Alarmın çalmasıyla uyandım, saate baktım alarmı kapatıp "bir 5 dakika daha" uyumak için geriye yattım.
Uyandığımda 5 dakika değil 20 dakika uyuduğumu fark ettim...
"Hassiktirrr geç kalıcam bu gün Alexte gelicekti koş amk"
Yataktan birden kalktım üstümü özensizce giydim, yüzümü yıkayıp aynadan şöyle bi baktım idare ederdik ya ( taş gibisin amına) çantamı alıp çıktım, okula doğru yardırıyordum.
Son iki dakika kala derse yetişmiştim! Bunu nasıl yaptığımı inan ben de bilmiyorum. Sınıfa girdim, oradaydı!
"Ördekçiiik"
Arkasını döndü beni görünce gülümsedi
" Wilbuhhhh"
Sırama gidip çantamı bıraktım, tabii bunu yaparken şu "ördekçiik, Wilbuhhh" şeyine devam ediyorduk yanına gittim nedensizce sarılasım geldi sormadan sarıldım. Şaşırmıştı.
" Özlemişim bee"
" Wilbur daha dün evime geldin..."
" Olsun özledim"
Göz devirdi, o sırada öğretmen sınıfa girdi.( Ben öğretmene gireyim) sırAMıza geçtik şu "günaydın,saol" faslından sonra derse geçtik. Ders biyolojiydi dinlemek istemiyordum çünkü dinlesemde anlamıyacaktım başımı sıraya koyup Alexi izlemeye başladım, bu çocuk çok güzeldi lan! Beyaz teni gökyüzü gibiydi yüzündeki benler ise yıldız... Ve ben o yıldızların hepsini öpmek istiyorum.
Birden bana doğru döndü gözümü kaçırdım bu çocuğa ne ara bu kadar aşık olmuştum bilmiyorum ama artık sikimde değildi akışına bırakıcaktım belki sonunda beni gerçekten seven birini bulurdum.
"Hey!"
Alexe doğru döndüm onun sesiydi
" Efendim?"
" Dersten kaçalım mı?"
" Nasıl olucak o?"
"Sen o işi bana bırak."
Anlamamıştım, sırasından kalkıp tuvalet için izin istedi, öğretmen izin verdi, kapıdan çıkarken göz kırptı.
•
•
•
Alex gideli çok olmuştu öğretmen yokluğunu fark edince Sapnapi Alexe bakması için göndericekti burada araya girmeliydim hemencecik bir yalan uydurdum.
" Hocam sabah karnı çok ağrıyordu ağrıkesicisini evde unutmuş ben bakmaya gideyim mi? Yanımda ilaç var, götürürüm." Bu ne boktan bir yalandı lan.
Öğretmen hiç inanmışa benzemiyordu.
" İyi hadi sen git çabucak gelin bak süre tutuyorum."
İçimden he yarram he diyerek tuvalete gittim.
"Sonunda teşrif edebildin!"
" Ne yapmam gerektiğini bile anlamamıştım!"
"Herneyse gel gidelim çabucak diğer dersin bitiş saatinde okula geri döneriz"
" Tamam ördekçik"
Alex elimden tuttu ve koşmaya başladı bişey demedim hızına yetişmeye çalışıyordum ayrıca onu izliyordum. Kapının oraya gelince bekçi kulübesine baktık bekçi uyuyordu hemencecik çıktık
"Ee nereye gidiceğiz ?"
"Sahile inelim mi? Hem orada hotdogcu var ondan alırız"
"Tamamdır prenses "
Bir yandan hızlı hızlı yürüyorduk.
" Bana şöyle şeyler deneme alıştım artık sinir bozucu olmuyor "
" O zaman yeni şeyler bulmalıyım "
Kıkırdadı
" Sinirlenmediğimi öğrenince kesersin diye düşünmüştüm "
"Fantezi dünyam rengarenk bebeğim çok farklı şeyler diyebilirim "
Yavaşça omzuma vurdu
"Saçmalıyorsun"
'gayet ciddiyim' içimden geçirdim.
Birkaç dakika sonra sahile vardık.
" Sen bize oturabiliceğimiz bir yer bul ben hotdog alıp geliyorum ördekçik"
" Tamamdır"
Hotdogcuya girip 2 tane aldım ileride kumun üstünde oturduğunu gördüm yanına ilerledim.
" Ne güzel yer bulmuşsun öyle"
Dedim Şakayla karışık." Banka oturmak istemedim kuma oturmak daha zevkli "
"Öyle olsun"
Yanına çömdüm, hotdoglardan birini uzattım.
Denizi izliyordu uzun uzun
" Ne düşünüyorsun?"
" Deniz senin için ne demek?" Sorusuyla afalladım.
" Bilmiyorum, deniz benim için çok karmaşık, içinde her türlü şeyin, fikrin, yanlışın olduğu şey gibi deniz."
" Hmm anladım"
" Peki ya senin için?"
" Deniz benim için bir kurtuluş gibi nasıl desem kendimde bulduğum kusurları içine atıcağım, bazen de kendimi atıcağım bişey gibi bir nevi çöp kutusu "
"Deniz korkunç birşey! "
" Kesinlikle. "
" Dersin bitmesine ne kadar kaldı?"
" Yarım saat biraz daha oturur kalkarız "
" Aynen"
Alex hala denizi izliyordu,ben ise Alexi.
Birden bana doğru döndü, gözlerimin içine baktı onu göz bebeklerimde hissettim, onun göz bebeklerinde kendimi gördüm.
" Çok derin bakıyorsun Wilbur, aynı deniz gibi"
" Gözlerimi senden alamıyorum, elimde değil, imkanım olsa daha derinlere bakardım"
Gözünü kaçırdı, kızardığı bariz belliydi.
" Derinler tehlikelidir."
" Umrumda değil."
Başını omzuma koydu bende başımı onun başının üstüne koydum biribirimizi tamalıyorduk.
" Hiç kalkasım yok"
" Benimde ama kalkmalıyız 15 dakika sonra ders bitecek. "
Kafamı kaldırdım o da başını omuzundan çekti kalktım, elimi uzattım tuttu ve o da kalktı, elimi bırakmadı. Hotdoglarımızın kağıtlarını çöp kutusuna atıp okula doğru yürüdük elimi hala bırakmamıştı garip hissettiriyordu hiç alışık olmadığım bi histi bu, farklıydı.
Okulun oraya geldiğimizde elimi bıraktı, boşlukta hissettim herkes dağılmıştı bizde sınıftan eşyalarımızı aldık. Alexten çıt çıkmıyordu, yüzü ciddiydi.
" Yarın görülürüz Alex "
" Umarım görüşürüz Will"
İçimde kötü bir his vardı,çok kötü, düşünerek eve doğru yürüdüm.
🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊
Selam bebişler
Bu kadar erken bölüm beklemiyordunuz değil mi?
Herneyse kendinize dikkat edin hiçbir şer sizden daha değerli değil en çok kendinizi sevin.
İyi geceler, iyi akşamlar, tünaydın, günaydın.
Saat: 02 .16
702 kelime🌊🌊🌊
callejón sin salida