin olabilirsiniz kurgu nasıl gidiyor değiştirilmesi gereken bir yer varmı eğer varsa lütfen yorumlara yazın ve oylamayı unutmayın:))

MOTORCU | TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin