💋1 💋

442 30 105
                                    

Wilburun anlatımı;

Sınıfa girip çantamı bıraktım saat daha yeni 7 olmuştu ve okul 8 de başlıyordu, kafamı sıraya gömüp biraz yattım 20-25 dk sonra yanımda bir kıpırtı hissetmiştim yanına baktığımda Alex olduğunu gördüm. Umurımda değildi, iyi anlaşmazdık zaten. Çantasını bırakıp sınıftan çıktı çıkarken ağladığını fark ettim ama umursamadım ve tekrar yattım .

Zilin sesiyle uyandım öğretmen yeni sınıfa giriyordu kafamı kaldırdım ve derse odaklanmaya çalıştım ders matematikti çok severdim(!). Biraz sonra sınıfa Alex girdi yeni fark etmiştim yanımda olmadığını, gözleri kızarmıştı ağlamaktan olsa gerek . Yanıma oturdu o oturduğunda yana kaydım ,mümkün olduğunca uzak duruyorduk birbirimizden, isteyerek oturmuyorduk zaten yan yana...

Dersten sıkılınca göz ucuyla Alexe baktım olabildiğince yüzünü gizleyerek dersi dinliyordu tekrar önüme döndüm umrumda değildi. Birkaç dakika sonra tenefüs zili çaldı takılmak için Tommynin yanına gittim.

Alex'in anlatımı:

Tenefüs çalınca kafamı tekrar sıraya gömdüm dün gece yaşadıklarımı bir anlığına unutmak için uyudum...

"Alex! Aleex! Uyansana öğretmen geldi" Wilburun kaba sesiyle uyandım ona doğru dönüp "ne uyandırıyon oç" diye fısıldadım ama o cevap vermeden öğretmen konuştu
" Evet tahtadaki bu soruyu da Alex çözsün sonuçta dersi dinliyordu değil mi Alex?"
"E-evet hocam" kalkıp tahtaya çıktım neyse ki derslerine çalışan bir insandım ve tahdaki soruyu kolaylıkla çözdüm öğretmenin göt oluşu beni bir müddet neşelendirmişti.
" Afferin Alex , şimdi dersi dinlemeye devam et."
Geçip yerine oturdum .
" İyi sıyırdın"
Wilbur gene o çenesini açmıştı .
" Kapa çeneni Will, senin gibi gerizekalı değilim ben "  birşeyler mırıldanıyordı ama duymuyormuş gibi davranıp önüme döndüm, onun kudurması hoşuma gidiyordu...

Tenefüs zili çaldığında lavaboya gittim şaşılır ki kimse yoktu bende yüzümdeki yarayı kapatan fondoteni tazelemeye kara verdim içimden kimsenin gelmemesi için dua ediyordum ki benim gibi bi garibanın duası tutarmıydı? Tabiki hayır!

Wilbur lavaboya girdi görmemesi için yüzümü ters tarafa çevirdim ama tabiki bir işe yaramadı yanıma gelip çenemden tutup kendine çevirdi "yüzüne ne oldu?" Çok yakındı bu samimiyet nereden geliyordu? Onu biraz kendimden uzaklaştırıp çenemi bırakmasını sağladım " 1. Birdaha bana bu kadar yaklaşma 2. Yüzüme ne olduğu seni ilgilendirmez , şimdi siktir olup git!."
" Aa küçük ördeği sinirlendirdim belli ki! Herneyse umrumda değil zaten, canın cehenneme" arkasını dönüp gitti bende işimi bitirip çıktım, sınıfa gitmek istemiyordum çok sıkılmıştım bu yüzden benimle farklı sınıfta olan Technonun yanına gittim o kadar iyi değildi aramız ama ara sıra takılırdık onun sınıfının önüne geldim şöyle bir baktım sınıfa içerde değildi  sonra sınıfa  geri döndüm belki gelmemişti gelmişse bile aramak istemiyordum.

Sırama oturduğum gibi ders zili çaldı kitaplarımı çıkardım biraz sonra yanıma Wilbur geldi o da yaptığım şeyi yaptı ve kafasını sıraya gömdü bende aynısını yaptım çünkü ders İngilizceyi ve dinlememe gerek yoktu.

Wilburun anlatımı:

Kafamı sıraya koyduğumda Alexin de aynı şeyi yaptığını hissetim uyumak gibi bir planım yoktu sadece dersi dinlemek istemiyordum. Birkaç dakika sonra Alex'in kafasını sıraya koyduğum kolumda hissettim kafamı kaldırdığımda uyumuş olduğunu fark ettim lanet yüzü çok tatlı görünüyordu . Yüzünün önüne saçları gelmişti elimle onları kulağının arkasına itip önüme döndüğümde Tommynin bize sırıtarak baktığını fark ettim ona "sakın öyle bi hata yapma" gözleriyle baktım mesajı almış olacaktı ki sırıtarak önüne döndü.

