İlk hikayemin finalini yazmak şu an beni nasıl bir duygu selinin altında bıraktı anlatamam, bir yanım onlara veda edeceği için buruk ama her güzel şeyin bir sonu olduğunu biliyorum. ☄️
---------------------------------------------------0599*******: Aslında olanların senin suçun olmadığını biliyorum. Onu en son sen gördün diye suçlu sen değilsin tabii ki senin suçun onun kötü olduğunu bildiğin halde ona nasılsın diye sormak oldu. Ve için rahatlasın diye söylüyorum sen katil değilsin.
0599*******: Senin de dediğin gibi olanlar birisinin suçuysa benim suçum olabilirdi ancak. Gülüşlerinin, iyiyim deyişlerinin yalandan olduğunu ben fark edemedim. Ben ya ben, hani onu en iyi ben tanırım diyen ben.
0599*******: Belki artık bir etkisi olmayacak ama sana yaptıklarım için yazdıklarım için özür dilerim. Sen aslında çok iyi bir insansın, sana sürekli iğrenç şeyler söylememe rağmen bana yardım etmeye çalıştın, yanımda oldun. Bunlar için sana ne kadar teşekkür etsem az, umarım bir gün ben affedebilirsin.
0599*******: Ben artık onsuz bu dünya da nefes almaya çalışmaktan çok yoruldum. Daha fazla katlanamıyorum buna.
0599*******: Dünyadan gideceksem ona uzak bir tarihte gitmek istemiyorum, onu çok özledim .
0599*******: Başarılarla dolu, sürekli güldüğün eğlendiğin, sırf mutluluktan ağladığın bir hayatın olur umarım.
Akgün: Ne diyorsun sen, ne saçmalıyorsun?
Akgün: Lütfen düşündüğüm şeyi yapma.
Akgün: Lütfen intihar etme, lütfen.
Akgün: Yalvarırım sana yapma bunu.
0599*******: Kendine iyi bak olur mu? İnsanların seni üzmesine daha fazla izin verme ve lütfen yaşa bizim yaşayamadığımız hayatı yaşa.
Akgün: Yapma!
Akgün: Lütfen yapma.
O gecenin sabahında okul bir öğrencinin daha intihar ettiği haberiyle çalkalandı. Tabii bu okulun prestijini kötü etkiledi. Çoğu veli çocuklarının okulunu değiştirdi, çoğu öğretmen başka okullara tayin istedi, okul git gide boşaldı. En sonunda terk edilmiş bir okul için milyonlarca şehir efsanesi uyduruldu. Bu efsanelerden sadece bir tanesi doğruydu: Okuldaki bir kızı tüm okul dışlamıştı, kız bunun sonucunda intihar etmiş, onun ardından onu seven çocuk kızın canını acıtan sebebi bulup, o sebepten intikamını alıp intihar etmişti, söylentiye göre intihar ettikleri ay ruhları bu okula gelip birlikte zaman geçiriyorlardı. Yaşayamadıkları gençliklerini, atamadıkları kahkahaları atıp gidiyorlarmış.
-----------------------Son----------------------
Bu ana kadar hikayemi okuduğunuz için teşekkür ederim. Belki bu son bir çoğumuzun hoşuna gitmedi ama ben finali dördüncü bölümden hemen sonra yazdım. Bir daha da değiştirmedim. Özel bölüm gelmeyecek şimdiden söyleyeyim. Kendinize iyi bakın, diğer hikâyelerimde görüşmek üzere. ☄️19 Ağustos 2021
Perşembe ✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Katilsin!
General FictionHiç tanımadığınız birisi ölse. Sonra birisi çıkıp onun katilinin siz olduğunu söylese ne hissedersiniz? #TAMAMLANDI