Umut💘

4 2 0
                                    

Ayıldığımızda birbirimize bakarak şok olmuştuk ve aynı zamanda çok korkmuştuk, 1-2 saat boyunca boş boş bekledikten sonra o "Bu nasıl oldu... Hiçbirşey hatırlamıyorum" Dedi ben ise cevapsız kalmıştım..

Gerçekten neler olduğunu bilmiyorduk, neden böyle olmuştu... Biz asla içmezdik ve içemezdikte!! Biraz zamandan sonra hafızamız yerine gelmişti, ve herşeyi hatırlamaya başlamıştık ona esprili bir şekilde "çok zevkliydi kabul et ;D" Dedim o ise bunu fazla ciddiye alıp bağırarak "s*ktir git" Dedi, dediğime pişman olmuştum ve bir kaç kez özür diledim..

Biraz zaman geçtikten sonra o da "yalan söyleyemicem gerçekten çok zevkliydi" Dedi, ben şok olmuştum ve içimde bir umut olduğunu hissettim..

Ahh.. Yine çıkma teklifi etmeye cesaret edememiştim, ve zaten yaklaşık 2-3 dakika sonra eşyalarını alıp evden uzaklaştı. O gittikten sonra saat 7 idi hemen uyumuştum, kalktığımda saatin 13.21 olduğunu gördüm, ilk defa okadar fazla uyumuştum ve kendimi çok daha iyi hissetmiştim, okula gidememiştim fakat buna değerdi.. O gün tamamen onu düşündüm, umudum yeniden yeşermişti, çok mutluydum..

Saat 18.30 gibi tekrar evden çıkıp o kafeye gittim, onu sorduğumda bu gün eve erken gittiğini öğrendim.. Böylesine bir saçmalık olamazdı, onu bulmak için heryeri gezdim.. Tek gitmediğim yer eviydi, zar zor cesaret edip kapısını çaldım. Onu çok daha enerjik görmüştüm, bu gece ona çok yaramış gibiydi, beni içeriye davet etti ve bir kahve getirdi.. Mhh tadı çok lezzetliydi,  tarifi nereden öğrendiğini sorduğumda ise bana "bir zamanlar o kafede barista olarak çalışıyordum" Dedi..

Bu konuda cahil olduğum için ona baristanın ne olduğunu sordum, bana "kahveyi yapıp sunan kişi" Dedi.. Anlamıştım, kahve yapma yeteneği çok güzeldi üstelik söylemeyi unuttum, kahveden tam yudum alacakken bir şey fark etmiştim....

Kahvenin üstünde kalp deseni vardı, çok etkilenmiştim fakat onu bana değilde kahvenin kendi içinde olduğu için yapmıştır sandım, oyüzden çıtımı çıkarmamıştım, şimdi düşününce kendimi aptal gibi hissettim, bu iyi değildi

Onunla sohbet ettikten sonra saatin 22 ye geldiğini gördüm ve aceleyle gitmem gerektiğini söyledim beni çok güzel bir şekilde uğurladı..

Eve geldiğimde çoktan saat 22.30 olmuştu, üstümü değiştirip yatağa uzandım ve dün geceyi düşünerek m...... yapmaya başladım.. Çok rahatlatıcıydı onu her düşündüğümde daha çok azıyordum.. Bir zamandan sonra yorgunluktan uyuklamaya başlamıştım

|5.Bölüm Sonu|❤‍🔥

Gerçek Aşk❤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin