:'( :)

746 56 3
                                    

Ráno:

Pohled Petra:

Je to krásný pocit, vzbudit se vedle ní :) Laura ještě spí, nebudu jí budit :) Dneska už je konec tábora :/ Tak rychle to uteklo....

Budu jí volat každý den.... Na včerejší noc s ní nikdy nezapomenu... Miluju jí :)

Už se probouzí. ,,Dobré ráno Laurinko" ,,Jak ses vyspala?".

,,Dobré ráno" ,,S tebou užasně"... ,,Nechci domů :'( ,,Chápeš to?" znovu se rozbrečela

,,Vždyť já Ti budu volat" ,,Pomůžu Ti sbalit jo?"řekl jsem...

,,Tak dobře" :'(

,,Ale teď pojď na snidani" řekl jsem..



Pohled Laury:

Už jsme po snídani a věci mám taky sbalené..... Jdu se rozloučit s ostatníma youtubery.. Vyměnili jsme si na sebe kontakty.... Taky jsem zjistila že VADAK bydlí blízko mě :)

,,No nic..... Budu muset jít" rozbrečela jsem se a oni mě obejmuli..

,,Budeme si psát jo?" ,,Tak ahoj"...

Běžela jsem jěště za Petrem.. ,,Petře....Mamka už přijela... Budeme si volat?..... Miluju tě Petře :/..... Budeš mi chybět.....

,,Zavolám Ti hned dneska jo?" ,,Miluju Tě"... ,,Pojď odnesu Ti kufr k autu..


Pohled mámy:

,,Lauroo..... Tolik jsi mi chyběla :)........ A kdo je ten sexy pán?

,,Mami, tohle je youtuber Hoggy, můj kluk Petr Lexa :) :( řekla mi Laura.

,,Dobrý den, já jsem Petr :)" představil se... :)

,,Já jsem maminka od Laury" ,,My už pojedeme :)"

,,Néééééé" rozbrečela se Laura

Laura pevně obejmula Petra a nechtěla ho pustit... ,,Zavolej mi"prosila ho..


Pohled Laury:

Už musíme jet :/ Petr mi bude chybět :/ Nepřežiju to bez něj :/

Celou cestu autem jsem probrečela... Když jsme přijeli domů běžela jsem na záchod zvracet...

Celý den jsem prozvracela a prospala :( Z čeho to jen může být?????

Sakra.........Včerejší noc s Petrem.... Musím do lékárny.....


Koupila jsem si těhotenský test..... Už mám vysledky... Musím zavolat Petrovi



Hovor:

Halo Peťo?? Potřebuju s Tebou nutně mluvit.....


Ano.. Přijedu do 15min. Jo ?


Dobře :/ Ale spěchej



Pokračování příště :))) Celkem brzo že?? Ale příběh ještě nekončí :) Co myslíte je Laura těhotná? Dneska o něc kratší díl :/ Doufám že Vám to nevadí :) Byla bych moc ráda za Vaše pěkné komentáře a VOTE :)


Zamotaný životKde žijí příběhy. Začni objevovat