Uçuk bir hayal ya da rüyadaymış gibi hissediyordu. Aklının bu kadar uçtuğunu hiç hatırlamıyordu. Öncesinde de aktif bir seks hayatı olmasına rağmen zevki bu kadar doruklarına kadar yaşadığı bir an bilmiyordu. Dakikalardır içinde konakladığı ve deliğine sürtünen uzun, kalın parmakların zevkini yaşıyordu. Yalnızca parmaklarıyla bu haldeydi ve o gün gördüğü, aklından çıkaramadığı aletini içinde hissederse ne olurdu bilmiyordu.
Düşüncelerini def edip, içinde gel-git yapan parmaklara odaklandı. İyice hassaslaşmıştı, Changbinin ara sıra kalçasına sürtünen pantolonunun sert kumaşı, deliğini okşayan parmaklar ve arkasındaki bedenin nefes sesleri en büyük etkenlerdi.
İçindeki parmaklarının bir noktaya dokunması ile ağzından küçük ama diğerlerine kıyasla yüksek bir inleme çıktı. Defalarca ezdi o noktayı Changbin ve zayıf bedenin kısık inlemelerini dinledi.
"Buraya sürtünmem hoşuna gidiyor," dedi boynuna öpücük kondururken.
"Devam et," dedi kısık bir sesle, kalçalarını geriye itip iyice çıkıklaştırdı, muhteşem bir görüntü sunuyordu kaslı bedene.
"Bacaklarını gevşet biraz," boğuk sesi kulaklarına çarptığında, yanağını iyice yasladı kapıya, ellerini Changbinden kurtarmaya çalıştı tekrar, bu sefer izin verdi koca beden ve diğer elini tişörtünü sıyırarak beline attı. Kapıya yaslanıp iyice destek alan Felix, prostatını durmadan okşayan parmaklar yüzünden iyice sınıra yaklaşmıştı. İnlemelerini tutmak iyice imkansız geliyordu.
Niye bu kadar uzattığını anlamıyordu ve istemiyordu. O koca penisi bugün içinde hissetmek istiyordu. Changbin ise bu fikirden çoktan vazgeçmişti, müsait bir ortamda değildiler ve okşadığı dar deliğin onu içine sığdıra bileceğini düşünmüyordu. Bu yüzden sadece zayıf bedene vereceği zevke odaklanmıştı.
Önündeki beyaz kalçalara sert bir tokat attı ve bedenin öne doğru savruluşunu izledi. Tekrar belindeki eli sayesinde kendine çekerken, parmaklarını içinden çıkardı. Zevki yarıda kalan bedenin sızlanmaları doldu kulağına. İki eliyle kalça yanaklarını aralarken, diz çöktü ve Felixi iyice çıldırtacak hamlesini oynadı. Dilini deliğine değdirdiğinde sesli bir çığlık döküldü dudaklarından Felixin.