⚕️2⚕️

784 22 0
                                    

Mivel most kezdem itt a tanulmányaimat ezért az elsősökkel kell mennem. Szóval elindultam a csónakok felé amik hamar felvittek minket a Roxforthoz. Bleéptünk a nagy kapun és ekkor megszólított engem valaki.

-Malfoy kisasszony ugye? Én McGalagony tanárnő vagyok-mondta

-igen én vagyok-válaszoltam

-az elsősök beosztása után behívjuk a nagyterembe addig az előtérben várakozzon-mondta kedvesen és el is sietett

Már itt állok fél órája a besoztási ceremónia  már rég elkezdödött mert hallom a hangokat bentről. Egyszercsak azt hallom hogy Dumbledore elkezd beszélni.

-kedves diákok ebben az évben nem csak elsősök érkeznek hozzátok hanem a negyedik évfolyamra is csatlakozik egy diák.........Angelina Malfoy-hallottam Dubledore hangját és kinyilt a kapu és szép lassan lépkedtem befelé.

~mardekár asztalánál~
/Draco szemszöge/

-hé Malfoy nem is mondtad, hogy van egy testvéred-szólt oda nekem Blaise

-és milyen dögös-szólalt meg Mattheo

-hé, a testvérem tiltott zóna-szólaltam meg idegesen

/Angelina szemszöge/

Szépen lassan  sétáltam a süveg felé hallottam, hogy páran összesugnak a hátam mögött. Amikor oda értem leültem és a fejemre helyezték a süveget ami egyből meg is szólalt-MARDEKÁR-orditotta a süveg és a testvéremék asztala üdvrivalgásban tört ki. Egyből le is ültem a testvérem és egy barna göndör hajú srác mellé.

-Riddle, Mattheo Riddle-mutatkozott be a mellettem ülő

-ő ott Blaise, Adrian, Theodore és ők pedig Crack és Monstro és legutoljára ő ott Tom Denem-mutatta be az embereket Draco

A kajával gyorsan végeztünk de én még megkersetem a hávezető tanáromat mert nem kaptam szobát.

-elnézést Piton professzor nem kaptam szobát-mondtam

-lépcsőn fel balra 3. szoba-mondta és el is ment

Lassan sétáltam a klubhelyiség felé majd a pincébe érve. Gyorsan elmormoltam a jelszót és mentem is a szobába amit Piton mondott. Lépcsőn fel balra a harmadik szoba tehát a 207-es szoba. Beléptem és egy hatalmas hálószoba fogadott amibe volt két ágy. Láttam hogy az egyik ágy már foglalt csak nem láttam a hozzá tartozó embert.
Ebben a pillanatban egy félmeztelen Mattheo Riddle lépett ki a fürdőből csak egy törölköző volt rákötve úgyhogy tökéletesen kirajzolódott a V-vonala.

Ebben a pillanatban egy félmeztelen Mattheo Riddle lépett ki a fürdőből csak egy törölköző volt rákötve úgyhogy tökéletesen kirajzolódott a V-vonala

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

-akkor te lennél az új szobatársam-szólalt meg mit sem törődve azzal hogy félmeztelen

-aha-szólaltam meg

Most ettől egy kicsit sokkos állapotba lettem na de elmentem lefürdeni  kipakoltam és bele is feküdtem az égyamba ahol rögtön elnyomott az álom.

Csak barátság vagy....?[Mattheo Riddle ff.]Onde histórias criam vida. Descubra agora