Öğlen arası zili çaldı Alex hala uyuyordu onu uyandırmadan kolumu çekmeye çalışıyordum ki yanıma Tommy geldi. " selam aşıkbur ;)"
"Kes sesini velet ! Ben kimseye aşık falan değilim "
" Hm hm eminim"
O sırada Alex gözlerini ovuşturarak kalktı böyle çok tatlı duruyordu piç kurusu "hmh amma ses yaptınız ha! Bi gidin uyuyorum şurada"
Agrasif tavırları tatlı geliyordu ve bu bi sorundu çünkü ondan nefret ediyorum.
" Gitmiyorum istediğim gibi konuşurum sana ne?"
" 1/Ğ den wilbur laf soktu herneyse gidiyor musun gitmiyor musun?"
Yanımda olması gereken Tommye baktığımda çoktan gitmiş olduğunu fark ettim ve içimden ona sövmeyi unutmadım.
" Gitmiyorum aptal ördek ne yapacaksın ?"
"Bunu " kelimesini duymamla yere itilmem bir oldu. İşte bu biraz beni sinirlendirmişti. Tabiki bende ona aynısını yaptım
" Ah! Cidden burada ilkokul çocukları gibi kavga mı edicez? İyi be ben giderim, zaten uyku muyku bırakmadın"
Arkasını dönmüş ilerlerliyordu götünü kesmeyi unutmadım cidden büyüktü :D.

Alex'in anlatımı:

Kantin sırasında bekliyordum ve bilin bakalım arkamda kim vardı? Tabiki Wilbur! Onu etrafımda istemedikçe dibimde bitiyordu resmen umursamamaya çalışıyordum. Onu görmemiş gibi davranırsam belki bana bulaşmadan siktir olup giderdi ha? Hayır öyle olmadı bir kaç dakika sonra onun elini saçımda hissettim derdi neydi bunun?
" Will ne yapıyorsun?"
" Gördüğün gibi saçına dokunuyorum"
" Yapma!"
"Çok yumuşak görünüyo dokunmamın suçlusu sensin"
" Saçlarımın yumuşak olması sana dokunma hakkı vermiyo "
" Eğer dokunmamamı istiyorsan sırandan çıkıp en arkaya gidebilirsin"
Şimdi anlamıştım neden saçımla oynadığını aklı sıra beni sıradan çıkartmaya çalışıyordu bende saçlarıma dokunmaması için hepsini  beremin içine soktum ve önüme döndüm uzun bir süre bana bulaşmadı sonra ellerini beremde hissettiğimde eline sertçe vurdum
" Eğer beremi açmaya çalışırsan seni mahvederim "
" Niyeymiş? Niye hiç bereni açmıyorsun Alex? Berbat olduğu konusunda eminim ama merak etmiyor değilim "
Eli tekrar bereme doğru gittiğinde ona sertçe tokat atıp sıradan çıktım
" Bir daha beremi elleme!  yemek falanda yemiyorum tamam mı?mutlu musun şimdi!?"
"Alex ben sadece-"
"Kes sesini Wilbur "
Arkamı dönüp hızlıca sınıfa gittim sırama oturup tekrar uyudum.


" Alex!" Uyanır mısın ?"
Yine o lanet sesti.
" Ne var!?"
" Sana tost aldım ve..."
"Ve?"
" Ve özür dilerim tamam mı ? Beren konusunda bu kadar hassas olduğunu bilmiyordum"
" Tamam sorun yok ama bir daha sakın öyle bişey yapma ve tost için teşekkürler " gülümsedim o da gülümsedi.

İşte Wilburdan bu yüzden tam olarak nefret edemiyorum bir şeyler yapıyor o yaptığı şeylerin beni üzdüğünü fark edince gelip özür diliyor ve kendini affetirmeye çalışıyordu.

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

Selam! nasılsınız?
Şimdi kitap hakkında biraz  bilgiler vericem

1. Lise son sınıfa gidiyolar
2. Herkes 18 yaşındayken Tommy 17 yaşında çünkü okula erken başlamış
3. Alex ve Wilbur ezeli düşman gibi değil sadece birbirleriyle iyi anlaşamayıp biribirlerine bulaşıyorlar yani tam olarak bir nefret yok .
Bukadardı kendinize iyi bakın

910 kelime

Saat: 00:40

Kitabın özeti:

Kitabın özeti:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
~Rivals in Love~[TNTDUO]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin