Eve gittiğimde bir kenara oturmuş annemin bana Özel olan vaazını dinliyordum. Neymiş ondan habersiz bir yere gitmemeliymişim. Bu güne kadar neredeydiniz amına koyim?
Birkaç dakika sonra sustu.
" Bitti mi?"
Bu dediğime fazla sinirlenmişti.
" Alex Quackity hemen odana geçiyorsun akşama kadar oradasın!"
Ceza verdiğini sanıyordu.
Yüzüne bakmadan odama geçtim,kapımın kilidini aldı ve dışarıdan kilitledi, umrumdamıydı? Hayır. Yatağıma yattım biraz uyuyacaktım bıkmıştım bu aileden , bu hayattan, herşeyden.
••
•
" Pişt, uyansana hadiii!"
Duyduğum sesle gözlerimi açtım karşıma oturmuş bi Wilbur en son bekleyeceğim şeydi.
" Wilbur! Nasıl girdin? Daha doğrusu neden girdin?"
" Umm neler olduğunu merak etmiş ve seni takip etmiş olabilirim sonra pencereden annenle olan kavganı izlemiş olabilirim ve odanın penceresinden girmişte olabilirim, olmayabilirimde"
Göz devirdim.
" Neden geldin ki?"
" Bilmem belki seni pencereden kaçırırım da biraz daha takılırız diye düşünmüş olabilirim"
"Normalde hayır derdim ama sıkıldım"
" Mükemmel hazırlan o zaman gidelim "
" Tamam dön arkanı bakarsan silkerim"
" Tamam, tamam ama skicek olan kişinin sen olacağını düşünmüyorum"
" Sadece arkanı dön!"
*Hiçkimsenin povu*
Wilbur arkasını döndüğünde Alex onun yandan yandan baktığını bilmeyerek üstünü değiştirdi
İşi bitince pencereden atlayıp çıktılar.Alex'in evi kılasik zennngin Amerikan evlerinden olduğu için atlamaları sorun değildi çünkü tek katlıydı! Ve ben yani yazarınız bunu çok fazla kıskanıyorum herneyse gene boş yaptım Alex ve Wilburun flörtleşmesine- ÖHM yani hikayeye geri dönelim.
Dışarı çıktıklarında evdekilere görünmeden evden uzaklaştılar Alex'in annesi Alexi göremeyince çıldıracaktı ve bu Alexin umrunda değildi.
" Nereye gidicez Will? Beni kaçırmak için bu kadar uğraştığına göre bunuda düşünmüşsündür"
" Öncelikle seni kaçırmadım sadece canım sıkıldı ve böyle bişey yaptım, benim evime gideriz diye düşündüm eğer istersen tabi *göz kırpma*
" Wilbur! Beni eve atıyorsun, beni bu kadar çok arzu ettiğini bilmiyorduum~"
" Kes sesini Big Q! Seni sikmeye meraklı değilim"
" Bana Big Q deme, hatalarımı hatırlatıyor"
" Tamam minik ördek"
Alex'in verdiği cevap Wilburun nedensizce hoşuna gitmişti o da bunun üzerine çok düşünmedi beraber Wilburun evine doğru ilerlediler, yürürken elleri biribirşerine değiyordu ve bu Alexe gay olduğunu hatırlatıyordu.
Eve geldiklerinde Alex kendini koltuğa attı.
" Minik ördek, senin için sorun olmazsa ben duşa giricem."
" Tamam sorın olmaz tabiki, ben de uyucam, yani bugün burada kalabilir miyim? "
" Tabiki zaten tek yaşıyorum biliyorsun"
" Teşekkürler"
*Alexin bakış açısı gogogogo*
Wilbur duşa girdi ben koltukta uzanıyordum bugün yorulmuş hissediyordum biraz sonra uyuya kaldım.
••
•
Gözümü açtığımda sabahtı, kalktım, KOLTUKTA DEĞİLDİM! Wilburun yatağındaydım ve yanımda yarı çıplak bir şekilde Wilbur yatıyordu! Hayır, hayır, hayır, yapmış olamazdık. Hemen ayağa kalktım ağrı yoktu lavaboya gidip kendimi iyice kontrol ettiğimde bir şey yoktu rahatlamıştım.
Odaya geri döndüm hala yorgundum bu yüzden geri yattım gece bişey olmadıysa sorun yoktu, Wilbura doğru döndüm yarı çıplak olduğu için vücudunun üst kısmını görebiliyordum gayet iyiydi kasları falan vardı hatta. Yakışıklı çocuktu aslında nedensizce ona sarılmak istiyodum, düşündüm, neden olmasın ki? Bence bir sorun yoktu, sarıldım ve yaklaşıp uyudum.
*Wilburun bakış açısı*
Gözlerimi araladım, tabiki bana sarılmış bir Alex beklemiyordum ama sorun değildi, hatta tatlıydı da. Alexe karşı garip hissediyordum bazen seviyordum, gereğinden fazla seviyordum. Bende ona sarıldım bu kadar yakınlık ne kadar normaldi, tartışılır ama çok istiyordum onun sadece benim olmasını o kadar çok istiyordum ki, istiyordum işte. Onun benden hoşlanmadığını bilmek beni bitiriyordu keşke sevdeydi ama ona layık hissetmiyordum, teklif etmeye de hiçbir zaman cesaretim olmadı.
Bu sırada bir kıpırtı hissetim Alex uyanıyorudu gözlerini araladı, tatlıydı.
" Günaydın Will"
Uzaklaşmadan söyledi.
" Günaydın ördek"
Kıkırdadı, lanet olsun çok tatlı geliyordu gözüme.
Dudakları kıpkırmızıydı gözlerimi ister istemez oraya çevirdim, kendimde değil gibi hissediyordum, sadece istiyordum.* Hiçkimsenin bakış açısı*
Wilbur dudaklarını Alexinkilere yaklaştırdı ve öptü bu yaptığına pişman olacağını bilse bile yapmıştı geri çekilecekken Alex tuttu kendine çekti ve daha derin bir öpücük verdi dakikalarca yaptılar ikisininde olanlar ve sonuçları umurunda değildi öpücük derinleşti Wilbur Alexi altına aldı ve dudaklarını ayırdı.
" İstiyor musun ördeğim?"
" Evet ama bir şartla, arkadaş kalıcaz tamam mı?"
Alex'in son dediği Wilburu üzmüştü zor tuttu kendini göz yaşı dökütmemek için, onunla asla sevgili olamıyacağını aklından geçirdi.
" Tamam..."
♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪
Selam,selam,selamNasılsınız?
Bana sorarsanız yaşamaya çalışıyorum fln işte.
Neyse.
SMUT İSTİYOR MUSUNUZZZ!
lütfen belirtin ona göre yazıcam.
günaydın, tünaydın,iyi akşamlar, iyi geceler. Ne zaman okuyorsanız artık.
Bay bay bay 💋💋💋
662 kelime
Saat: 21:50