⚕️1⚕️

1K 21 0
                                    

A nevem Angelina Malfoy igen Draco Malfoy testvére. Ő már elsős kora óta a Roxfortba jár én bezzeg még csak most mehetek oda. Reggel hatalmas izgalommal keltem és szaladtam le reggelizni ahol már a szüleim és a testvérem várt engem. Kaja után el is hopponáltunk az állomásra, mert a csomagjaink össze voltak pakolva. Egy gyors búcsúzkodás után át is mentünk a 9¾ vágányhoz ahol már a Roxfort expressz indulásra készen volt. Dracoval elváltak útjaink, mert ő ment a barátaihoz én pedig kerestem magamnak egy üres kabint. Tíz perces keresgélés után a vonat végében találtam is egyet. Kényelmesen elhelyezkedtem az ülésen elők kaptam a rajzcuccaimat és elkezdtem rajzolni. Már körülbelül húsz perce rajzolhatok amikor hirtelen nyílik a kabin ajtaja és egy lány néz be rajta.

-szia,leülhetünk ide máshol nincs hely?-kérdezte

-persze gyertek csak-mondtam

Kettő fiu és egy lány jött be a kabinba.

-Hermione-

-Ron-

-Harry-mutatkoztak be sorba

-áh, a híres Harry Potter sokat hallottam rólad-az én nevem Angelia-mondtam

Rengeteget beszélgettünk a srácokkal minden dologról mikor megint nyílt a kupé ajtaja és egy prefektus nézett be rajta.

-öltözzetek át hamarosan megérkezünk-mondta és el is ment

Mind a hárman elmentek átöltözni és meg addig a kaninba gyorsan magamra kaptam az egyszerű fekete tallárom. Amikor visszajöttek láttam, hogy mind a  hárman a griffendél ház tagjai. Na igen a házak az ami nálam nehéz kérdés, a családom minden tagja mardekáros volt, de a barátaim Harry, Ron és Hermione griffendélesek.

Csak barátság vagy....?[Mattheo Riddle ff.]Where stories live. Discover now