Kitap 1, Bölüm 6

44 6 2
                                    

***6.Kısım***

"Ah, evet, elbette."

Koi aceleyle içtiği içeceğin parasını cebinden çıkardı ve masanın üzerine koydu. Çalışanın getirdiği fişe kısa bir süre göz gezdiren Ashley parayı çıkarıp hesap kutusuna koydu ve çalışana geri verdi. Ashley'nin hesabı geri vermeden önce fişin üzerindeki %20'lik bahşiş kısmını işaretlediğini gören Koi şok oldu. 'Verdiği bahşiş, öğle yemeği harcamamdan daha fazla.'

Şimdiye kadar bahşiş verilen bir restoranda yalnızca bir kez yemek yemiş olan Koi'nin kalbi şaşkınlıktan deli gibi atıyordu. 'Ashley'nin bu kadar çok bahşiş vermesi israf değil mi?' 

İkili restorandan çıkarkarlerken Koi dayanamayarak sordu. "Peki, nerede yaşıyorsun?" 

Park ettiği arabaya doğru yürüyen Ashley, Koi'ye ileriyi işaret ederek cevap verdi. "Orada."

Girişinde bir güvenlik görevlisi olan ve tüm siteyi gezmesi arabayla üç saatten fazla süren son derece büyük bir semtti. Ayrıca Ashley Miller'ın yaşadığı yer, tepenin üzerindeki en gösterişli ve en lüks malikaneydi.

'Bu yüzden hiç düşünmeden o kadar çok bahşiş veriyorsun.'

Ashley, düşüncelere dalan Koi'ye "Kız olsaydın seni eve bırakırdım ama..." 

*********************

ÇN: Bu seri bir Yaoi ve Omegaverse olduğu için karakterler doğuştan gay olmak zorunda değil. 

*********************

Kasıtlıymış gibi devamı gelmeyen bu cümlelerin ardından Koi aceleyle başını salladı. "Hayır, sorun değil. Burada ayrılalım."

"Tamam o zaman." Sanki bunu söylemesini bekliyormuş gibi arkasını döndüğünde Koi hızlı onu durdurdu. "Hey, bana mail adresini vermen gerekiyor.

"Ah, evet." Ashley durdu, başını salladı ve elini uzattı. "Telefonunu bana ver."

"Ne? Ah."

Beklenmedik bu istek karşısında hızlı bir şekilde cep telefonunu verdiğinde, Ashley mailini çabucak yazdı ve Koi'ye geri verdi. 

"Telefonunu şifresiz mi kullanıyorsun?"

"Görülecek bir şey yok."

Koi, Ashley'nin telefon numarasını ve mail adresini kontrol ettikten sonra Ashley'e baktı. Doğal olarak bu sefer telefon numarasını ve mail adresini yazma sırasının kendinde olduğunu düşündü ama Ashley'nin telefonunu vermeye hiç niyeti yok gibiydi.

"Bana bir mail at. Ondan sonra sana cevap maili atarım. Olur mu?"

"Ah..." Bir tuhaflık olduğunu hissetti ama söyleyecek bir şeyi yoktu. O yüzden Koi vazgeçti ve başını salladı. "Tamam."

Konuşma tekrar tuhaflaşmadan önce Koi konuştu. "Görüşürüz Ash. Sana mail atacağım."

Ashley vedalaşıp arkasını dönmek üzereyken birden duraksadı. Etrafına baktıktan sonra tekrar Koi'ye baktı. "Araban nerede?"

"Ne?" Koi ancak o zaman bu hareketlerinin arkasındaki anlamı anladı, utancını bastırıp cevap verdi. 

"İşte, şuna biniyorum."

Koi'nin elini takip eden Ashley işaret ettiği eskimiş bisikleti gördü. Ardından gelen sessizlik sadece birkaç saniyeydi ama Koi bir anlığına Ashley'nin kafasının içine bakmış gibiydi.

"Beni eve bırakmak zorunda değilsin, evim senin evinin tam tersi yönde." Koi bunu söyleyip geçiştirmeye çalıştığında, Ashley ciddi bir ifadeyle kollarını kavuşturdu. 

Yala Beni Yalayabilirsen [LMUIYC - BL ÇEVİRİ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin