Düzenlendiİyi okumalar
∬𝐂𝐞𝐲𝐝𝐚 𝐀𝐥𝐚𝐬𝐨𝐲∬
Beyzayla uğraşırken kapı çaldı almasıyla beyzayı kucağıma alıp kapıya baktım can kapıda şok içindeydi birden kendini
toparlayarak "Bebek... Kim?" gülümseyerek "Tanıştırıyım bu beyza abimin kızı." o an gülümsedi "Beyza buda Can okuldan arkadaşım."
"merhaba beyza." beyza sevmiş olcak ki hiç mızmızlanmadı. "içeri gelsene." dedim. Birden neden geldiğini hatırlayıp elinde kafede unuttuğum gözlüğümü verdi
"Aaa ben onu unuttum ya! annem çabuk evdeki yaramaza bak deyince acele gelmek zorunda kaldım.'' içeri girdiğinde beyzayı ona verdim "kahve?" beyzayla oynarken "olur orta şekerli." dedi.
**
Kahveleri salona getirdim beyzanın uyumuş olduğunu görünce "nasıl uyutun daha 5 dakika olmadı." beyzayı salonda olan
beşiğe bırakarak. "çok yorulmuş heralde kucağıma aldığım gibi uyudu.'' başımla canı onaylayıp "Heralde gel balkona hava serin " dedim beni onaylayarak ayağa kalktı balkonda biraz oturduk
***
Birden kapı çaldı "annem heralde komşuya gitmişti." kapıyı açtım annem gelip "Hadi ver beyza'yı uyutma saati geldi zaten." dedi.Arkama bakarak "Beyza zaten uyuyor." dedim. Annem şok olmuş olcak ki inanmayıp bakmak için içeri girdi beyza ' nın uymuş olduğunu gördü sonra balkona bakınca canı gördü Can yanımıza geldi gülümseyerek "Merhaba efendim." annem bana bakarak kim olduğunu sorarcasına baktı boğazımı temizleyerek "Tanıştırıyım anne bu Can okuldan arkadaşım. Ayrıca beyza' yı uyutmayı başaran o. Can buda annem adı Melek." Annem cana gülümsedi "Merhaba evladım ".
can biraz utangaç çıktı sadece gülümsüyordu bende gülmemek için kendimi zor tutuyorum can' ın telefonu çaldı bizden müsade isteyip balkonda konuşmaya başladı. Annemle aramızda bir bakışma geçti. Sanki 'bu çocuğu beğendim' der gibi bakıyordu. Can tekrar yanımıza geldiğinde mahçup bir şekilde bize baktı. "Efendim benim gitmem gerek tekrardan tanıştığımıza memnun oldum " annem gülümseyerek "Birgün tekrar bekleriz." anneme baktım normelde tanımadan kimseyi eve davet etmez.
Can gülümseyerek "Gelirim. efendim." dedi ve evden çıktı. Annem beklediğim sözleri sonunda söylemişti "Pekte yakışıklıymış dedi " başımı olumsuz anlamda salladım "Anne sevdiği var hiç bakma.'' dedim. annemin iki saniyeliğine hayalleri yıkıldı kim bilir nasıl ne hayaller kurdu çok.
umursamadan beyzayı aldı ve eve gitmek için kapıya gitti birşey söylemek için bana dönüp. "Kızım sen bizim eve ne zaman geleceksin?'' Annemin bunu demesini beklemiyordum. Hemen geçirirdim. "üniversite mezunu olayım gelirim." Annem gitmek için kapıyı açtı burda kala bilirdi ama gitmeyi tercih etti.
***
Annem gittikten sonra derslerime çalışmam gerektiği için ders çalışıyordum.****
Hava iyice kararmaya başladı artık bıraktım. Aç olduğumu fark ettim dolaba ilerledim. Tabiki' de içinde yemek olmasını beklemiyordum. Annem gelirken bana yemek bırakmış. tencereyi aldım kapağı açınca yaprak sarmasıyla karşılaştım yemeğimi yedikten sonra televizyon izlemek için salona yöneldim tekefonumu görünce ekranını açtım gruptan mesaj vardı ilkez görüyorum bu grubu grubun adıda üniversiteliler sadece 4 kişi vardı Can, ela ve merti mesaj yerine baktım bir birlerine selam vermişlerdi hayla yazışıyorlardi çok bakmadim telefonu yerine koyup odama gittim.
**
Özerimde sade mor pantolunum da kareli beyaz ve mor du
Anlatmaya calıştığım buydu.Hemen ışığı kapatıp yattım.
****
Saat 5 ti Alarmımı kapatım dolabı açıtım ve üstümü değiştirdim üstüme beyaz crop ceket altımada siyah tayt giydim.Hemen çantamı alıp arabaya bindim. Okula gelince giriş yerinde kavga vardı. canın dudağı patlamıştı. bize Yanlışlıkla çarpan adamdı kaşı çatlamıştı.
Ne oluyor bu aşağılık yerde?!
Kısa süreden sonra yine ben umarım
beğenmişsinizdir
Oy vermeyi unutmayın :)
Bu bölüm hakkında ne düşünüyorsunuz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çocukluk Arkadaşım
ChickLitIlk kitabım umarım beğenirsiniz. İyi okumalar Üniversite için gittiğim okulda çocukluk arkadaşımla karşılaşırsam....