Bölüm 9: Ut consueuerint

9 2 0
                                    

0599*******: İlk başta yakınlarından başlamaya karar verdim çünkü.

0599*******: Senin canını acıtmaya onlardan başlarsam daha çok üzüleceğini biliyorum.

0599*******: Bunu bildiğim halde, neden senin canını acıtmak için seninle uğraşayım ki?

Akgün: Saçmalıyorsun şu an, onlar da ben de bu konudaki en masum kişileriz.

0599*******: Emin misin?

Akgün: Evet, eminim.

0599*******: Akgün, bazı konularda masum olsan da asla tamamen masum değilsin.

0599*******: Onlar da senin arkadaşın olduğu için masum değiller.

Akgün: Bu çok saçma bir düşünce. Hem sen bile masum olduğumu kabul ettin. Neden hala benimle uğraşıyorsun ki?

0599*******: Çünkü senin üzerinden onun canını acıttılar.

0599*******: Belki senin amacın değildi ama seni onun canını acıtmak için araç olarak kullandılar.

0599*******: Sense bunun farkına asla varmadın, belki biraz dikkatli olsaydın o hala hayatta olacaktı.

0599*******: Ben onu bu kadar özlemiyor olacaktım.

0599*******: Akgün, neden fark etmedin ki onu?

0599*******: Ne eksiği vardı yanındakilerden?

Akgün: Keşke gelip bana uygularını söyleseydi, inan bana o zaman böyle olmazdı. Ne sen bu kadar acı çekerdin, ne o şu an mezarda olurdu, ne de ben katil olmakla suçlanırdım.

Akgün: Ama işte keşkeler işe yaramıyor.

Akgün: Şimdi ikimizde onu geri getiremeyiz. O yüzden bu durumu ne kadar erken kabullenirsek o kadar iyi olacak bizim için.

0599*******: Ama ben alışmak istemiyorum ki Akgün.

0599*******: Ben onun yokluğuna alışmak istemiyorum.

---------------------------------------------------
17 Kasım 2022
Perşembe✨

Sen Katilsin!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin