1) İkinci cinsiyetler ergenlik döneminde ortaya çıkmaktadır.
2) Doğuştan Alfa ya da Omega olan kişiler bunu dış görünüşleriyle de belli eder. Çok güzel ya da yakışıklı olurlar.
3) Normal şartlar altında sadece Baskın bir Omega ve Baskın bir Alfa'nın "baskın" bir çocuğu olur. Onun dışı çok düşük bir ihtimal mutasyon sonucu normal bir çiftten baskın bir çocuk doğma ihtimali vardır.
Kişiler Baskın Omega ve Alfa olsa bile çocuklarının Baskın olma zorunluluğu yoktur.4) İşaretlenme kızışma döngüsü sırasında kulağının ısırılmasıyla olur.
CİNSİYETLER:
1) Baskın Omega:
· Diğer Omegaverse evrenlerinin aksine bu evre Baskım Omegalar piramidin en üstünde yer alır.
· Feromon kontrolü yetenekleri var. İstediklerini birini baştan çıkarmak için ya da onu alt etmek için feromon yayabilirler.
· Birden fazla Alfa'yle birlikte olup işaretlenebilirler.
· Feromonlarını kontrol ettikleri için kendilerini gizleyebilirler. Ömürlerinin sonuna kadar Beta gibi yaşayabilirler.
· Baskın Alfa'dan bile daha az rastlanırlar. Hayatınız boyunca bir Baskın Omega görmek tek boynuzlu at görmekle eşdeğerdir.
· Kızışma döngüleri vardır.2) Baskın Alfa:
· En belirgin özellikleri mor gözleridir.
· Tüm Baskın Alfaların sosyopat olma eğilimleri var.
· Feromon birikiminden dolayı sürekli feromon yaymaları gerekmektedir. Düzenli olarak feromonlarını yaymazlarsa beyinleri biriken feromondan dolayı erir. (Feromonlarından kurtulmalarının en hızlı yolu seks ve feromon çıkarıcı iğnedir, iğneler çok tehlikedir.
· Feromonlarına maruz kalan bir Beta ya da Gama Omega'ya dönüşebilir. Ya da Omega'nın kızışması tetiklenebilir.
· Döllenmelerini kontrol edebiliyorlar.
· Hayatları boyunca tek bir kişi tarafından işaretlenebilirler. Taraflardan biri ölene dek o işarete sahip olurlar.
· Ruta girerler. Girdiklerinde gözleri altın renge dönüşür. Ve rut esnasında feromon zehirlenmesi yaşamamak için biriyle birlikte olmaları gerekir.3) Alfa:
· Sürekli feromon yaymaları gerekmez.
· Aşırı derece feromon yayıp sıradan birini Omegaya dönüştürebilirler.
· Göz renkleri normaldir.
· Feromonlarının Omegalar üzerinde etkisi vardır.4) Beta:
· Sıradan insanlardır.
· İkinci cinsiyetleri yoktur.
· Nüfusun büyük çoğunluğunu oluştururlar.
· Fazla miktarda Alfa feromonuna maruz kalırlarsa ilaç kullanmadıklarında Omega'ya dönüşebilirler.5) Gama:
· Feromon soğurma özellikleri haricinde neredeyse Betalarla aynı özelliklere sahip grup.
· Aşırı derecede feromona maruz kalırlarsa onlarda Omega'ya dönüşürler ve dönüşümleri Betalardan daha tehlikelidir çünkü ömürleri kısalır.6) Omega:
· Erkeklerinin de çocuk doğurabildiği grup. Kızışma döngüleri vardır.
· Feromon yayarak Alfaları baştan çıkarabilirler. Bir alfanın feromonları karşısında zayıftırlar.
· Birden fazla Alfa tarafından işaretlenebilirler.
· Çiçek Açma: Bir Omega'nın Alfayı baştan çıkarmak için ilk seksinden sonra ortaya çıkardığı koku.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yala Beni Yalayabilirsen [LMUIYC - BL ÇEVİRİ]
Chick-LitLütfen Tanıtım Bölümünü okuyunuz!!! Bölüm yayın günü Cumartesi günleridir. Yeni bölüm gelmediğinde ya da bölüm günleri değiştiğinde bölüm sonunda tarafımdan bilgi verilecektir.