4-İyi ki varsın

105 9 1
                                    

-Multimedia Ömer 'le Ada -
Hani Ece ' nin söylediği bir söz vardı ya ne yaptıysan onu bulursun diye Ece şu anda gerçekten yaptıklarını çeker durumdaydı ama bunun sonu Ece için çok güzel olacak.
O da dersini almış en azından hata yaptığını kabulleniyordu. Birisinin kendi hatasını görmesi üstelik başkasıyla paylaşabilimesi çok yüce bir şey. Ama asıl önemli olan çok geç kalmadan o hatayı düzeltebilmektir. Ece şu anda eskiden yaptığı hatanın farkına varmıştı.Bir tek sorunu vardı o da bu hatasının düzeltilebilir olmayacak olarak düşünmesi . Çok saçma değil mi bir şeyleri denemeden , mücadele etmeden pes etmek ? Bu sadece kaçış yoludur . Insanın isteyip de yapamayağı hiçbir şey yoktur bu hayatta . Ece ' nin sevdiği çocuk eskiden Ece ' yi çok seviyormuş şimdi de Ece onu çok seviyor ama Ece sesiz kalıp her iki tarafa da acı çektiriyordu resmen . Onun kendisini sevmediğini düşünüyor bu düşüncesi ise büyük bir hatadan başka bir şey değildi .

Ece sonunda cevap verdiğinde resmen nabzım yükselmiş dudaklarının arasından çıkan kelimeyi duymamla ;

" Neeee !!" Diye istemsiz bir şekilde bağırmıştım. Ece ' nin söylediklerini hala idrak edemiyorum ve uzun bir süre de edemeyeceğim sanırım .
Bayağı yüksek bir sesle bağırdığım için Ömer başta olmak üzere tüm sınıfın gözleri üzerimizdeydi .

" Ada ne bağırıyorsun herkes bize baktı sesiz olsana duyacaklar şimdi ." Dedi

Baksınlar banane . Bende hala donuk bir şekilde Ece' ye ' sen ciddi misin ' bakışları atıyordum . Bence ben yanlış duymuştum yoksa böyle bir şey olması mucizeydi .

" Ada iyi misin ?" Dedi tekrar .

" Sen söylediklerinle ciddi misin gerçekten ?" Dedim . Eğer şaka gibi bir şeyse zaten benden çekeceği vardı.

" Hayır ben ona gerçekten çok aşığım . " dedi . Şu an benden mutlusu olamaz Ece' nin bu dedikleri tek benim değil herkesin mutlu olmasını sağlayacak sanırım .

Ömer ' e baktığımda tırnaklarını yemeye başlamış bize bakıyordu . Bir cevap bekliyordu , özellikle benim bağırmamdan sonra tüm alıcılarını açmış bir vaziyetteydi. Donuk bakışlarımla Ece ' ye bakmaya başladım bu sırada Ece elini gözümün önünde iki yana sallayıp

" Ada ne oldu ? " diyip duruyordu .
" Bir şey olduğu yok sadece çok sevindim ."
Dedim ve Ece ' ye kocaman sarıldım. Ayrıldığımızda Ece bana uzaylı görmüş gibi bakıyordu resmen .

" Ada gözlerin de doldu ne oluyor yoksa sen de mi seviyorsun onu ? " dedi . Buna da kahkaha atınca bu sefer deli olmuşum gibi bir görünüme kavuştuğuma adım kadar eminim.

" Saçmalama Ömer ' i mi sevecem ben o benim kardeşim gibi Ece . " dedim . Evet gerçekten Ece de Ömer ' i seviyordu . Tüm bu salak hareketlerimin hepsi bundan kaynaklandı . Şu andan itibaren ilk isim olarak gidip Ömer ' e bu mutlu haberi vermem gerekli . Sonuçta yıllardır o da bu cevabı bekliyordu .

" Ama sakın bunu Ömer ' e söyleme şu anda bir şey olsun istemiyorum Ada tamam mı ? Bak sana güvendim de anlattım ."
Dedi . Çok beklerdi tabiki söyleyecektim.

" Peki söylemem aramızda . " Dedim . Ama Ömer ' e bu haberi vermek için çıkışı iple çekiyordum . Söylediğimde tepkisini çok merak ediyorum . Öğrendiğinde ne yapacaktı acaba ?

Çıkış zili çaldı . Çantamı toparlayıp sınıftan çıkacakken Ömer ' e gözlerim takıldı ağzını oynatarak bekle dediğini gördüm . Ece ' nin çıkmasını bekliyordu anlaşılan . Ece 'ye ;

" Sen çık istersen ben geç kalırım . "Dedim
Bu arada Ömer de sınıftan çıktı .

" Beklerim ben ." Dedi ya kızım bir gitsene mutluluğunu yapmaya çalışıyoruz şurada .

" Yok bekleme sen yarın beraber çıkarız . "
Dedim o da çok ısrar etmeden " peki ." Dedi sınıftan çıktı . Onun çıkmasıyla Ömer içeriye girdi tabiki .
" Sökül prenses durumlar ne ? " dedi hızlı hızlı konuşup yavru kesi bakışları atarken .
Bu durumuna güldüm .
" gülmesene kızım ne oldu söyle . " dedi benden çekeceği vardı bu çocuğun tabiki söylemeyecektim hemen ikisinin bu halleri çok hoşuma gitmişti .

" Söylerim sonra ." dedim bir şey demesine fırsat vermeden sınıftan çıktım. Yazık oldu ama aralarını yapan benim istediğimi yaparım .

Eve geldiğimde annemlerin hastaneye gittiklerini belirten bir not buldum . Yine evde yoklardı . Annemin durumunu her şeyden çok merak ediyorum . Hastalığını bile bilmiyorum en çok üzüldüğüm durumda buydu zaten .Önemli bir şey olsa bana söylerlerdi bu yüzden çok kafaya takmıyorum sanırım .
Kendime yemek hazırladıktan sonra duşa girdim . Çıktığımda siyah kotumu ve t -shirt giyip oturdum . Biraz konulara göz atmak için oturmuştum ki zil çaldı . Açtığımda karşımda bir adet Ömer görmem bir oldu .

" Montunu al kaçırıyorum seni . " dedi . Artık Ece ' yi söylemenin zamanı gelmişti zaten itiraz etmeden montumu alıp çıktım . Biraz yürüdük çok merak ettiğini biliyordum ama ilk benim konuşmamı bekliyordu. Bu yüzden durup yüzümü ona çevirdim ;

" Ömer Ece dedi ki , " dedim hala konuşmuyor yüzüme bakıyordu .

"Ömer iyi çocuk ama - " dedim yine sustum
" Ama ne Ada söyle artık şunu ! " diye bağırdı resmen ben bunu beklemiyordum.

" Ama o da seni çok seviyormuş ." Dedim . Tepkisini çok merak ettiğimden dolayı gözlerimi üzerinden hiç ayırmadan baktım .
Ilk başta bir şeyler mırıldandı sonra mırıldandıklarını sesli söylemeye başladı .

"O da beni seviyorrrrrr ! " diye bağırmaya başladı . Deli olmuş gibiydi aynı cümleyi gülerken bağırıp söylüyordu . Sonra bana döndü hala gülerken beni sırtına aldı . Sırtında arkasından sarkarken
" iyi ki varsın . " diyip koşmaya başladı . Ömer ' in sırtında ters dururken o sokakları dolaşıp sadece " iyi ki varsın ." Diye bağırıyordu .Her ne kadar rezil olsak da ben bu çocuğu gerçekten seviyordum .
---------
Arkadaşlar oy ve yorumlarınıza ihtiyacım var okurken yorumlar ve oylarsanız sevinirim .

GüzellikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin