14

462 10 0
                                    

Мирося:Дай свою руку
Соня дала Мірі руку та приложила до животика
Соня:Він копається! Аааа
Міра:Ага та це таке враження що органи місцями міняються)
Соня:О це так футболіст росте прям в тата
Міра:Ага ))
Дівчата поговорили та пішли спати.
Ранок
Сьогодні ввечері Міра їде додому.
Соня прокинулась швидше щоб приготувати дівчатам сніданок
та побігла в душ та переоділась

Міра:О Соню ти кудись спішиш?Соня:Звісно сьогодні перший день літа тому ми всі йдемо у відпустку)))Настя:Правда а я хотіла відпроситись бо ми сьогодні ввечері з Назаром летимо на відпочинок))Соня:Ось і їдьте я їду в офіс допрацюю бо ввечері з Міро...

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Міра:О Соню ти кудись спішиш?
Соня:Звісно сьогодні перший день літа тому ми всі йдемо у відпустку)))
Настя:Правда а я хотіла відпроситись бо ми сьогодні ввечері з Назаром летимо на відпочинок))
Соня:Ось і їдьте я їду в офіс допрацюю бо ввечері з Мірою та Владом їду в Київ тимпаче після завтра матч збірної тому)Треба бути та і Саня приїжає сьогодні вночі)))
Міра:Ураааа
Настя:Я рада за тебе)))
Соня:Ну все я побігла)
Настя:Цьомки бо вже незнаю коли побачимось)
Соня:Гаразд бувай цьом)
Соня попрацювала в офісі до шостої і відправилась прогулятись біля моря де вже чекала її Міра з Владом)
Влад:Оо Соньчик))
Соня:Привітт)
Вони погуляли та пішли в кафе і Соня виклала пост
sofia_zinchenko

Міра:О Соню ти кудись спішиш?Соня:Звісно сьогодні перший день літа тому ми всі йдемо у відпустку)))Настя:Правда а я хотіла відпроситись бо ми сьогодні ввечері з Назаром летимо на відпочинок))Соня:Ось і їдьте я їду в офіс допрацюю бо ввечері з Міро...

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

сподобалось 560к
sofia_zinchenko:Odessa лікує🪄
vi_assorova:🫶🏼
zinchenko_96:Сістер😍
shaparenko:🤍
Соня почитала коментарі і усміхнулась
щодо Шапи
Шапа її найкращий друг тимбільше він має Олесю подругу Соні.
Шапаренко для неї як брат але не більше.
Трохи посидівши та поговоривши вони поїхали на квартиру де дівчата почали збирати сумки

Заплутана дорога щастяWhere stories live. Discover now