💋10💋

78 8 8
                                    

Eve vardığımda içim hiç  rahat etmedi Alex kendine bişey yapar korkusuyla rahat edemedim, telefonu aldım hemen Alexi aradım. Açmadı, tekrar aradım yine açmadı, evinin nerede olduğunu biliyordum hemen hazırlanıp evden çıktım, arabamı çalıştırıp son hızda onun evine doğru sürdüm, çok uzak değildi.

Biraz sonra evine geldiğimde önce penceresinden baktım perdesi her zaman açık olurdu. Uyuyordu içim rahat etmişti ama yinede yanına gitmek istedim kapıyı çalarsam uyanabilirdi, penceresi açıktı kolayca girdim sonuçta ilk kez yaptığım şey değildi.

Yanına yaklaştım bebek gibi uyuyordu yatağının oraya bir sandalye çektim oturup izlemeye başladım, kafamı karnına koydum. Bir saniye.. nefes almıyordu! Nabızını kontrol ettim,bayılmıştı. Hemencecik üstündeki kazağı çıkardım ayaklarını havaya kaldırıp altına tabure koydum bu sırada bacaklarındaki jilet izlerini görmüştüm, neden yapıyordu kendine bunları ? Şimdi düşünmenin sırası değildi.

Ambulans aramak için telefonuma davrandım ama ayılmaya başladığını fark ettim ve gerek olmadığını düşündüm. Gözlerini yavaşça araladı oturur pozisyona geldiğinde onu geri yatırdım yanına oturdum yavaşça ona sarıldım.

" Şükürler olsun ki iyisin, neden yaptın kendine bunu!.. çok korktum"

Kıkırdadı

" Uyanır uyanmaz seni görünce öldümde cennete geldim falan sandım."

"Şimdi şakanın sırası değil ördek. Bana neden yaptığını anlat"

" Uyuşturucu içmek istedim, evde yoktu  gidip alabilirdim ama cidden bırakmak istiyorum, çok fenalaşmıştım sonrasını hiç hatırlamıyorum ki"

Daha sıkı sarıldım.

" Uyanmayacağını düşündüm!"

" Benim için endişelenen birinin olması güzel"
Burukça gülümsedi.

"Alex "

" Hm?"

" Benim evimde kalsan ? En azından şu uyuşturucu krizleri bitene kadar."

" Bilmem ki, hem ailem izin vermez "

Ah evet ailesi, onlara sokayım.

" Seni kaçırsam?"

Gülümsedi

" Kaçır beni Will~"

" Dalga geçme, ciddiyim ben "

" Peki ya bulduklarında?"

" Gitmezsin 18 yaşındasın hiç bişi yapamazlar."

" Bilmiyorum..."

" Hadi amaa böyle giderse daha kötüleride olur,Lütfeeen . "

" Tamam lan! gaza geldim bu gece kaçır beni nereye kadar böyle aileme bağlı yaşayabilirim "

" Bu gece beni bekle bebek ;)"

" Kapa çeneni, şimdi gitmelisin annem birazdan eve gelir "

" Tüh ya ben başka şeyler yaparız diye düşünerek gelmiştim buraya "

Alex Wilburu yakasından tutup yüzüne doğru çekti dudağının kenarını öptü belki yapmamalıydı ama yapmıştı işte Wilbur şaşkınlıktan ne yapacağını şaşırmıştı sonunda kendine  geldi ve tekrar Alex'in kırmızılarına yöneldi ve onlara susamış gibi öptü Alex elbette karşılık verdi.

O sırada dış kapının açılma sesiyle durdular.

" Hadi git Wilbur sonra devam ederiz :) "

" Geleceğim ördekçik bu gece uyuma"

Wilbur girdiği pencereden çıkıp arabasına bindi ve çabucak evine gitti.

Az önce ne olmuştu lan! Alex ile öpüşmüşlerdi ama bu sex yaptıkları zamandan farklıydı çekingendi ama istiyordu, masumdu. Bunların üstüne bu gece Alexi kaçıracaktı. Düşünmek istemedi akışına bırakacaktı alarm kurup yattı.

🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊

SELAAM

Az önce dünyanın en saçma bölümünü yazmış olabilirim.

Herneyse baybayy

Saat :15.50

425 kelime.

Yazarke dinlediğim şarkılar

She plays bass
Heartbeat
I love you so
Reminder
Kiss(lilpeep)
İts golden hour somewhere

~Rivals in Love~[TNTDUO]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin