Зранку Соня прокинулась пізно на роботу йти не треба адже сьогодні вихідний.
Соня пішла в душ зробила зарядку та пішла щось приготувати в 3 годині вони вирішили з Христьою зустрітись Міші не було він поїхав на базі потім мав справи адже вже завтра вони летять на матч до Англії.
А після його повернення весілля а потім гендер паті)
Соня вже одягаласьТа поїхала на зустріч з Христиною
Христя:Соняяя привіт))
Соня:Привіт))
Христя у мене до тебе пропозиція я їду з Вікою Миросьою в Карпати поїхали з нами і так он Міша їде на збори та і ми приїдемо в той день коли й вони всього на 3 дні тай для дитинки буде краще)
Соня:Навть незнаю думаю що так тому-то самій не дуже хочеться бути)
Ще й діти будуть порепетирую))
Христя:От бачиш самі плюси😅
Дівчата відправились на шопінг Соня покупляла всьо що хотіла і не хотіла)
Дівчата краще рознайомились та Соня поїхала додому де вже її чекав Міша
Соня дотягла 10 пакетів самотужки додому і вже роззувалась)
Міша:Привітик Сонь ти чому не сказала щоб я тобі вийшов допоміг а?
Соня:Та нехотіла я тебе тривожити
Міша:Ти ж знаєш що тобі неможна важке!!
Соня:Ну Міш не кричи на мене!
Міша:Я не кричу просто ти це капець не жертвуй ні своїм здоровʼям ні дитинки зрозуміла?!
Соня:Добре🙄
Соня Переоділась поїла та порадилась з Мішою чи варто їхати в Карпати
Міша сказав однозначно так тимбільше йому буде спокійніше і Соня показала йому що купила Міша звичайно ж це все узгодив куди йому діватись і Соня почала потроху збирати речі в карпати купальники одяг і тд.
І пішла спати адже була дуже втомлена)
Завтра у Соні насичений день і на манікюр і на огляд до лікаря потім ще в офіс заїхати забрати деякі дркументи додому тому треба гарно виспатись
Зранку Соня прокинулась о девʼятій на 11 вони з Мішою повинні бути в лікаря.
Соня прокинулась побігла душ та прийшла на кухню де Міша приготував Сирники з медом)
Соня:Міша я просто обожнюю твої фірмові сирники))
Міша:Хоч кожен день буду для тебе готувати але треба бігти а то запізнимся)
Соня взяла сумку та потрібні речі адже після лікаря на манікюр і в Офіс.
Вони приїхали до лікаря Соня здала аналізи та пішла на узд вони послухали серцебиття малюка та поїхали по справах Міша завіз Соню на манікюр а сам поїхав додому зюирати сумку адже сьогодні вночі в них виліт.
Соня зрлбила манікюр та дуже тішилась.
(все що потрібно дівчині для щастя😅)
Соня пішла пішком до офіса адже йти хвилин 10 там вона забрала документи та поїхала додомо на таксі адже додому було куди йти а Соня ітак була без сил.
Приїхавши додому Соня зразу приступила до документів.
Просиділа над ними вона години 4
Тому Міша вже встиг приготувати вечерю пасту з криветками)
Соня:Міша ну ти прям балуєш)
Міша:Ахах іди сідай зараз їжу принесу
Міша приніс їжу і вони їли та говорили
Соня:Я буду дуже сильно за тобою скучати
Міша:Я їду на три дні всьоголиш.
Соня:Ну і що? Всеодно довго і попереджаю без перемоги можеш не вертатись хахаха
Міша:Ахаха добре)
Вони поїли та подивились фільм Міша почав збиратись на Літак а Соня чекала щоб провести його.
Міша:Все Соню я готовий
Соня:Уже іду)
Міша:Я буду дуже скучати за вами))
Бережи себе і малюка в карпатах як ти любиш сильно не драйвуй не забувай що в тобі наш малюк)
Соня:Добре не забуду)
І ми за тобою будемо скучати)
Міша:Ну все я пішов
Міша поцілував Соню та пішов Соня закрила двері та пішла спати):І я вам бажаю гарних снів добраніч)
Дозавтра🫶🏼
ВИ ЧИТАЄТЕ
Заплутана дорога щастя
Ngẫu nhiênВона самозакохана реалізована дівчина Він футболіс який має мільйони фанаток та шукає ту яка не поведеться на його успіх та гроші.