⚕️14⚕️

309 12 0
                                    

Reggel fáradtan keltem ki az ágyamból és Mattheot akartam felkelteni de sehol se talaltam. Átkutattam az egész iskolát de sehol se találtam. De nem volt sehol. Pont a próba napján kellett eltünie. Nem volt időm tovább keresni szóval felkaptam a törölközőmet és a fürdő ruhámat, mivel tudtam hogy a tónál lesz a próba. És Tomnal, Dracoval, Blaissel és Theodorral az oldalamon elindultam a próba helyszínére.Oda álltunk a rajthoz mind megittuk a bájitalainkat és elkezdödött a verseny. Én csak alá merültem és úsztam a semmibe egyszer csak embereket pillantottam meg kikötözve. Pont akkor jött Krum aki eloldozta és felvitte Hermionét. Majd jött Harry aki felvitte Ginnyt. Utána jött Fleur aki felvitte a kishugát. Három ember maradt ott Mattheo, Pansy és Ron. Tudni illik ugye, hogy csak egy embert vihetek fel. De engem ez nem érdekelt. Felvittem Ront. Visszamentem és láttam,hogy egy kákalag nagyon figyel engem. Gyorsan eloldoztam és felvittem Pansyt is. Már csak Mattheo volt. Alá merültem eloldoztam de amikor hoztam felfelé egy kákalag magával ragadott a mélybe. Nagy nehezen sikerült felszínre jutnom de éreztem ahogy a kákalag körme egy óriási vágást ejt a hasamnál.
Gyorsan a felszínre úsztam de már nem volt annyi erőm, hogy kimenjek a vízből. Azonnal elájultam de hallottam amikor valaki utánam ugrik a vízből. Amikor újra kinyitottam a szemem valaki a karjai között cipelt és jött mögötte egy csapat diák is. Gyorsan átadtak Madam Pomfreynak.

-maguknak kint kell maradnia, várják meg az ajtó elött-mondta nekik

-rendben, itt leszünk-válaszoltak

Becsukta az ajtót. Bevitt lefektetett az egyik ágyra.

-figyeljen kisasszony ez most nagyon fog fájni mert nem fertőtleníthetem ki mert az a méreggel keveredve egyből megölné. Ezért össze kell forrasztani.-mondta

Amint elkezdte olyan erős fájdalmat éreztem mint még soha. Csak ordítottam ahogyan bírtam.

Eközben a többieknél:

-be kell hozzá mennem,nem bírom hallgatni ahogy szenved-járkált idegesen  Mattheo

Egy újabbat ordítottam de ez volt eddig a leghangosabb. Mattheo keze már a kilincsen volt mikor a többiek visszafogták.

-haver rendben lesz-mondta Blaise

Egy újabbat ordítottam.

-mind aggódunk érte-mondta Pansy

Ekkor nyílt az ajtó és Madam Pomfrey lépett ki rajta.

-mind menjenek a háló körleteikbe, holnap bemehetnek hozzá-mondta nekik

Mindenki elindult vissza kivéve egy embert.

-had menjek be hozzá kérem-kérlelte Mattheo

-most ön lesz az egyetlen akivel kivételezek, menjek-tessékelt be az ajtón

Mattheo szemszöge:

Amint beléptem az ajtón egyből siettem Angi ágyához.Ott feküdt magatehetetlenül egy nagy kötéssel a hasán. Oda léptem mellé és leültem az ágya sarkára.

Angelina szemszöge:

Még mindig nagyon fájt és zihálva vettem a levegőt.

-nyugi, minden rendben lesz-hallottam egy jól ismert hangot

Szép lassan kinyitottam a szemem, mert még hozzá kell szoknia a fényhez. Amint sikerült egy barna szempárral találtam szembe magam.

-M....m...Mattheo-mondtam ki nagynehezen a nevét

-igen, igen én vagyok csak bejöttelek megnézni, de mennem is kell.-mondta

-ne menj maradj-kérleltem

-jó maradok-mondta és befeküdt mellém

Én rádöntöttem a fejem a melkasára beszélgettünk egy kicsit és el is nyomott az álom.

Csak barátság vagy....?[Mattheo Riddle ff.]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora