Nejlepší den :3 Přetahování Pavla a Petra :D

981 67 14
                                    

Rozloučila jsem s Petrem a šla jsem spát. Doprovodil mě až k pokoji. ,,Vyzvednu si Tě ráno v 9:00".. řekl

,,Počkat neříkal jsi v 10:00??"

,,Říkal ale já si to rozmyslel.. Chci s Tebou být déle. :3 Dobrou noc :)

Dobrou, odpověděla jsem a šla jsem spát...


Pohled Laury:

Večer mi trvalo strašně dlouho usnout :/

Pořád musím myslet na to co mi asi chce říct Pavel. :/

Snad ráno nezaspím. Moc se těším na Petra :3

A teď už radši spát...


Ráno:

Pohled Laury:

Ráno jsem trochu zaspala xP. Vstala jsem až 8:30..

Začla jsem šílet... Nestihnu to. :'(

Vyčistila jsem si rychle zuby, vyžehlila vlasy, namalovala a vzala jsem si bílé šaty které jsem na rychlo vytáhla z kufru :3


V tom někdo zaklepal ( Kdo asi :D ). Byl to Petr :3


Pohled Petra:

Woow :3 Dneska jí to moc sluší :) Je dokonalá.. ,,Moc ti to sluší" řekl jsem :) ,,Tobě taky " odpověděla :)

,,Půjdeme na snídani a potom tě čeká překvápko :)" ,,Jaké"? Zeptala se.. Ale já už neodpověděl :) Pojď jdeme na snídani :)


Snídaně:

Pohled Laury:

Přišli jsme do jídelny.. Já si vzala jen jeden rohlík a Petr si jako vždy nabral plný talíř :D Rozhlédli jsme se a nebylo místo k sezení.

Sedli jsme si vedle Pavla a Expl0iteda. Pavel se na mě začal usmívat. Já mu usměv oplatila :)

,,Sluší ti to Lauro" :) řekl.

,,Tobě taky" odpověděla jsem :3

V ten moment se na mě Petr tak škaredě podíval.

Už jsme dojídali snídani a šli jsme pryč :3


Po snídani :

Pohled Laury: (zase :/ Pište si z kým by jste chtěli aby byl pohled :)

Šli jsme ani nevím kam... Došli jsme do jednoho nádherného parku :3 Fontána uprostřed parku, ptáčci zpívají, nádherná atmosféra :3 Byli jsme tady sami.

Kochala jsem se nádherou když v tom mě Petr začal líbat :3 Byl to delší polibek :3

Po delší době přestal a řekl: ,,Milá Lauro, už od začátku tohoto tábora se mi moc líbíš, chodila by jsi se mnou?" :3

V ten moment jsem se rozbrečela štěstím. ,,Ano" ,,Ráda" :)

,,Akorát jsem si všiml že tě trochu balí můj kamarád Pavel! :/" řekl.....

,,Ehm no asi, trochu, jo :/ "

Chytl mě za ruku a řekl: ,, Tak co podnikneme teď? Nechceš zajít někam na kafé?? Nebo na zmrzlinu?"

,,Tak jo, ráda"


V kavárně:

Sedli jsme si k velkému stolu protože už nikde nebylo místo.... Chvíli jsme si spolu povídali , když v tom začli přicházet youtubeři.. Všichni šli za namá, jelikož jsme tam byli jen my 2 u velkého stolu. Nejprve přišel VAĎAK, Expl0ited, Gogo a s nima lidi co s nimi byli ve skupince :) Později přišel i Pavel, Matůš, Martin a Ati. Petr se zvedl a začal mě s nimi seznamovat.

,,Tohle je moje skvělá holka Laura a tohle je VAĎAK... Takhle to šlo dál. Některé už jsem znala dávno :) Pavel celou dobu seděl zaražený když se dozvěděl že chodím s Petrem .. Už se pomalu blížil oběd tam jsme museli jít.


Po obědě:

Odpoledne jsme měli program se všema youtuberama.. Trval strašně dlouho... Hráli jsme různé hry.. Např: Poznávačka youtuberů, Zpívaní s youtubery atd...... Odpoledne rychle uběhlo a byla večeře.. :)



Po večeři jsme zase měli diskotéku.... Tento večer jsme hráli i pokličku. (doufám že všichni ví co to je ) Já omylem vyvolala číslo 5 tedy Pavla. A on tu pokličku zašlápl.... Takže jsem mu musela dát pusu. Později jsem si vyvolala 12 a to byl Petr :3 Taky pokličku zašlápl :) Začli jsme se líbat. Ale zase nám to překazil vedoucí 4fansu :(( Až jsme dohráli tak jsme zase tancovali. Pustili Say something. :3 Písničku na kterou jsem s Petrem tancovala uuuplně poprvé :3 Tancovali jsme do půlnoci. Byla to užasná noc. :) Jsem šťastná že mám Petra :))

Později mě Petr odprovodil k pokoji popřál mi dobrou noc a šel ještě tancovat za Pavlem..


Wow překonala jsem se 621 slov v příběhu :3 Moc se Vám omlouvám že jsem dlouho nic nenapsala ale byla jsem na celostátní soutěži a potom se mi ještě něco podělalo :/ Ale nechci to rozebírat :)) Potřebovala bych od Vás čtenářů pomoct.. Potřebovala bych se zeptat, jak mám pokračovat... A jestli do nějakého dílu mám dát i někoho z Vás :) To už je asi vše :) Děkuju za přečtení a moooc Vás prosím o hvězdičky a nějaký pěkný komentář :) Přesně 700slov.

Zamotaný životKde žijí příběhy. Začni objevovat