İlk görüşte AŞK💘

10 2 0
                                    

Birgün yine her şeyden bıkmış bir şekilde geziniyordum, çok yorulmuştum.. neyse ki yolun kenarında bir kafe vardı kafa dağıtmak için oraya girmiştim.

Girdiğimde ilk dikkatimi çeken şey garson oldu, kısa saçlı ve bir o kadar güzeldi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Girdiğimde ilk dikkatimi çeken şey garson oldu, kısa saçlı ve bir o kadar güzeldi..
Onu görünce içime bir ferahlık geldi, sanki o an için dünya çok renkli bir hâle gelmişti kalbim çok hızlı atmaya başlamıştı. Bir masaya oturdum ve garsonun gelmesini bekledim amatör ve işinde yeni gibiydi eli çok titriyordu.

Bir süre içeceğim kahveyi düşündüm. O sırada garson geldi ve "ne içmek istersiniz" Diye sordu... Sesi huzur vericiydi, içeceğim kahveyi söyledim ve teşekkür ettim o masum bakışları ve sesi hâlâ aklımdaydı dalıp gitmiştim resmen..

Yeni olduğu için panik olmuş olmalıydı ki kahvemi getirirken bir anda ayağı kaydı ve üzerime doğru düştü, onu tutmuştum, içimdeki o his anlatılamazdı. Bir anlık korkuyla hemen kalkıp özür diledi, bende sorun olmadığını ve yerleri onun yerine temizleyebileceğimi söyledim, çok mahçup gözüküyordu, gözleri dolmuştu ona tekrardan sorun olmadığını söyledim. Birkaç gözyaşı döktükten sonra rahatlamış gözüküyordu, bunun onunla tanışma fırsatı olacağını düşünüp adını sordum. Adı Büşra'ydı sonra oda bana ismimi sordu "Yusuf" Dedim.. Ona utanarak çok tatlı bir isminin olduğunu söyledim, şaşırmıştı ve aynı zamanda sevinmişti karşılık olarak oda bana aynısını dedi, okadar mutlu olmuştumki :)...

Daha sonra neden burada çalıştığını sordum
"Fazla param yok bir yandan okuyup diğer yandan çalışmak sorunda kalıyorum." Dedi onun için üzülmüştüm ona destek çıkmak için telefon numarasını istedim, ilk başta çekinse de sonra verme kararı aldı..
Onu kaydetmiştim fazla zamanım olmadığını ve gitmem gerektiğini söyledim üzüldüğü çok barizdi fakat belli etmemeye çalışıyordu, ona dökülen kahvenin parasını verdim ve kafeden çıktım

Eve geldiğimde üstümü değiştirdim ve yatağa fırladım o masum bakışları kafamdan çıkmıyordu, o gece onu düşünmekten uyuyamamıştım.

|1.bölüm sonu|❣️

Gerçek Aşk❤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin