Bölüm 10: Acceptatio

5 3 0
                                    

0599*******: Biliyor musun aslında sen hiçbir şeyin suçlusu değilsin. Senin onu ilk ve son fark edişin o gün oldu.

0599*******: Yanından ağlayarak geçti, normalde olsa görmezden gelirdin ama bu sefer merak edip peşinden gitmiştin. Sonra ona iyi olup olmadığını, bir şey yapıp yapamayacağını sordun. İyi olduğunu, bir şey yapamayacağını söyledi sana, sende bu kez bir şeye ihtiyacı olup olmadığını sordun bir şeye ihtiyacı olmadığını söyledi. Bu kez ona dünya üzerindeki varlığımızın sandığımız kadar uzun olmadığını üzülerek veya ağlayarak bu kısa zamanı boşa harcamamız gerektiğini söyledin sonra küçük bir tebessüm edip yoluna devam ettin. Bunları bana belki de yüzlerce kez o anlattı, anlatırken o kadar mutluydu ki bana bunu zaten anlattın deyip onu dinlememezlik yapmadım.

0599*******: Buradan da anlayacağın gibi o seni seviyordu. Okulun büyük çoğunluğu bunu biliyordu, ama kimse gelip de sana söylemedi bunu.

0599*******: Sana söylemek yerine onunla dalga geçmeyi yeğlediler. Aslında bakarsan suçlu sen değildin suçlu okulda ona zorbalık yapan öğrencilerdi, suçlu yapılanlara göz yuman öğretmenlerdi.

---------------------------------------------------
28 Ağustos 2021
Cumartesi ✨

Sen Katilsin!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin